صورت

برای داشتن گونه برجسته چه کنیم

در ساختار چهره، گونه‌ها تأثیر زیادی در زیبایی و جذابیت دارند. همه ما با گونه‌های برجسته به دنیا می‌آییم. با این حال، با افزایش سن دو طرف استخوان گونه کاهش می‌یابد و ممکن است جوانی و شادابی صورتتان را تحت تأثیر قرار دهد.

صورت مانند مابقی بدن، بیش از 57 عضله دارد که نیاز به ورزش برای حفظ زیبایی و تناسب اندام دارد. تمرینات ساده صورت علاوه براینکه به تقویت عضلات صورت، کمک می‌کند، با علائم پیری نیز مبارزه می کند. خوشبختانه، با چند درمان خانگی ساده به همراه ورزش، رژیم غذایی و سبک زندگی روزانه می‌توانید گونه‌های برجسته داشته باشید.

گونه‌های چاق و گرد به بسیاری از چهره‌ها ظاهری جوان می‌بخشد، در حالی که گونه‌های افتاده نشانه‌ای از پیری است. اگر می‌خواهید گونه‌هایی چاق‌تر داشته باشید و یا بالاغر شدن چربی صورتتان از بین رفته است، راهکارهای این مطلب را از دست ندهید.

چگونه بفهمیم گونه برجسته داریم؟

ابتدا صورتتان را تمیز و از هرگونه آرایش پاک کنید، سپس خودتان را در مقابل آینه با روشنایی زیاد قرار دهید تا تمام اجزای صورتتان قابل مشاهده باشد.

انگشت اشاره خود را روی شکاف بین لب بالایی و سوراخ‌های بینی قرار دهید سپس انگشت شست خود را در بالای گوشتان قرار دهید. خط مستقیم ترسیم شده محل استخوان گونه را نشان می‌دهد اگر استخوان گونه به قسمت بالایی بینی شما نزدیکتر یا در سمت بالای خط مستقیم باشد به این معنی است که گونه‌هایی برجسته دارید.

برای داشتن گونه برجسته چه کنیم

1. استفاده از درمان‌های موضعی

گلیسیرین و گلاب

یک دوم قاشق چایخوری (2.5 میلی لیتر) گلاب را با یک قاشق چایخوری (4.9 میلی لیتر) گلیسیرین ترکیب کنید. محلول را در یخچال نگهداری کنید و هر شب درست قبل از خواب روی پوست و اطراف ناحیه گونه خود ماساژ دهید.

ماساژ شیر و عسل

1 قاشق چایخوری (4.9 میلی لیتر) شیر را با 1 قاشق چایخوری (4.9 میلی لیتر) عسل ترکیب کنید این خمیر را 20 دقیقه روی گونه‌هایتان بمالید یک بار در روز به مدت یک هفته امتحان کنید

خمیر سیب

یک سیب کامل را به تکه‌های کوچک خرد و پوره کنید تا خمیر شود، سپس آن را مستقیماً روی گونه‌هایتان بمالید و بگذارید حدود 20 دقیقه بماند بعد با آب گرم بشویید.

استفاده از روغن‌های طبیعی

پس از شستن صورت، چند قطره از روغن‌های طبیعی از قبیل روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن بادام، روغن شنبلیله یا روغن آووکادو را روی گونه‌هایتان ماساژ دهید و بگذارید یک شب بماند.

خمیر شکر و کره

یک درمان مؤثر برای گونه برجسته عدم استفاده از مواد شیمیایی و آرایشی است. خمیری از کره و شکر درست کنید و به نسبت مساوی روی صورت خود بمالید بعد از 15 دقیقه به معجزه آن پی خواهید برد.

ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا برای داشتن گونه‌های برجسته مناسب بوده و علاوه بر این درمانی مقرون به صرفه است. همچنین عوارض جانبی ندارد حتی به کاهش چربی صورت نیز کمک می‌کند ژل را روی صورتتان بمالید و حدود 30 دقیقه بعد با آب گرم بشویید. این فرآیند را روزانه تکرار کنید تا شاهد گونه‌های نرم و برجسته باشید.

2. مواد غذایی برای داشتن گونه‌های برجسته

  • عسل
  • شیر
  • غذاهای غنی از کربوهیدرات
  • آب
  • سبزیجات برگ سبز
  • ماهی
  • چربی‌های سالم
  • گوشت
  • تخم مرغ
  • غلات کامل
  • شیک و اسموتی های پروتئینی
  • آجیل و کره آجیل
  • آووکادو
  • غذاهای غنی از آنتی اکسیدان
  • غذاهای غنی از مس

3. تمرینات صورت

یکی از محبوب‌ترین و طبیعی‌ترین راه‌ها برای چاق شدن گونه‌ها این است که ورزش‌های صورت را امتحان کنید این کار باعث می‌شود پوست شما سفت و چاق به نظر برسد. لب‌هایتان را به شکل O و تا زمانی که ممکن است نگه دارید، تا گونه‌هایتان پف کرده به نظر برسند.

همچنین می‌توانید تمرین دیگری را امتحان کنید که در آن انگشتان خود را به صورت مورب از کنار دهان به سمت گونه‌ها بکشید. این کار را از هر دو طرف به مدت 5-10 دقیقه امتحان کنید.

یوگای صورت انجام دهید، برای این منظور سی دقیقه ورزش صورت به مدت بیست هفته متوالی در روز به طور قابل توجهی گونه‌های شما را برجسته می‌کند.

برای یوگای صورت دهان را کاملاً باز و لب‌های بالا و پایین را به سمت داخل حلقه کنید تا دندان‌های جلوی پوشانده شود. حدود 30 ثانیه در این حالت بمانید سپس رها کنید، این تمرین را 5 بار در روز تکرار کنید.

تمرین بعدی اینکه دهان خود را از هوا پر کنید و آن را به مدت 15-20 ثانیه پف کنید. به آرامی زمان این تمرین را افزایش دهید.

نتیجه

گونه‌های چاق به معنای گونه‌های گرد و پرتر است که معمولاً نتیجه چربی اضافی صورت است. بنابراین، با افزایش وزن و تجمع چربی در صورت، گونه‌های شما چاق‌تر به نظر می‌رسند. اگر هر روز چند مورد از تمرینات صورت را برای داشتن گونه‌های چاق انجام دهید، در عرض چند هفته گونه‌ای برجسته خواهید داشت. قبل از خواب یا بلافاصله بعد از بیدار شدن یا در حین تماشای تلویزیون، گوش دادن به موسیقی یا نشستن در حمام این تمرینات را انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

کتاب الکترونیکی (182 صفحه)

فایل صوتی کتاب (132 دقیقه)

کتاب الکترونیکی 14 تمرین مکمل

برنامه تمرینی 4 هفته ای

موسیقی درمانی سابلیمینال

اطلاعات بیشتر
منبع
bebodywiseoptimisticgirlsoptimisticgirlsbeautyhealthtipswikihowhealthcanalbebodywise

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا