تناسب اندام

چگونه انگشتان باریک داشته باشیم

در این مطلب بیان خواهیم نمود که چگونه می توانیم انگشتان باریک داشته باشیم، باما همراه باشید 🙂

ورزش دادن دست‌ها و انگشتان دست باعث قوی شدن و لاغر و کشیده شدن آن‌ها می‌گردد، میزان تحرک آن‌ها را زیاد می‌کند و باعث کاهش درد و خستگی آن‌ها می‌گردد.

هرگاه احساس کردید دست‌ها و انگشتان شما خشک و سفت شده‌اند، آن‌ها را بکشید، ولی نباید موقع کشیدگی احساس درد کنید. این ورزش‌ها را با حرکت ساده کششی زیر شروع کنید.

چگونه انگشتان دستمان را لاغر کنیم؟

1- مشت کردن دست

چه کنیم تا انگشتان کشیده ای داشته باشیم

– دست خود را مشت کنید، طوری که شست شما روی بقیه انگشتان باشد.

– 30 تا 60 ثانیه مشت خود را نگه‌دارید. سپس مشت خود را بازکنید و انگشتان خود را بکشید.

– این حرکت را حداقل 4 بار، با هر دست انجام دهید.

2- کشیدن انگشتان دست

این حرکت باعث کاهش درد و بهبود حرکت دست‌ها می‌شود.

– دست خود را روی یک سطح صاف مثل میز قرار دهید.

– کف دست خود را کاملاً به سطح میز بچسبانید، بدون اینکه فشاری به مفاصل انگشتان وارد شود، یعنی نباید خیلی دست خود را فشار دهید تا درد بگیرد.

– 30 تا 60 ثانیه دست خود را در این حالت نگه‌دارید و سپس رها کنید.

– این حرکت را حداقل 4 بار برای هر دست خود انجام دهید.

3- کشیدن سرپنجه دست

چگونه انگشت های دستمان را لاغر کنیم

این حرکت دامنه حرکت انگشتان دست را بهبود می‌دهد.

– دست خود را صاف نگه‌دارید.

– انگشتان دست خود را از قسمت بالا به سمت داخل دست خم‌کنید، طوری که سرانگشتان به قسمت پایین انگشت‌ها برخورد کند.

– 30 تا 60 ثانیه دست خود را در این حالت نگه‌دارید و سپس رها کنید.

– حداقل 4 بار برای هر دست این حرکت را انجام دهید.

4- تقویت چنگ دست

این حرکت، باز کردن دستگیره درب و نگه‌داشتن وسایل را در دست‌ها بدون اینکه بیفتند، آسان می‌کند.

– یک توپ نرم پلاستیکی را در کف دست خود گرفته و تا جایی که می‌توانید آن را فشار دهید.

– چند ثانیه در این حالت بمانید و سپس رها کنید.

– این حرکت را 10 تا 15 بار برای هر دست انجام دهید.

مقاله پیشنهادی:  برای افزایش قدرت بدنی چه بخوریم؟ (برنامه غذایی)

– شما می‌توانید این حرکت را 2 تا 3 بار در هفته انجام دهید، اما بایستی 48 ساعت بین هر جلسه تمرین فاصله زمانی باشد.

– اگر مفصل انگشت شست شما آسیب‌دیده است، این حرکت را نباید انجام دهید.

5- تقویت نیشگون دست

برای لاغر شدن انگشتان دست چه کنیم؟

این حرکت ورزشی عضلات انگشتان دست شمارا قوی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر کلید را در درب بچرخانید و یا درب بسته‌بندی مواد خوراکی (مثل در کنسروها) را بازکنید و اتومبیل خود را بنزین بزنید (راحت‌تر شیر پمپ بنزین را دستتان نگه‌دارید).

– یک توپ اسفنجی نرم را با سرانگشتان دست خود فشار دهید.

– 30 تا 60 ثانیه دست خود را در این حالت نگه‌دارید و سپس رها کنید.

– این حرکت را 10 تا 15 بار برای هر دست انجام دهید.

– شما می‌توانید این حرکت را 2 تا 3 بار در هفته انجام دهید، اما بایستی 48 ساعت بین هر جلسه تمرین فاصله زمانی باشد.

– اگر مفصل انگشت شست شما آسیب‌دیده است، این حرکت را نباید انجام دهید.

6- بلند کردن انگشت دست

این حرکت ورزشی ، دامنه حرکت و انعطاف‌پذیری انگشتان دست را زیاد می‌کند.

– کف دست خود را روی یک سطح صاف مثل میز قرار دهید.

– یکی از انگشتان خود را به‌آرامی بلند کنید و سپس پایین بیاورید.

– این حرکت را برای بقیه انگشتان دست خود تکرار کنید.

– این حرکت را 8 تا 12 بار برای هر دست انجام دهید.

7- کشش انگشت شست دست

چگونه انگشتان لاغر و کشیده داشته باشیم

تقویت عضلات انگشت شست به شما کمک می‌کند تا وسایل سنگینی مثل قوطی‌های کنسرو و بطری‌های مواد غذایی را راحت‌تر برداشته و بلند کنید.

– کف دست خود را روی سطح میز قرار دهید. سپس مطابق تصویر یک کش پلاستیکی را دوردست خود بیندازید، طوری که از پایین انگشتان و پشت دست بگذرد.

– به‌آرامی انگشت شست خود را تا جایی که می‌توانید از سایر انگشتان دور کنید. انگشتان دیگر در کنار هم باشند.

– 30 تا 60 ثانیه دست خود را در این حالت نگه‌دارید و سپس رها کنید.

– این حرکت را 10 تا 15 بار برای هر دست انجام دهید.

مقاله پیشنهادی:  در ماه رمضان چگونه رژیم بگیریم و لاغر شویم؟

– شما می‌توانید این حرکت را 2 تا 3 بار در هفته انجام دهید، اما بایستی 48 ساعت بین هر جلسه تمرین فاصله زمانی باشد.

8- خم کردن انگشت شست

این حرکت ورزشی، میزان تحرک انگشت شست را زیاد می‌کند.

– کف دست خود را باز و به‌طور عمودی نگه‌دارید و مطابق تصویر انگشتان خود را بازکنید.

– انگشت شست خود را تا جایی که می‌توانید از سایر انگشتان دور کنید. سپس آن را به سمت داخل کف دست خم‌کنید، طوری که سرانگشت شست به پایین انگشت کوچک شما برسد.

– دست خود را 30 تا 60 ثانیه در این حالت نگه‌دارید و سپس رها کنید.

– حداقل 4 بار، برای هر دست این حرکت را انجام دهید.

9- لمس کردن انگشت شست

چگونه دستانمان را لاغر کنیم

این حرکت ورزشی دامنه حرکت انگشت شست شمارا افزایش می‌دهد و کمک می‌کند تا کارهایی مثل برداشتن و نگه‌داشتن مسواک، چنگال، قاشق و قلم موقع نوشتن را راحت‌تر انجام دهید.

– کف دست خود را به‌طور عمودی نگه‌دارید، طوری که مچ دست شما صاف باشد.

– به‌آرامی سرانگشت شست را به سر چهار انگشت دیگر، یکی‌یکی بچسبانید، طوری که شکل O انگلیسی ایجاد شود.

– هر بار که انگشت شست خود را به یکی از انگشتان می‌چسبانید، 30 تا 60 ثانیه در این حالت کششی بمانید و سپس با انگشت دیگر آن را انجام دهید.

– حداقل 4 بار، برای هر دست این حرکت را انجام دهید.

10- کشش انگشت شست

این دو حرکت کششی را برای مفصل انگشت شست خود انجام دهید:

الف) کف دست خود را صاف و به‌طور عمودی نگه‌دارید. سپس به‌آرامی بالای انگشت شست خود را خم‌کنید تا به پایین انگشت اشاره برسد.

– دست خود را 30 تا 60 ثانیه در این حالت نگه‌دارید و سپس رها کنید.

– حداقل 4 بار، برای هر دست این حرکت را انجام دهید.

ب) کف دست خود را صاف و به‌طور عمودی نگه‌دارید. انگشت شست خود را به‌طور صاف، به سمت داخل کف دست ببرید و بکشید طوری که فقط مفصل پایینی شست حرکت کند.

– دست خود را 30 تا 60 ثانیه در این حالت نگه‌دارید و سپس رها کنید.

مقاله پیشنهادی:  آلوئه ورا و لاغری؛ چگونه با آلوئه ورا لاغر شویم؟

– حداقل 4 بار، برای هر دست این حرکت را انجام دهید.

دو نکته درباره ورزش انگشتان

1- اگر احساس درد و خشکی در انگشتان دست خود می‌کنید، قبل از ورزش آن‌ها را گرم‌کنید. این کار باعث می‌شود راحت‌تر حرکت و ورزش کنند.

برای گرم کردن دست‌ها، از یک پد گرماده استفاده کنید و یا این‌که 10 دقیقه دست‌ها در ظرف حاوی آب گرم قرار دهید. برای گرم شدن بهتر دست‌ها می‌توانید کمی روغن به دست‌های خود بمالید. سپس یک جفت دستکش پلاستیکی بپوشید و دست‌های خود را چند دقیقه در آب گرم قرار دهید.

2- بازی کردن با گل رس یا بتونه نقاشی ، دامنه حرکت انگشتان دست را افزایش می‌دهد و همزمان دست‌های شمارا قوی می‌کند.

همچنین می‌توانید از خمیربازی کودکان برای این کار استفاده کنید. سعی کنید با استفاده از سرانگشتان دست، اشکال مختلفی با این خمیرها درست کنید.

چگونه لاک بزنیم تا انگشتان لاغر بنظر برسند؟

رنگ لاک ناخن سلیقه‌ای است ولی دلبخواهی نیست چون باید بر اساس رنگ پوست انتخاب شود. پوست از سه رنگ اصلی قرمز، زرد و آبی ساخته‌شده است. این رنگ‌ها نشان‌دهنده گرم بودن و سرد بودن پوست است و رنگ لاک نیز بر اساس گرمی و سردی رنگ انتخاب می‌شود.

داشتن دست‌های جذاب، انگشتان کشیده و ناخن‌های زیبا از خواسته‌های همه خانم‌ها بوده و مراقبت از ناخن ها یکی از مهم‌ترین اقدامات برای رسیدن به این هدف محسوب می‌شود.

مهم نیست که ناخن‌های بلند یا کوتاهی داشته باشید، مهم این است که همواره ناخن‌ها را زیبا و مرتب نگه‌داشته و مراقب سلامت آن‌ها باشید.

برای اینکه دست‌ها و ناخن‌های شما کشیده‌تر جلوه کنند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که رنگ لاک خود را روشن‌تر و نزدیک به رنگ پوست خود انتخاب کنید. با این کار انگشتان دست بلندتر نشان خواهند داد.

حتی اگر تمایلی به بلند کردن ناخن‌های خود ندارید با این روش حرفه‌ای که در بسیاری از سالن‌های زیبایی انجام می‌شود می‌توانید زیبایی انگشتان خود را چند برابر کنید. رنگ‌های بژ و صورتی گزینه‌های بسیار خوبی برای این کار خواهند بود.

در مورد ناخن‌های کوتاه، می‌توانید مرکز ناخن را لاک‌زده و باقی ناخن را لاک نقره‌ای بزنید. این روش ناخن‌ها را بسیار زیبا و درخشان خواهد کرد.

کتاب الکترونیکی رمان شازده کوچولو اطلاعات بیشتر
کتاب الکترونیکی پنج زبان عشق، گری چاپمن اطلاعات بیشتر
کتاب الکترونیکی ذهن آگاهی برای مدیریت استرس اطلاعات بیشتر
کتاب الکترونیکی چگونه ازدواج را به موفقیت تبدیل کنیم؟ اطلاعات بیشتر
کتاب اکترونیکی مارپیچ رو به بالا (وارونه سازی جریان افسردگی) اطلاعات بیشتر
دانلود کتاب غلبه بر ناتوانی جنسی (اختلال در نعوظ) اطلاعات بیشتر

برنامه جامع کنترل انزال شامل کتاب الکترونیکی (182 صفحه) + فایل صوتی کتاب (132 دقیقه) + کتاب الکترونیکی 14 تمرین مکمل + برنامه تمرینی 4 هفته ای + موسیقی درمانی سابلیمینال

اطلاعات بیشتر
منبع
https://irnak.com/tebyanmosbate1

‫6 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا