انشا

انشا در مورد عشق به وطن

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد عشق به وطن برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐⭐ انشا اول در مورد عشق به وطن ⭐⭐

وقتی بچه بودم، پدربزرگم داستان هایی در مورد تاریخ و دستاوردهای وطنمان تعریف می کرد، یادم می آید که چقدر به وطنش افتخار می کرد. من کشورم را دوست دارم و برای محافظت از آن هر کاری انجام می دهم اما من یک شهروند جهانی نیز هستم و باید با دیدی باز و بدون تعصب به دنیا نگاه کنم. اهمیت ارتباط برقرار کردن با افراد دیگر جهان از یک هم وطن نیز بالاتر است زیرا روح انسان ها فراتر از سنت ها، آداب و رسوم و پرچم می باشد.

من خودم را یک وطن پرست و در عین حال شهروند جهانی می دانم زیرا به تفاوت های میهن پرستی و ملی گرایی اعتقاد دارم. عشق به وطن عشق و فداکاری به کشور خود است و طبق گفته معلمان به معنی آگاهی ملی و تأکید بر ارتقای فرهنگ و منافع کشور در مقابل منافع سایر ملل یا گروه های فراملی است. ما باید از سرزمین و مردم خود مراقبت می کنیم زیرا همه خانه ای مشترک در آن داریم و وظیفه ما این است که بدون توجه به ملیت، نژاد، جنسیت و مذهب از آن محافظت کنیم.

دوست داشتن وطن برای من مثل دوست داشتن مادرم، پدرم، پدربزرگ و مادربزرگم است. شکی نیست که من کشورم را دوست دارم و به مردمش بسیار افتخار می کنم. یکی از دلایلی که من عشق به وطن دارم این است که کشورم همیشه آماده است تا فرصت‌های بی‌پایانی را برای مردم جهان فراهم کند. من وطن یا سرزمین مادری خود را می ستایم زیرا از دوران تاریخ آن چیزهای زیادی آموخته ام و کلی فناوری های نوآورانه آن سبب پیشرفت های بشر شده است.

همه ما از نظر عاطفی به مکانی که در آن زندگی می کنیم وابستگی داریم. این احساس یک علاقه طبیعی است و باید به کشور، تاریخ، فرهنگ و مردم شجاع آن افتخار کنیم. من کشورم را به خاطر ایدئولوژی اش دوست دارم. ایران قلعه و قلب جهان اسلام است و به میل خود آزادانه به وظایف دینی خود عمل می کنیم. من به مردمم افتخار می کنم که شخصیت ها و دستاوردهایشان الهام بخش مردم سراسر جهان است سرزمینی که مردان بزرگ و با شکوهی زندگی خود را در آن فدا کرده اند.

ایران پر از مناظر طبیعی زیبا است. این سرزمین کوه‌های عظیم، رودخانه‌های پر جریان، دره‌های زیبا، چشم‌اندازهای برجسته، مزارع سرسبز و درختان بسیار دارد. در ایران افراد میهن پرست بسیار وجود دارد، که شرارت هایی را که سرزمین عزیزمان را لکه دار می کند مانند فساد، توزیع نامتوازن ثروت، بیکاری، فقر، قاچاق، بی سوادی و تروریسم را حذف می کنند.

از آنجایی که من کشورم را دوست دارم، می خواهم کشورم برای همه ملت ها الهام بخش باشد. آرزو دارم سرزمین مادری ام کشوری آزاد، بی باک، متحدتر و ثروتمندتر باشد و مردم در آن رفاه بیشتری داشته باشند و آرزو دارم کشورم پیشرفت کند.

⭐⭐ انشا دوم در مورد عشق به وطن ⭐⭐

عشق به وطن یعنی دوست داشتن سرزمین مادری خود. فردی که عشق به وطن دارد همیشه حاضر است برای سرزمین مادری خود بمیرد و باید در همه شرایط در کنار وطنمانمان بمانیم، بایستیم و در صورت نیاز جان خود را فدا کنیم.

عشق به وطن یعنی کشورمان را در مقابل کشورهای دیگر زیبا و غنی بدانیم، بنابراین عشق به وطن یعنی احترام به فرهنگ خودمان و جایی که در آن زندگی کردیم. البته معلممان می گفت، عشق به وطن نباید جای عشق جهانی به تمام بشریت را بگیرد و نباید ما را نسبت به جهان بی تفاوت کند. به این معنی که ما باید کشورمان را دوست داشته باشیم، اما نباید از مردم کشورهای دیگر متنفر باشیم.

وطن من کشور زیبایی است من کشورم را دوست دارم و احساس خوشبختی می کنم که در آن زندگی می کنم. وطن من همان کشوری با تفاوت های اجتماعی و فرهنگی گوناگون است.

همه کشورشان را دوست دارند حتی اگر یکی از بدترین کشورهای جهان باشد. هر کشوری دارای میراث و فرهنگ غنی است و همه هموطنان از یکدیگر حمایت و محافظت کنند. کشور ما پر از جشنواره ها، جشن ها، ادیان و سنت های متعدد است بعلاوه اینکه مظهر وحدت نیز می باشد. من از زندگی در چنین وطن زیبایی احساس خوشبختی می کنم من در این کشور به دنیا آمده ام و آن را دوست دارم زیرا سرزمین مادری من با فرهنگ ها، سنت ها، مذاهب و زبان های مختلف است که همه ما با هم در آن به خوبی زندگی می کنیم.

4.1/5 - (177 امتیاز)
منبع
evirtualguruilmihubworldessays123helpmeessaybanyanedubirdie

‫7 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا