انشا

انشا در مورد ستاره دنباله دار

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد ستاره دنباله دار با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد ستاره دنباله دار⭐

مقدمه:
شبی تاریک و پرستاره بود. من روی پشت بام خانه نشسته بودم و به آسمان خیره شده بودم. ستاره ها مانند الماس های درخشان در آسمان می درخشیدند. ناگهان، چیزی در گوشه چشمم جلب توجه کرد. یک نقطه نورانی بود که به آرامی در آسمان حرکت می کرد. نزدیک تر شدم و دیدم که یک ستاره دنباله دار است.

بدنه:
ستاره دنباله دار یک جرم آسمانی است که از یک هسته کوچک و گرد و یک دم تشکیل شده است. هسته ستاره دنباله دار از یخ و گرد و غبار تشکیل شده است و دم آن از گاز و گرد و غبار تشکیل شده است. ستاره دنباله دار ها در مدارهای بیضی شکل به دور خورشید می چرخند.

ستاره دنباله دار ها یکی از زیباترین پدیده های طبیعی هستند. آنها معمولاً با یک هسته درخشان و یک دم طولانی و درخشان دیده می شوند. دم ستاره دنباله دار معمولاً به رنگ سفید یا آبی است.

ستاره دنباله دار ها اغلب در آسمان شب دیده می شوند. با این حال، برخی از ستاره دنباله دار ها بسیار نادر هستند و تنها هر چند صد سال یک بار دیده می شوند.

ستاره دنباله دار ها همیشه برای مردم جذاب بوده اند. آنها اغلب در اساطیر و افسانه ها دیده می شوند. در برخی از فرهنگ ها، ستاره دنباله دار ها نماد خوش شانسی یا بد شانسی هستند.

ستاره دنباله دار ها همچنین برای دانشمندان جالب هستند. آنها می توانند به دانشمندان کمک کنند تا در مورد منظومه شمسی و جهان هستی بیشتر بیاموزند.

ستاره دنباله دار که آن شب در آسمان دیدم، یکی از زیباترین چیزهایی بود که تا به حال دیده بودم. من ساعت ها به آن خیره شدم و از تماشای آن لذت بردم.

نتیجه:
ستاره دنباله دار ها یادآوری می کنند که جهان هستی یک مکان شگفت انگیز است. آنها پدیده های طبیعی زیبایی هستند که ما را به تفکر درباره عظمت و زیبایی جهان هستی وا می دارند.

3.7/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا