رپورتاژ آگهی

اقامت در هتلی شیک با رزرو هتل سلام مشهد

اگر به دنبال هتلی شیک با قیمت مناسب در مشهد هستید، رزرو هتل سلام مشهد را به شما پیشنهاد می کنیم. هتل سلام مشهد، یکی از هتل های چهارستاره مشهد است که در خیابان پاسداران قرار دارد. در هتل سلام، انواع اتاق ها و سوئیت ها با امکانات مختلف قابل رزرو است و شما می توانید اقامتی آرام و راحت را در این هتل تجربه کنید. برای آشنایی با امکانات رفاهی هتل مشهد، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تبلیغات

معرفی هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد، هتلی چهارستاره است که در سال 1383 افتتاح شده است. بازسازی این هتل در سال 1397 انجام شد و ساختمان هتل به شکل امروزی درآمد. هتل سلام مشهد، 12 طبقه است که 64 واحد اقامتی مختلف دارد. در هتل سلام مشهد، شما می توانید از میان انواع اتاق های دو تخته، سوئیت دو نفره، سوئیت سه نفره و سوئیت چهار تخته، واحد اقامتی دلخواه خود را انتخاب کنید.

تمام واحدهای هتل سلام مشهد به امکانات رفاهی مختلف مانند یخچال، چای ساز، حوله، دستمال کاغذی، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، اینترنت پرسرعت، تلفن، کمد لباس، آویز لباس، چیلر، سشوار، وسایل بهداشتی، میز آرایش، مینی بار و صندوق امانات مجهز هستند و مهمانان عزیز می توانند از تمام این وسایل در طول مدت اقامت خود استفاده کنند.

برای رفاه حال مهمانان عزیز، در هتل سلام مشهد خدماتی مانند خدمات خانه‌داری، خدمات خشکشویی، روم سرویس، خدمات باربری، خدمات گردشگری، پذیرش شبانه‌روزی، تاکسی سرویس، خدمات تور، سرویس حرم و… انجام می شود.

افرادی که با ماشین شخصی خود به مشهد سفر می کنند، می توانند خودرو را در پارکینگ اختصاصی حرم پارک کنند و با خیال راحت در هتل سلام مشهد به استراحت بپردازند.

تبلیغات

یکی از موارد جذاب در هتل سلام مشهد، وجود امکانات تفریحی در این هتل است که اقامت افراد را با هیجان و انرژی بیشتر ترکیب می کند.

امکانات تفریحی و ورزشی در هتل سلام مشهد

در هتل سلام مشهد، شما می توانید از امکانات رفاهی هتل مانند استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و سالن بیلیارد استفاده کنید و اقامتی پر از هیجان داشته باشید.

خوردن غذاهای خوشمزه در هتل سلام مشهد

با رزرو هتل سلام مشهد، شما از بوفه صبحانه هتل بهره‌مند خواهید شد که از ساعت 7 الی 9 صبح به صورت سلف سرویس سرو می شود.

اگر به کیفیت و خوشمزگی غذاها اهمیت می دهید، می توانید برای خوردن وعده های ناهار و شام به رستوران های هتل سلام بروید. در رستوران های هتل سلام مشهد، سرآشپزهای حرفه‌ای و باتجربه مشغول به کار هستند که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با مواد اولیه تازه و طعم بی‌نظیر آماده می کنند.

محیط رستوران های هتل سلام مشهد بسیار زیبا و آرامش بخش است و با وسایل شیک و مدرن دکوراسیون شده اند. رستوران کاج، رستوران ارکیده و رستوران تابستانه، نام سه رستوران هتل سلام مشهد هستند که در هر ساعتی از شبانه‌روز، از مهمانان هتل پذیرایی می کنند.

تبلیغات

کافی شاپ هتل سلام نیز مکان خوبی برای میل کردن انواع نوشیدنی های گرم و سرد است.

محوطه سرسبز هتل سلام مشهد

محوطه هتل سلام مشهد، محیطی زیبا و رویایی دارد که قطعاً دیدن آن برای شما نشاط‌آور است. وجود آلاچیق، باغ سرسبز، آبنما، میز و صندلی و… محیطی دوست‌داشتنی و جذاب را برای مهمانان هتل به وجود آورده است تا مهمانان هتل بتوانند برای استراحت و گفتگو از این محوطه سرسبز استفاده کنند.

مزایای اقامت در هتل سلام مشهد

بسیاری از افرادی که تجربه اقامت در هتل سلام مشهد را داشته اند، از انتخاب این هتل راضی بوده اند و موارد زیر را از جمله مزایای این هتل چهار ستاره می دانند:

تمیزی هتل، خوش برخورد بودن پرسنل هتل، بزرگ بودن واحدهای هتل، تنوع غذاها در بوفه صبحانه، سرویس رایگان به حرم، آرام بودن فضای هتل، دسترسی راحت به بازارهای مشهد، سرویس‌دهی عالی، وجود فضای سبز و آلاچیق در محوطه هتل.

هتل سلام مشهد کجاست؟

هتل سلام مشهد در خیابان پاسداران قرار دارد و به حرم مطهر امام رضا (ع) نزدیک است. با اقامت در هتل سلام مشهد، شما به بازارهای هفده شهریور و بازار رضا نزدیک هستید و می توانید برای خرید سوغاتی های مشهد خیلی سریع به بازارها و مراکز خرید مشهد بروید. همچنین هتل سلام مشهد به پارک ملی مشهد، گنبد سبز، موزه مردم شناسی و خیابان کوهسنگی نزدیک است و شما می توانید با ماشین یا تاکسی های هتل به مکانهای دیدنی مشهد بروید.

تبلیغات

رزرو هتل سلام مشهد از سامانه سفربازی

اگر به دنبال هتلی مدرن و مجهز برای اقامت در مشهد هستید، هتل سلام مشهد گزینه مناسبی برای اقامت شما است که انواع امکانات تفریحی و رفاهی را در اختیار شما قرار می دهد تا اقامتی آرام و پرخاطره را در این هتل تجربه کنید. برای رزرو هتل سلام مشهد با بهترین قیمت، شما می توانید رزرو آنلاین هتل سلام را در سامانه سفربازی انجام دهید. امکان رزرو هتل با تخفیف ویژه، از جمله امکانات سفربازی است که به کاهش هزینه های مربوط به رزرو هتل کمک می کند.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا