انشا

انشا در مورد قمری با مقدمه و نتیجه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد قمری با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

تبلیغات

⭐انشا در مورد قمری⭐

مقدمه:
قمری، پرنده ای کوچک و زیبا است که در همه جای ایران یافت می شود. این پرنده معمولاً در شهرها و روستاها زندگی می کند و در کنار انسان ها زندگی می کند.

بدنه:
قمری، پرنده ای با جثه کوچک است که طول آن حدود ۱۸ سانتی متر است. بدن این پرنده به رنگ قهوه ای مایل به قرمز است و دارای خال های سیاه و سفید است. سر و گردن قمری، به رنگ صورتی کم رنگ است و دارای طوقی سیاه رنگ در اطراف آن است. دم قمری، به رنگ قهوه ای مایل به سیاه است و دارای نوک سفید رنگی است.

قمری، پرنده ای بسیار اجتماعی است و معمولاً در گروه های کوچک زندگی می کند. این پرنده، در فصل بهار و تابستان جفت گیری می کند و معمولاً 2 تخم می گذارد. تخم های قمری، به رنگ سفید کرمی است و توسط هر دو والدین به مدت  نگهداری می شود.

قمری، پرنده ای بسیار خوش صدا است و آواز آن بسیار دلنشین است. این پرنده، در هنگام صبح، عصر و شب آواز می خواند. آواز قمری، نشانه شروع روز و پایان روز است و صدای آن برای بسیاری از ما خاطره انگیز است.

تبلیغات

قمری، پرنده ای بسیار مفید است و به کنترل آفات کمک می کند. این پرنده، حشرات مضر را می خورد و به این ترتیب به حفظ محیط زیست کمک می کند.

نتیجه:
قمری، همسایه کوچک ماست که با آواز دلنشین خود، به زندگی ما شادابی و زیبایی می بخشد. ما باید از این پرنده زیبا و دوست داشتنی محافظت کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا