انشا

انشا در مورد فیلم کمدی

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد فیلم کمدی برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

تبلیغات

⭐⭐انشا اول در مورد فیلم کمدی⭐⭐

مقدمه:
در سرتاسر دنیا خنده در هر ثانیه از زمان رخ می دهد. همین الان که من این انشاء را برایتان میخوانم بسیاری از افراد در حال خندیدن هستند. بیشتر روانشناسان خنده را برای رهایی از استرس و به وجود آوردن حس خوشحالی در ما توصیه میکنند.

فیلم های کمدی نقش مهمی در کمک به خندیدن ما دارند. امروزه انواع مختلفی از فیلم های کمدی وجود دارد که همیشه انتخاب من از بین ژانرهای مختلف بوده است. فیلم های کمدی به من فرصت می دهد تا زندگی را مانند طنز ببینم و یاد بگیرم که بخندم. همچنین به مسائل با دید جدیدی نگاه کنم و افق دیدم را گسترش دهم و در نتیجه خوشبین تر باشم.

معمولا فیلم های کمدی صحنه های خنده داری را به نمایش می گذارند که ما را به خنده می اندازد. بسیاری از صحنه های این فیلم ها در زندگی روزمره ما اتفاق نمی افتند اما می توانیم آنها را در فیلم های کمدی ببینیم و لذت ببریم.

مثلا در یکی از فیلم های کمدی کارآگاه حیوانات خانگی به دنبال دلفین گم شده می گشت، او به یک آکواریوم می رود تا سرنخ هایی را جستجو کند اما در مخزنی پر از کوسه می افتد و وقتی از آن بیرون می آید لباس هایش پاره پاره می شود. در این فیلم چیزی برای ما اتفاق نمی افتد اما از دیدن صحنه های آن می خندیم و برایمان لذت بخش است.

تبلیغات

نتیجه:
کمدی نوع خاصی از درام است نوعی که در آن قهرمان داستان لحاظات شادی را برایمان رقم می زند که اگر در زندگی غصه ای داشته باشیم با دیدن این صحنه ها می توانیم لحظاتی از واقعیت های زندگی دور باشیم. در کل، فیلم های کمدی تنها یک هدف دارند و آن خندیدن و شادی مردم و برای مدتی رهایی از مشکلات و بدی های زندگی است.

⭐⭐انشا دوم در مورد فیلم کمدی⭐⭐

طنز بخش مهمی از زندگی روزمره من است. خنده برای افراد مختلف معانی متفاوتی دارد به عنوان مثال، چیزی که برای من خنده دار است ممکن است برای دیگران خنده دار نباشد و این نشان می دهد که حس شوخ طبعی هرکس متفاوت است. مثلا چیزی که به نظر من بیشتر خنده دار است ویدیوها و کلیپ های خنده دار اینترنتی است. من حس شوخ طبعی ام را از پدرم سرچشمه گرفتم، وقتی بزرگ می شدم با هم فیلم کمدی تماشا می کردیم، اگرچه همه طنزها خنده دار نیستند با این حال، بسیار شادی آور است و یاد می گیرم که هر موقعیت ناخوشایندی را به موقعیتی خنده دار تبدیل کنم و به جای غم و اندوه، بخندم.

موضوع انشاء ما بر اساس فیلم های کمدی است، فیلم‌های کمدی همه را می خندانند کمدی ها درام هایی هستند که برای سرگرم کردن و خنداندن ما طراحی شده اند.

نوع دیگر کمدی، کمدی کلامی است به عنوان مثال اتفاقات خنده دار در یک موقعیت جدی رخ می دهند البته نوع طنز یک فیلم، اساساً به این بستگی دارد که چه فرد طنز سازی فیلم را می سازد و از چه تکنیک هایی برای ترغیب مخاطبان به خنده استفاده می کند؟

در آخر باید بگم که هدف فیلم های کمدی اینکه مردم را بخنداند. وقتی فیلم کمدی می بینیم لازم نیست واقع بین باشیم و شخصیت های آنها را جدی بگیریم زیرا در حین تماشای فیلم کمدی از دنیای واقعی دور هستیم و می توانیم قوانین جامعه را زیر پا بگذاریم.

تبلیغات
3.4/5 - (15 امتیاز)
منبع
studymode123helpme

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا