هنر در خانه

ایده کاردستی با شانه تخم مرغ

شانه تخم مرغ یک ماده بازیافتی ارزان و قابل دسترس است که می توان از آن برای ساخت انواع کاردستی های زیبا و کاربردی استفاده کرد. در اینجا چند ایده برای کاردستی با شانه تخم مرغ آورده شده است:

تبلیغات
  • گل

شانه تخم مرغ دارای شکلی شبیه به گلبرگ است که آن را برای ساخت گل های زیبا مناسب می کند. برای ساخت یک گل با شانه تخم مرغ، ابتدا شانه را به گلبرگ های کوچک و بزرگ برش دهید. سپس، گلبرگ ها را با چسب به هم بچسبانید. می توانید از رنگ آکریلیک برای رنگ آمیزی گل ها استفاده کنید.

  • آویز

شانه تخم مرغ را می توان برای ساخت آویز های تزئینی نیز استفاده کرد. برای این کار، ابتدا شانه را به اشکال مختلف برش دهید. سپس، اشکال را با چسب به هم بچسبانید و یک حلقه فلزی را به آن اضافه کنید. می توانید از رنگ آکریلیک برای رنگ آمیزی آویز ها استفاده کنید.

  • جعبه

شانه تخم مرغ را می توان برای ساخت جعبه های کوچک و بزرگ نیز استفاده کرد. برای این کار، ابتدا شانه را به اشکال مختلف برش دهید. سپس، اشکال را با چسب به هم بچسبانید. می توانید از رنگ آکریلیک برای رنگ آمیزی جعبه ها استفاده کنید.

  • جاشمعی

شانه تخم مرغ را می توان برای ساخت جاشمعی های زیبا نیز استفاده کرد. برای این کار، ابتدا شانه را به شکل دلخواه برش دهید. سپس، یک شمع را در داخل شانه قرار دهید. می توانید از رنگ آکریلیک برای رنگ آمیزی جاشمعی ها استفاده کنید.

تبلیغات
  • لوستر

شانه تخم مرغ را می توان برای ساخت لوستر های زیبا نیز استفاده کرد. برای این کار، ابتدا شانه را به اشکال مختلف برش دهید. سپس، اشکال را با سیم به هم وصل کنید. می توانید از رنگ آکریلیک برای رنگ آمیزی لوستر ها استفاده کنید.

با کمی خلاقیت و ابتکار، می توانید انواع کاردستی های زیبا و کاربردی با شانه تخم مرغ بسازید.

در ادامه این مطلب مجموعه ای از ایده های کاردستی با شانه تخم مرغ برای شما آماده نموده ایم.

کاردستی با شانه تخم مرغ برای کودکان کاردستی با شانه تخم مرغ کاردستی با شانه تخم مرغ گل کاردستی با شانه تخم مرغ برای مدرسه کاردستی با شانه تخم مرغ لاک پشت کاردستی با شانه تخم مرغ آسان

5/5 - (1 امتیاز)

تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا