گردشگری

جاذبه ‌های گردشگری و مکان های تاریخی مکزیکو سیتی

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، به معرفی جاذبه ‌های گردشگری و مکان های تاریخی مکزیکو سیتی میپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تبلیغات

مکزیک کشوری خیره کننده و چشمگیر است که در ارتفاعی بیش از 2200 متر در دره آناهوآک توسط رشته کوه‌های بزرگ و آتشفشان هایی با ارتفاعات بیش از 5000 احاطه شده است. این کشور هنر و معماری گذشته خود را حفظ کرده است و تعدادی از کلیساهای باشکوه و کاخ‌های باشکوه دارد.

اگر قصد سفر 48 ساعته یا چند ماهه به شهر مکزیکو سیتی را دارید فضای هیجان انگیزش شما را مسحور خواهد کرد. سفر به مرکز تاریخی مکزیکو سیتی با قدم زدن از کاخ هنرهای زیبا و میدان اصلی شهر، سازه های های خارق العاده گذشته مکزیک را زنده کرده است.

قلب تپنده مکزیکوسیتی میدان د لا کنستوسیون (میدان مشروطه) است، مکانی که اولین قانون اساسی این کشور در سال 1813 اعلام شد. این میدان یکی از بزرگترین میدان‌های جهان است.

کمی درباره مکزیک

مکزیکو سیتی با حدود 20 میلیون نفر جمعیت یکی از بزرگترین شهرهای جهان است. ریشه این شهر عظیم به سال 1325 برمی گردد، زمانی که شهر تنوختیتلان، پایتخت آزتک ها تأسیس بود. این شهر فرصتی برای بازدید از بناهای استعماری در سبک‌های معماری مدرن و آثار دیگو ریورا، یکی از بزرگ‌ترین نقاش‌های جهان را فراهم می‌کند. ناگفته نماند مکزیک با بیشترین تعداد میراث جهانی یونسکو و ششمین مکان در جهان، مملو از جاذبه‌های خارق العاده برای گردشگری است.

تبلیغات

جاذبه ‌های دیدنی و گردشگری مکزیکو سیتی

1. میدان دلا کنستوسیون از جاذبه ‌های گردشگری مکزیکو سیتی

جاذبه ‌های گردشگری مکزیکو سیتی - میدان دلا کنستوسیون مکزیکوسیتیمیدان دلا کنستوسیون از جاذبه ‌های گردشگری مکزیکو سیتی

دلا کنستوسیون میدان اصلی مکزیکو سیتی و مرکز تاریخی مکزیک است. نام رسمی آن Plaza de la Constitución است و معمولاً از آن به عنوان Zócalo یاد می‌شود و یکی از بزرگترین میدان‌های عمومی در جهان به شمار می‌رود. این میدان محل رویدادها، جشنواره‌ها و اعتراضات می‌باشد.

2. کلیسای جامع Catedral Metropolitana

جاذبه ‌های گردشگری مکزیکو سیتی - کلیسای جامع Catedral Metropolitanaکلیسای جامع Catedral Metropolitana از مکان های تاریخی مکزیک

این کلیسای جامع طی یک دوره 250 سال با ترکیبی از سبک‌های معماری مدرن و برج ناقوس (هر روز چندین بار ارائه می‌شود) برای لذت بردن از منظره میدان شهر مکان عالی است.

3. موزه ملی مردم شناسی

جاذبه ‌های گردشگری مکزیکو سیتی - موزه ملی مردم شناسی

این موزه شامل چشمگیرترین مجموعه از آثار امریکای مرکزی و نمایشگاه‌های قومی در جهان است. برای بازدید از این موزه می‌توانید یک روز کامل را سپری کنید.

4. موزه فریدا کالو

جاذبه ‌های گردشگری مکزیکو سیتی - موزه فریدا کالوموزه فریدا کالو از جاذبه ‌های گردشگری مکزیکو سیتی

این موزه گالری از آثار هنری فریدا کالو، نقاش مکزیکی است که دیدن آن برای عاشقان هنر محبوب است.

تبلیغات

5. شهر Teotihuacan از جاذبه ‌های گردشگری مکزیکو سیتی

جاذبه ‌های گردشگری مکزیکو سیتی - شهر Teotihuacanشهر Teotihuacan mexico city

شهر باستانی Teotihuacan یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری مکزیک است. این شهر با قدمت بین قرن‌های 1 تا 7 میلادی به عنوان شهر خدایان شناخته می‌شده و بازدیدکنندگان باید حداقل یک روز را به کاوش در این ویرانه‌های شگفت انگیز اختصاص دهند.

6. اوکسمال (Uxmal)

جاذبه ‌های گردشگری مکزیکو سیتی - اوکسمال (Uxmal)اوکسمال (Uxmal)

این شهر در اوایل 800 سال قبل از میلاد و یک مرکز مذهبی مهم بوده است که برجسته‌ترین سازه‌های آن بنای تاریخی “خانه شعبده باز” است.

7. مونت آلبان از جاذبه ‌های گردشگری مکزیکو سیتی

جاذبه ‌های گردشگری مکزیکو سیتی - مونت آلبان (Monte Albán)

مناظر باستانی مونت آلبان یک شاهکار باستانی باورنکردنی و دیدنی باستانی است. مونت آلبان تقریباً 1500 سال قدمت دارد.

8. قلعه Chapultepec

جاذبه ‌های گردشگری مکزیکو سیتی - قلعه Chapultepecقلعه chapultepec teotihuacan mexico city

قلعه Chapultepec تنها قلعه آمریکای شمالی است که به عنوان خانه سلطنتی، امپراطور ماکسیمیلیان اول و امپراطور کارلوتا در قرن نوزدهم بوده است.

تبلیغات

9. کاخ هنرهای زیبا

جاذبه ‌های گردشگری مکزیکو سیتی - کاخ هنرهای زیباکاخ هنر های زیبا

کاخ هنرهای زیبا، یک ساختمان سفید و مجلل است که مرکز فرهنگی شهر مکزیکوسیتی است. نمای بیرونی ساختمان در محل صومعه سابق و اولین تئاتر ملی مکزیک ساخته شده است و نمایانگر سبک نئو کلاسیک و هنر نو است این مرکز همچنین یک مرکز هنرهای نمایشی می‌باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

منبع
historyhitplanetwaretouropia

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا