روابط عاطفی

راههای جذب دختر مغرور؛ نشانه‌های عاشق شدن دختر مغرور

برای این‌که در جهت جذب دختران مغرور موفقیت‌آمیز عمل کنید، ابتدا لازم است کمی بیشتر دختران را بشناسید. دختران مغرور دخترانی هستند که ترس از شناخته نشدن و بی‌مهری دارند. آن‌ها برای این‌که مورد بی‌توجهی قرار نگیرند، از سپر بی‌توجه بودن به اطرافیان استفاده می‌کنند. این دختران ممکن است به دلیل رفتارهایی که دارند از جانب هم‌جنس‌های خود نیز طرد بشوند. این در حالی است که برخی از زنان باور دارند برای پیشرفت و سرآمد بودن در جامعه، مغرور بودن لازم است. برای علاقه‌مند کردن دختران به خود نیاز به یادگیری مهارت‌های ارتباطی با آن‌ها را دارید.

تبلیغات

جذب دختران مغرور | غرور چیست؟

غرور یکی از هیجان‌های خودآگاه است. هیجان‌های خودآگاه هیجان‌هایی هستند که باعث می‌شوند تا خودپندار‌ی افراد، یعنی تصوری که آن‌ها از خودشان دارند، تغییر کند. همه ما به هنگام موفقیت در چالش‌های زندگی غرور را حس می‌کنیم. این غرور به ما می‌فهماند که ما در زندگی در کجا قرار داریم.

معمولاً با توجه به درجه سختی چالش برای ما، غرور ما بعد از موفقیت در آن افزایش می‌یابد؛ اما این تنها راه برای افزایش غرور نیست. افرادی وجود دارند که بدون داشتن چالشی خاص در زندگی و بدون سپری کردن سختی‌ها، همواره مغرور هستند.

خودشیفتگی یا غرور؟

خودشیفتگی حالتی است که فرد دائماً دغدغه خودش را دارد. احتمالاً از نزدیک و یا در شبکه‌های اجتماعی افرادی را دیده‌ایم که تمایل دارند، بیش‌ازحد زندگی خود را به بقیه نشان دهند. آن‌هم بخش‌هایی از زندگی‌شان را که معمولاً دیگران تمایلی به نشان دادن یا دیدنش ندارند.

اما افراد مغرور این‌گونه نیستند. آن‌ها مرموزند و در نگاه اول به نظر می‌رسد آن‌ها تمایلی برای نزدیک کردن دیگران به خودشان ندارند اما در باطن چنین نیست؛ بنابراین خودشیفتگی را با غرور اشتباه نگیرید.

تبلیغات

جذب دختران مغرور | چرا بعضی از دختران مغرورند؟

جذب دختر مغرورعلت مغرور بودن دخترها چیست؟

غرور در برخی دختران می‌تواند به سه دلیل عمده بروز کند؛ وضعیت شغلی و تحصیلی والدین، دوران کودکی و همبازی‌ها، ناتوانی در برقراری ارتباط. غرور در شخصیت افراد اغلب محافظی در برابر آسیب دیدن و ضربه خوردن آن‌هاست. غرور باعث می‌شود فرد مغرور احساس کند کسی قرار نیست به او آن‌قدر نزدیک شود که آسیب‌زا شود و یا او را طرد کند.

دختران مغرور با استفاده از این سپر همواره باوری را در خود پرورش می‌دهند که به آن‌ها می‌گوید: دیگران ارزش نزدیک شدن به من را ندارند و من از بقیه برتر هستم؛ اما این سپر برتر بودن یک سپر شکننده است که فرد نمی‌تواند مدت زیادی خود را با آن مشغول کند. دختران مغرور معمولاً از ارتباطات کم خود نیز ناراضی هستند.

غرور کاذب آن‌ها به دلیل ارتباطات اولیه با پدر و مادرشان پیش می‌آید. معمولاً پدر و مادر این افراد تحصیلات بالایی داشته و بیشتر وقت خود را صرف کار و شغلشان می‌کرده‌اند. آن‌ها در کودکی همبازی‌های بزرگ‌تر از خود داشته و معمولاً ساعات زیادی را تنها بوده‌اند.

این تنهایی در دوره کودکی خود باعث می‌شود تا آن‌ها در فراگیری روش‌های ارتباطی نیز ناکام بمانند. درواقع آن‌ها علاوه بر این‌که تمایل زیادی به برقراری رابطه با افراد دیگر دارند اما نمی‌توانند به‌خوبی از پس روابط اجتماعی بربیایند.

توقعات دختران مغرور

با توجه به مسائلی که گفته شد دختران مغرور دوست دارند تا نیاز و ناکامی را که در دوره کودکی در ارتباط با والدینشان حس کرده‌اند را در روابط عاطفی‌شان ارضا کنند. بدین‌صورت که آن‌ها مانند کودکان نوزاد دائم در حال درخواست توجه هستند و هر چیزی که شما را به عنوان شریک عاطفی به خود مشغول کند تهدیدی به‌حساب می‌آورند.

تبلیغات

آن‌ها دوست دارند که شما همواره، تنها و فقط درگیر او باشید. بدیهی است که هیچ‌کس نمی‌تواند تمام توجه خود را منحصراً بر روی یک فرد متمرکز کند. از طرفی دیگر آن‌ها از قبول مسئولیت سرباز می‌زنند و نمی‌توانند مسئولیت رابطه را پذیرا باشند.

آن‌ها با رفتارشان به شما می‌فهمانند که قرار نیست ارتباط دوطرفه‌ای را با شما ادامه دهند و نیازمند یک مراقبی هستند تا بدون وقفه به آن‌ها سرویس دهد.

جذب دختران مغرور | چگونه دختران مغرور را جذب خود کنیم؟

گفتیم که دختران و به‌صورت کلی‌تر انسان‌های مغرور بدون دست آوردی خاص خود را بسته نگه می‌دارند و اجازه نمی‌دهند دیگران به آن‌ها نزدیک شوند. آن‌ها تلاش‌های شما برای دوستی را نادیده می‌گیرند و با هر بار تلاش، شما را بیشتر پس می‌زنند. باور عامیانه‌ای وجود دارد که هرچه بیشتر در روابط به افراد نزدیک‌تر شوید آن‌ها را بیشتر دور می‌کنید و هرچه بی‌توجه‌تر باشید بیشتر آن‌ها را وادار می‌کنید تا به شما نزدیک شوند.

این باور درباره‌ی این افراد درست است. اگر می‌خواهید دختران مغرور را به دست بیاورید، باید در رابطه با توجه به آن‌ها احتیاط کنید. باید آرام آرام به آن‌ها نزدیک شوید. به اندازه کم به آن‌ها توجه نشان دهید و به آن‌ها بفهمانید که آن‌ها را می‌فهمید. متوجه رفتارها و دلایل رفتارشان می‌شوید. ازاینجا به بعد باید به آن‌ها اجازه دهید که آن‌ها به سمت شما بیایند.

درواقع همواره باید یک ضربه به نعل و یک ضربه به میخ بزنید. بسیاری از پسران در مواجه با دختر موردعلاقه خود نمی‌دانند چگونه به برقراری ارتباط بپردازند.

تبلیغات

روش‌های جذب دختران مغرور

نشانه های عاشق شدن مردان مغرورچگونه با یک دختر مغرور دوست شویم

1- افزایش اعتمادبه‌نفس

در جمع‌های مختلف راحت صحبت کنید و نظرات خود را بیان کنید. سعی کنید همیشه صدای قاطع و واضح داشته باشید. دختران مغرور معمولاً جذب پسران با اعتمادبه‌نفس می‌شوند. دختران مغرور همیشه گمان می‌کنند با اعتمادبه‌نفس ترین فرد جمع هستند؛ بنابراین با رفتار و گفتار خود به او نشان دهید اشتباه می‌کند. به خود اطمینان داشته باشید. این موضوع باعث می‌شود دختران مغرور نیز به شما اعتماد کنند و جذبتان شوند.

2- جذب دختران مغرور | جلب اعتماد طرف مقابل

اعتماد دختر موردعلاقه خود را جلب کنید. در هر کاری که می‌توانید صادقانه به او کمک کنید؛ مانند مردی رفتار کنید که در مواقع سختی می‌توان به او تکیه کرد. اغلب دختران مغرور پسرانی را دوست دارند که به آن‌ها حس امنیت می‌دهند و حمایت‌گرند. معمولاً دختران مغرور از کسی کمک نمی‌گیرند اما همین‌که حس کنند می‌توانند در مشکلات به شما اعتماد کنند برایشان جذاب است.

3- مرموز باشید

سعی کنید حس کنجکاوی دختران مغرور را تحریک کنید. خود را نسبت به او علاقه‌مند نشان دهید اما کمی مرموز باشید. برای مثال از دور به او لبخند بزنید اما سریعاً نزدیکش نشوید. در این صورت متوجه می‌شود به او علاقه دارید و تمام روز منتظر حرکتی از جانب شما می‌شود. زمانی که درنهایت و در پایان روز به او نزدیک می‌شوید حس خوشایندی به او دست می‌دهد. این کار برای دختران مغرور جذاب است و آن‌ها را به سمتتان  جذب می‌کنند. درواقع به‌نوعی او را منتظر گذاشته‌اید.

4- جذب دختران مغرور | توجه و ارزش

دختران مغرور علیرغم رفتارهایشان نیازمند توجه هستند. در برخورد با دختران مغرور ارزش خود را نشان دهید و متقابلاً نیز به او توجه کنید. زمانی که از موفقیت‌هایش صحبت می‌کند به او توجه کنید و موفقیت‌های خود را نیز بیان کنید. از ویژگی‌های مثبت خود صحبت کنید اما لازم نیست اغراق کنید.

برخورد با دختران مغرور در رابطه عاطفی

در برخورد با دختران مغروری که با آن‌ها در رابطه عاطفی هستید راه‌کارهای زیر می‌توانند کمک‌کننده باشند.

تبلیغات

۱. به چالش کشیدن: به چالش کشیدن بدین منظور است که شما بتوانید تا فرد را با واقعیات زندگی روبه‌رو کنید؛ اما این کار ممکن است آسیب‌هایی در پی داشته باشد. اگر در انجام این کار زیاده‌روی کنید ممکن است با خشم او مواجه شوید و ممکن است شریک مغرورتان آن را بی‌احترامی برداشت کند.

۲. روان‌درمانی: روان‌درمانی چیست؟ با توجه به نوع مشکل روان‌درمانگران می‌توانند با تکنیک‌های مختلف ازجمله ایجاد چالش با سپر غرور آن‌ها به مبارزه پرداخته و دختران مغرور را برای زندگی سالم آماده کنند.

خصوصیات دختران مغرور چیست؟

دختران مغرور معمولاً تمایلی برای ارتباط با شما از خود نشان نمی‌دهند و ممکن است پیشنهادات شما را رد کنند. دختران مغرور کمتر در جمع حاضر می‌شوند و خود رأی هستند. دختران مغرور معمولاً انتقاداتی که به آن‌ها وارد می‌شود را نمی‌پذیرند.

نشانه عاشق شدن دختر مغرور

دختران عاشق هرچقدر هم که مغرور باشند نسبت به فردی که به او علاقه دارند حساس می‌شوند و دائماً او را زیر نظر دارند. دختران مغرور به رفتار و ظاهر و حرف زدن شما بسیار توجه می‌کنند و ممکن است زیاد به چشمانتان خیره شوند.

3.7/5 - (19 امتیاز)
تبلیغات
منبع
honarehzendegiگردآوری، ویرایش و بازنگری، تحریریه مثبت 1

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام وعرص اول واقعا عالی بود ودختر مقابل من بیش از اندازه لجباز لجبازلجبازومغرورومغرورمیباشد یکسرع قهر میکند الانم ۷ساله باهم ارتباط داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا