گردشگری

درباره پیست کورشول فرانسه بیشتر بدانید!

پیست کورشول فرانسه، یکی از بزرگترین پیست های اسکی در جهان با وجود 600 کیلومتر پیست است. پیست کورشول از اجزای کاملاً پیشرفته‌ای مانند آسانسور گرفته تا رستوران‌های ستاره دار، هتل‌ها و کلبه‌های مجلل عالی و بوتیک‌های شیک تشکیل شده است.

تبلیغات

در ابتدا کورشول فرانسه مجموعه‌ای از دهکده‌های کوچک و مزارع پرورش گوسفند بود تا سال 1942 که کمیسیون گردشگری فرانسه آن را تبدیل به مرکز اسکی کرد. این منطقه اسکی پیست‌های فوق العاده بزرگ و گسترده و بی نظیری در مسیر جنگل‌های سرسبز دارد. در این مقاله بیشتر با این پیست بی نظر آشنا می‌شوید.

کمی درباره پیست کورشول فرانسه

هر استراحتگاه ویژگی و محیطی متمایز دارد به عنوان مثال، استراحتگاه Courchevel 1300 دهکده روستایی قدیمی است و استراحتگاه Courchevel 1850 طیف گسترده‌ای از فروشگاه‌های شیک و رستوران‌های عالی فرانسوی دارد.

کورشول با داشتن یکی از طولانی‌ترین فصول اسکی و بهترین پوشش برف در کل کوه‌های آلپ مشهور است.

برخی افراد کورشول را با استراحتگاه اشتباه می‌گیرند در حالی که این پیست از چهار استراحتگاه اسکی جداگانه با نام های Courchevel 1850 ، Moriond 1650، Courchevel Village 1550 و Courchevel Le Praz 1300 تشکیل شده است. این استراحتگاه‌ها به وسیله آسانسور به پیست متصل شده‌اند و دسترسی به آنها در پیست آسان است.

تبلیغات

پیست کورشول فرانسه

فعالیت‌های غیر اسکی کورشول

کورشول بزرگ‌ترین منطقه اسکی جهان است که در سه دره قرار دارد و دارای 600 کیلومتر پیست با بیش از 170 آسانسور است. با وجود چنین منطقه اسکی گسترده و بهم پیوسته، کورشول را به یک پیست اسکی خانوادگی تبدیل کرده است. فعالیت‌های غیر اسکی  کورشول بسیاری از فعالیت‌های غیر اسکی مهیج (و آرامش بخش) را دارد.

برخی از امکانات رفاهی در هتل‌های کورشول از قبیل سالن بولینگ، پیست یخی، سینما، کوهنوردی، مرکز تناسب اندام، سونا، اتاق بخار و پاراگلایدر قرار دارد. همچنین می‌توانید از هیجان سورتمه سواری و لذت بردن از مناظر خیره کننده بهره ببرید.

همچنین کورشول بهترین مرکز تفریحی و دارای استخرهای داخلی و خارجی، منطقه موج سواری، سرسره‌های آبی متعدد و بالون سواری است. رستوران‌های کورشول به طرز باورنکردنی غذای لذیذ سرو می‌کنند، این منطقه حدود 70 رستوران با غذاهای با کیفیت بسیار بالا دارد.

بهترین زمان برای اسکی در پیست کورشول فرانسه

استراحتگاه‌های کورشول فرانسه معمولاً از دسامبر تا آوریل افتتاح می‌شوند. در ماه دسامبر، فعالیت‌ها و رویدادهای جشن در این مکان برگزار می‌شود اما اگر نیاز به محیط آرامی دارید ماه ژانویه را برای سفر انتخاب کنید همچنین در این ماه بیشترین میزان برف وجود دارد. علاوه بر این در ماه‌های مارس و آوریل، روزها آفتابی است.

تبلیغات

خلاصه: پیست اسکی کورشول مورد علاقه افراد مشهور و ثروتمند است، این تفریحگاه شیک در قلب سه دره گسترده و متنوع به همراه اسکی سواری خارق العاده و خرید و غذاخوری وجود دارد. کورشول به عنوان یکی از بهترین و گران‌ترین استراحتگاه‌های کوه‌های آلپ قرار دارد و از مبتدیان تا برترین اسکی بازان جهان، این مکان را برای اسکی انتخاب می‌کنند.

5/5 - (3 امتیاز)

منبع
scottdunnseecourchevelespritski

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا