روابط عاطفی

چگونه شوهرمان را جذب خودمان کنیم؟ (رازهای جذب مردان)

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، به بیان رازهای جذب مردان و اینکه چگونه شوهرمان را جذب خودمان کنیم؟ میپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تبلیغات

رازهایی برای جذب مردان

احتمالاً بارها شنیده‌اید، ارتباط کلیدی برای یک ازدواج سالم حیاتی است. اما اغلب ما نمی‌دانیم درباره چه چیزهایی باید با همسرمان صحبت و نظر او را جلب کنیم. مردان ویژگی متفاوتی نسبت به زنان در برقراری ارتباط دارند. در حقیقت برای جذب مردان باید نکات کلیدی و آگاهی لازم را داشت و آن را نادیده نگرفت.

چگونه شوهرمان را به خودمان جذب کنیم؟

1. نادیده نگرفتن

برخی از مردان ترجیح می‌دهند احساسات خود را با عمل به جای گفتار نشان دهند. به عنوان نمونه همسر شما ممکن است با تعمیر وسایل خانه، مرتب کردن حیاط یا موارد خیلی کم اهمیت دوست داشتن را به شما نشان دهد بنابراین نباید کوچکترین عمل آنها را نادیده گرفت.

2. متعهد بودن

تحقیقات نشان می‌دهد مردان اگر متعهد به ازدواج شوند آن را جدی می‌گیرند. در یک نظرسنجی صورت گرفته از مردان متأهل نشان داد در حال حاضر، 90٪ آن‌ها از ازدواج خود پشیمان نیستند. بناباین تعهد مردان را نباید به معنی بی توجهی در نظر بگیرید.

3. گوش دادن از رازهای جذب مردان

یکی دیگر از ویژگی مردان این است که شنوندگان خوبی هستند و صرف اینکه مردان چیزی نمی‌گویند به این معنی نیست که گوش نمی‌کنند بلکه ترجیح می‌دهند در سکوت به حرف‌های شما فکر کنند.

تبلیغات

4. فعالیت‌های اشتراکی

اغلب مردان دوست دارند برای تقویت روابط خود با همسرشان فعالیت و کارهای اشتراکی انجام دهند بدون اینکه نظر یا احساسات طرف مقابل را بشنوند. برای بسیاری از مردان، فعالیت‌هایی مانند ورزش و رابطه باعث احساس نزدیکی بیشتر به همسرشان می‌شود.

5. نیاز به زمان

مردان نیز برای خودشان نیاز به وقت دارند. اگر همسر شما از باغبانی یا ورزش در باشگاه لذت می‌برد به جای منعشان باید آنها را تشویق کنید به دنبال سرگرمی‌هایشان بروند و فضایی برای پرورش فردیت خود داشته باشند، البته زنان نیز می‌توانند وقت‌هایی را برای خودشان صرف کنند.

6. مردان از پدران خود می‌آموزند

اگر می‌خواهید بدانید همسرتان در زندگی چطور عمل می‌کند، پدر او را بشناسید. آشنایی با نحوه برخورد و نوع ارتباط پدر پسر با شما رابطه آن را در زندگی آینده‌تان فاش می‌کند.

7. درگیرنشدن در احساسات منفی

زنان تمایل به یادآوری تجربیات منفی طولانی مدت دارند و ممکن است احساس استرس، اضطراب یا غم و اندوه طولانی مدت داشته باشند. در مقابل، مردان کمتر در افکار و حوادث بد زندگی می‌کنند و تمایل دارند با سرعت بیشتری رو به آینده حرکت کنند. بنابراین تعجب نکنید اگر در مورد مشاجره یا اتفاقی در شب گذشته صحبت کردید و همسرتان آن را فراموش کرده باشید.

8. قدرشناسی از رازهای جذب مردان

نشان دادن قدردانی از مردان تفاوت زیادی در نحوه عملکرد آنها ایجاد می‌کند. حتی با اعتماد به نفس ترین افراد نیز به تشکر احتیاج دارند. با این حال مردان از زنانی که تشکر نمی‌کنند آزرده خاطر می‌شوند.

تبلیغات

چگونه شوهرمان را جذب کنیمچگونه شوهرمان را جذب خودمان کنیم؟

9. استفاده حداقلی از موبایل

مردان از زنانی که 24 ساعته در موبایلشان هستند دوری می‌کنند بنابراین اگر با فردی آشنا شدید حتی اگر در آسانسور هستید، سعی کنید به تلفن خود کمتر نگاه کنید.

10. رابطه جنسی

اکثر مردان رابطه جنسی را یک عمل بسیار مهم بین دو فرد در ازدواج می‌دانند و صمیمیت جنسی را در یک رابطه متعهد رضایت بخش تر می‌دانند. بنابراین اهمیت دادن به این موضوع در زندگی مشترک به رضایت هر دو نفر منجر می‌شود.

11. خشنودی

خشنودی زنان برای مردان بسیار مهم است. بسیاری از خانم‌ها از گفتن در مورد آنچه دوست دارند و ندارند احساس ناراحتی می‌کنند. اما اگر بتوانید به روشنی در مورد خواسته‌های خود با آنها صحبت کنید، احتمالاً کاری که باعث خوشحالی شما شود را انجام می‌دهند.

12. اضطراب

بیشتر مردان به ویژه با افزایش سن گاه به گاه دچار اضطراب و نگرانی می‌شوند. بنابراین باید به آنها کمک کنید آرامش خود را حفظ کنند تا استرس کمتری داشته باشند.

13. مقایسه نکردن با دیگران

مقایسه خود با دیگران باعث می‌شود احساس بدی نسبت به خود داشته باشید و این روحیه و بهترین قسمتهای زندگی خود را خراب می‌کنید. به جای مقایسه‌های بی هدف تلاش روزمره برای بهتر شدن استانداردهای خود داشته باشید.

تبلیغات

14. دوست خود بودن

تمرین کنید که از خود قدردانی کنید. خود را بشناسید، در مورد خود بیاموزید، عاشق خود باشید و از نقاط قوت و ضعف خود آگاه باشید و بر روی آنها کار کنید. به نوعی دوست خود باشید که بتوانید بهترین یاور برای دیگران باشید.

15. فعال بودن

اگر به این فکر میکنید که “چگونه شوهرمان را جذب خودمان کنیم”باید بدانید که اکثر مردان جذب زنانی که برنامه فعال، شاد و زندگی پر مشغله‌ای دارند، می‌شوند.

16. مهربانی از رازهای جذب مردان

آیا می دانید مهربانی یک ویژگی شخصیتی مهم در رابطه است. در تحقیقی مشخص شد در سراسر جهان، مهربانی یکی از صفات مورد علاقه همسران و مردان است و با تمایل به همکاری، علاقه به روابط طولانی مدت و همدلی در تربیت فرزندان مرتبط است.

روش‌های مهربانی:

  • همیشه با احترام با او رفتار کنید.
  • لطف‌های کوچکی برای او انجام دهید.

17. ارزش خود را حفظ کنید

اگر می‌خواهید مردان را جذب خود کنید، باید در ابتدا ارزش خود را بدانید و آنرا حفظ کنید. به عنوان یک زن اعتماد به نفستان را بالا ببرید و ارزش‌های معنوی خود را زایل نکنید.

تبلیغات
5/5 - (1 امتیاز)

منبع
lovestrategieswebmdtoday

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا