انشا

انشا در مورد سفر خیالی به فضا

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد سفر خیالی به فضا برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐⭐ انشا اول در مورد سفر خیالی به فضا ⭐⭐

مقدمه:
من همیشه آرزو داشتم فضانورد شوم. چون کتاب های زیادی در مورد فضا و جهان خوانده ام. ایده فضانورد شدن من از آنجا شکل گرفت که عمویم کتاب های زیادی در مورد کیهان و فضانوردی به من هدیه داد و من همه روزه حتی در تعطیلات درباره آن مطالعه می کردم و خودم را در فضا تصور می کردم. وقتی به فضانورد شدن و حرکت در فضا فکر می کنم، واقعاً احساس خوبی به من دست می دهد. یک شب خواب دیدم فضانورد شدم و سفر خیالی به فضا داشتم. واقعا خواب شگفت انگیزی بود، در خواب خودم را در مرکز تحقیقات فضایی دیدم. افسری از من خواست که لباس فضانوردی بپوشم، سپس از من خواسته شد که همراه با بقیه خدمه وارد سفینه فضایی شوم. در یک لحظه شمارش معکوس نهایی آغاز شد و من وارد فضا و مریخ شدم.

در خواب دیدن سیاره زمین از فضا منظره ای باشکوه بود. سه چهارم زمین آبی به نظر می رسید. همانطور که به جلو می رفتیم، توانستیم ماه را ببینیم که شبیه یک سیاره بزرگ به نظر می رسید. در سفر خیالیمان به فضا ما هر چقدر به جلو حرکت می‌کردیم می‌توانستیم ستاره‌های بیشتری را ببینیم که بسیار دورتر از ما قرار داشتند و همچنین می توانستم کهکشان های دیگری را در فاصله دور ببینم.

چند شهاب سنگ هم دیدم که از کنارمان رد شدند در این سفر خیالی خیلی زود به سیاره مریخ رسیدیم. همان طور که در کتاب ها مطالعه کرده بودم، این سیاره غیرقابل توصیف بود و کلماتی برای بیان آن نداشتم. من در این فکر بودم که آیا اولین ذره حیات را در مریخ می بینم؟ ناگهان شنیدم مادرم بیدارم کرد: وقت رفتن به مدرسه است. کمربند سیارک ها از دور هم دیده می شد و بعد شاتل ما به سیاره مریخ رسید.

نتیجه گیری:
این پایان خواب هیجان انگیز من بود. برای یک لحظه فکر کردم که قبلاً یک فضانورد شده ام که در فضا پرواز می کند. این سفر خیالی به فضا در رویای من همیشه به یاد ماندنی خواهد بود.

⭐⭐ انشا دوم در مورد سفر به فضا ⭐⭐

مقدمه:
از کودکی، رویای سفر به فضا را در سر داشتم. همیشه به آسمان نگاه می کردم و از زیبایی ستارگان و سیارات شگفت زده می شدم. آرزو داشتم روزی آن ها را از نزدیک ببینم.

بدنه:
در یک سفر خیالی من سوار بر یک سفینه فضایی شدم. پس از چند ساعت پرواز، به مدار زمین رسیدیم. از آنجا، زمین را از بالا دیدم. زمین، یک کره آبی و زیبا بود.

پس از چند روز، به مقصد خود رسیدیم. مقصد ما، سیاره مریخ بود. مریخ، یک سیاره سرخ و خشک بود. ما در مریخ، به مدت 3 روز اقامت کردیم و به کاوش در این سیاره پرداختیم.

پس از مریخ، به سیاره مشتری رفتیم. مشتری، یک سیاره بزرگ و گازی بود. ما در مشتری، به مدت 5 روز اقامت داشتیم و به مطالعه این سیاره پرداختیم.

در ادامه سفر، به سیاره زحل رفتیم. زحل، یک سیاره بزرگ و حلقه دار بود. ما در زحل، به مدت 15 روز اقامت  داشتیم و به مطالعه این سیاره پرداختیم.

در پایان سفر، به زمین بازگشتیم. سفر فضایی من، یک تجربه فراموش نشدنی بود. من با سفر خیالی خود به آرزوی کودکی ام یعنی سفر به فضا رسیدم.

در این سفر، چیزهای زیادی آموختم.

  • یاد گرفتم که زمین، یک سیاره کوچک و زیبا در میان میلیاردها سیاره در کهکشان است.
  • یاد گرفتم که زندگی، فقط در زمین وجود ندارد و ممکن است در سیارات دیگر نیز موجودات زنده وجود داشته باشد.
  • یاد گرفتم که باید از سیاره خود یعنی زمین محافظت کنیم چون بهترین جا برای زندگی ما انسان هاست.

نتیجه:
سفر به فضا، یک تجربه ارزشمند است که هر کسی باید آن را تجربه کند.
این سفر، باعث می شود که انسان ها، نسبت به جهان شناخت پیدا کنند و قدردان سیاره خود شوند.

⭐⭐ انشا سوم در مورد سفر به فضا ⭐⭐

نگاه کردن به آسمان در طول شب برای من صحنه ای شگفت انگیز است. هر بار که آسمان شب را با ستاره های بی شمار چشمک زن، ماه و سیارات می بینیم، نفسم بند می آید و همیشه آرزو می کنم کاش به آن سیارات دوردست برسم و در فضا سفر کنم و راهی که می توانم این رویا را برآورده کنم فضانورد شدن است.

در کتابی خواندم فضانورد شخصی است که برای سفر به فضا آموزش دیده است. اگر من یک فضانورد بودم، اولین ماموریتم رفتن به ماه بود. همه ما فیلم های آموزشی فضانوردان را دیده ایم. زندگی در فضا خیلی هیجان انگیز است زیرا آزادانه در آن شناور می شویم. انجام بازی در فضا واقعا سرگرم کننده است. اگر هر کدام از شما برای سفر به فضا علاقه مند هستید باید بدانید که هزینه آن بسیار هنگفت است و باید یک برنامه آموزشی 10 روزه را بگذرانید. همچنین، طبق قوانین سفربه فضا، پوشیدن لباس فضانوردی برای هر فرد اجباری است و مجبور هستید لباس فضایی سنگین وزن را با سیلندر اکسیژن و ماسک به همراه داشته باشید. در کنارش کلاه ایمنی هم توصیه می شود. به طور خلاصه، من تجربه سفر در یک شاتل فضایی را شبیه موشک می دانم و می توانم سفر پرماجرایی داشته باشم.

4.3/5 - (81 امتیاز)
منبع
ww.skills-creatorexploreabcarked

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا