انشا

انشا در مورد علاقه مندی ها

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد علاقه مندی ها برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐⭐انشا اول در مورد علاقه مندی ها⭐⭐

من از کودکی همیشه از آن دست بچه هایی بودم که غرق خواندن رمان ها می شدم. خواندن رمان و داستان یکی از علاقه مندی های من است. من عاشق کتاب خواندن هستم چون وقتی پس از یک روز طولانی از مدرسه به خانه می آیم، تنها کتاب ذهنم را از اضطراب مدرسه منحرف می کند و به من کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشم.

همیشه این حس عجیب را داشتم که کتاب ها با من صحبت می کنند و به من انگیزه می دهند که انسان بهتری شوم. دلیل اصلی علاقه مندی من به کتاب ها این است که از آنها الهام می گیرم تا یک فرد کاملاً جدید شوم. پدرم در سنین پایین به اشتیاق من پی برد و من را به عضویت کتابخانه شهرم درآورد. من الان هر هفته به کتابخانه سر می زنم، گاهی اوقات حتی دو بار در هفته کتاب های مورد علاقه ام را امانت می گیرم و می خوانم و به جرات می‌توانم بگویم که سرگرمی من به علاقه تبدیل شده است.

علاقه مندی های زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارد که با توجه به تفاوت سلیقه و گرایش، هر فردی متفاوت است. آواز خواندن یکی از سرگرمی های مورد علاقه همه افراد در جهان است. و من نیز به موسیقی به دلیل شادی آوربودن آن علاقه دارم. با توجه به صدای خوبم در مدرسه خانواده ام تشویقم کردند در یک آکادمی موسیقی معروف آموزش ببینم و بتوانم سبک های معروف با ژانرهای موسیقی محبوب دنیا را یاد بگیرم.

من در اوقات فراغتم کارهای موردعلاقه ام را انجام می دهم. از کارهای مورد علاقه ام سرگرمی های بی شمار مانند آشپزی، رقص، ماهیگیری، مسافرت و غیره است. علاوه براین، دوست دارم به مکان‌های تاریخی مانند قلعه‌ها، معابد قدیمی، کوه‌ها، مجسمه‌ها و غیره سفر کنم و تجربیات سفر خود را فیلمبرداری کنم تا در اوقات فراغت از تماشای آن لذت ببرم. سفر یکی از علاقه مندی های مورد توجه من است. هر وقت که مسافرت می کنم به دانش، تجربه و یادگیری ام اضافه می شود. به نظر من باید حداقل سالی یک بار سفر کرد. یکی دیگر از سرگرمی مورد علاقه من تمرینات و فعالیت های بدنی است زیرا که ورزش روحیه من شاد و سالم، فعال، هوشیار و باهوش می کند.

⭐⭐انشا دوم در مورد علاقه مندی ها⭐⭐

من عاشق آشپزی و خوردن غذاهای خوشمزه هستم. آشپزی یکی از بهترین علاقه مندیهای من است. وقتی بزرگ شدم، می خواهم درست مثل پدر و مادرم آشپزی کنم. اغلب هنگام تهیه غذا به آنها در آشپزخانه کمک می‌کنم و می توانم آشپزی را یاد بگیرم. مادربزرگم بهترین آشپزی است که من تا به حال می شناسم و روزی آرزو دارم بتوانم مثل او آشپزی کنم.

باغبانی علاقه مندی دوم من است. این مهارت را از پدر و مادربزرگم یاد گرفتم. باغبانی به معنی لذت خوردن مواد غذایی که خودتان پرورش می دهید که نمی توان با میوه ها و سبزیجات خریداری شده در فروشگاه مقایسه کرد. ما باغی پر از گیاهان میوه دار و سبزیجات فراوان از جمله هویج، تربچه و غیره داریم. باغبانی بسیار آرامش بخش است و مرا به دنیایی کاملا متفاوت می برد.

خواندن کتاب علاقه مندی سوم من است. زیرا کتاب راهی خوب برای یادگیری چیزهای جدید و توسعه دایره لغات من است. من مجموعه عظیمی از انواع کتاب ها در کتابخانه ام دارم. کتاب های مورد علاقه من دایره المعارف های علمی هستند زیرا می توانم اطلاعات مفید و تصاویر جالب زیادی در مورد جهان بفهمم. من معتقدم خواندن ما را باهوش تر می کند و باید بسیار کتاب خواند.

من دوست ندارم زیاد بخوابم، زیرا احساس می کنم هر چه بیشتر بخوابم وقتم را برای یادگیری چیزهای جدید از دست می دهم. موارد بالا علاقه مندی هایی هستند که من دوست دارم در زندگی روزمره انجام دهم. من می خواهم حداکثر زمانم را صرف شناختن این دنیا کنم.

4.3/5 - (19 امتیاز)
منبع
firstcrymystudentsessaysstudy-phiimpfullhowthewisdompost

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا