گردشگری

بهترین کشورهای جهان برای خوشگذرانی

در این مطلب، بر اساس یک نظرسنجی، ۲۰ کشور را که جزء بهترین کشورها برای سفر کردن برشمرده شده‌اند، مختصراً معرفی می‌کنیم. البته لازم است ذکر شود که در نظرسنجی‌های دیگر در مورد سفر به بهترین کشورها، ممکن است کمی رتبه‌ی کشورها عوض شوند؛ این مطلب و ۲۰ کشور پیشنهادی، بر اساس نظرسنجی از حدود ۱۲۸۰۰۰ نفر بوده است. اگر قصد سفر به نقاط دیدنی جهان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم اسامی این ۲۰ کشور را مدنظر داشته باشید.

۲۰ کشور جذاب برای سفر کردن

۱- ایتالیا (Italy)

ایتالیابهترین کشور برای خوشگذرانی – ایتالیا

ایتالیا با پاستاهای مخصوص و مردمان زیبایش، کشوری است که به‌عنوان بهترین کشور برای سفر کردن، برشمرده شده است. سفر به ایتالیا، مطمئناً یکی از بهترین تجربه‌های شما خواهد بود. زیبایی‌های ایتالیا را نمی‌توان در چند خط توصیف کرد. بهتر است خودتان بروید و از نزدیک این کشور زیبا را ببینید.

۲- فرانسه (France)

فرانسهبهترین کشور برای خوشگذرانی – فرانسه

فرانسه کشوری با کاباره‌ها و شراب‌های ناب و یکی از رمانتیک‌ترین مکان‌های کره‌ی زمین می‌باشد. بهترین زمان برای سفر به این کشور زیبا، فصل بهار است و در این فصل، مناظر بسیار زیبایی را در فرانسه مشاهده خواهید کرد.

۳- اسپانیا (Spain)

اسپانیابهترین کشور برای خوشگذرانی – اسپانیا

رستوران‌های اسپانیا بسیار معروف‌اند و غذاهای جالبی ارائه می‌دهند. بهترین زمان برای سفر به این کشور، ماه آوریل است که بهترین آب‌وهوا را دارد.

۴- آمریکا (America)

آمریکابهترین کشور برای خوشگذرانی – جزایر طلایی جورجیا

آمریکا دارای طبیعت بسیار زیبا و دیدنی‌های زیادی است. کوه‌های کتزکیل در نیویورک، جزایر طلایی جورجیا و مونتانا، تنها بخش بسیار کوچکی از دیدنی‌های این کشور زیباست.

۵- یونان (Greece)

یونانبهترین کشور برای خوشگذرانی – یونان

آتن در این کشور، یکی از بهترین شهرهای دیدنیِ جهان به شمار آورده شده است. یونان دارای دیدنی‌های بسیار زیادی است و به همین جهت، در رتبه‌ی پنجم بهترین کشورهای دنیا برای سفر، آورده شده است.

۶- استرالیا (Australia)

استرالیابهترین کشور برای خوشگذرانی – استرالیا

ملبورن در استرالیا، یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی برشمرده شده است. دیدنی‌های استرالیا به‌قدری است که قاعدتاً سفر به این کشور را بسیار جذاب خواهد کرد.

۷- نیوزلند (Newzealand)

نیوزیلندبهترین کشور برای خوشگذرانی – نیوزلند

این کشور، برای کسانی که عاشق ماجراجویی و دیدن چیزهای بکر و دست‌نخورده هستند، مکان بسیار مناسبی است. در نیوزلند مکان‌های دیدنی مختلفی وجود دارد. دریاچه‌ها، سنگ‌های آتش‌فشانی زیبا، مکان‌های مخصوص ماهیگیری و مناظر طبیعی شگفت‌انگیز، تنها قسمتی از زیبایی‌های نیوزلند است.

۸- تایلند (Tailand)

تایلندبهترین کشور برای خوشگذرانی – تایلند

مردم تایلند، دارای یک فرهنگ پرجنب‌وجوش هستند. در این کشور، غذاها و خوراکی‌های منحصربه‌فردی وجود دارد و اخیراً ازنظر وضعیت سلامت و بهداشت نیز ارتقا پیداکرده است.

۹- ترکیه (Turkey)

ترکیهبهترین کشور برای خوشگذرانی – ترکیه

برای دیدن مساجد شگفت‌انگیز، قلعه‌ها و قصرهای قدیمی زیبا و جاذبه‌های طبیعی مثل Pamukkale (قصر پنبه‌ای)، کاپادوسیه و شگفتی‌های بسیار زیادِ دیگر، به ترکیه حتماً سفری داشته باشید.

۱۰- هندوستان (India)

هندوستانبهترین کشور برای خوشگذرانی – هندوستان

هندوستان، کشوری دیدنی با جاذبه‌های توریستی بسیار زیادی است. سواحل شنی Goa در این کشور و غارهای باستانیِ بودایی در Ajanta، ازجمله زیبایی‌های هند می‌باشد.

۱۱- آفریقای جنوبی (South Africa)

آفریقای جنوبیبهترین کشور برای خوشگذرانی – آفریقای جنوبی

شهر Cape در این کشور، در نظرسنجی مربوط به بهترین شهرهای جهان، رتبه‌ی ششم را از آن خود کرد.

۱۲- ویتنام (Vietnam)

ویتنامبهترین کشور برای خوشگذرانی – ویتنام

بزرگ‌ترین غار جهان –Hang son doong – در این کشور قرار دارد. ویتنام، کشوری بسیار زیبا و متفاوت است و جاذبه‌های دیدنیِ ویژه‌ای دارد.

۱۳- سریلانکا (Srilanka)

سریلانکابهترین کشور برای خوشگذرانی – سریلانکا

در کشور سریلانکا می‌توانید با دیدن مناظر چای، معبد طلاییِ Dambulla و بازارهای معروفِ Pettah و جاذبه‌های گردشگری دیگر، لذت ببرید.

۱۴- هلند (Netherlands)

هلندبهترین کشور برای خوشگذرانی – هلند

پیشنهاد می‌کنیم به شهرهای آمستردام و روتردام حتماً سری بزنید؛ چراکه دارای موزه‌های جذاب، قهوه‌های بی‌نظیر و مناظر طبیعی بسیار خیره‌کننده‌ای هستند.

۱۵- مکزیک (Mexico)

مکزیکبهترین کشور برای خوشگذرانی – مکزیک

در مورد کشور مکزیک، جالب است بدانید که سه تا از رستوران‌های این کشور به نام‌های Pujol، Quintonil و Biko، در لیستِ ۵۰ رستوران برتر در جهان قرار دارند. هر سه‌ی این رستوران‌ها نیز در مکزیکوسیتی قرار دارند.

۱۶- پرتغال (Portugal)

پرتغالبهترین کشور برای خوشگذرانی – پرتغال

این کشور کوچک – اما ازنظر دیدنی بودن، بزرگ – که در همسایگی اسپانیا قرار دارد، دارای فرهنگ خاص، خوراکی‌های منحصربه‌فرد و زبان ویژه‌ی خود است.

۱۷- ایرلند (Ireland)

ایرلندبهترین کشور برای خوشگذرانی – ایرلند

کشور ایرلند برای خوش‌گذرانی کردن، جای بسیار مناسبی است. با دیدن هتل‌های مجلل، میخانه‌ها و اطراف شهر که طبیعت بسیار سرسبزی دارد، به وجد خواهید آمد.

۱۸- ژاپن (Japan)

ژاپنبهترین کشور برای خوشگذرانی – ژاپن

توکیو، کیوتو و اُساکا، سه مکان دیدنی در کشور ژاپن می‌باشند. در این کشور، بیش از ۲۰۰۰ معبد و مکان مقدس وجود دارد.

۱۹- کانادا (Canada)

کانادابهترین کشور برای خوشگذرانی – کانادا

در این کشور می‌توانید تجربیات بسیار مختلفی داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم حتماً سورتمه‌سواری در شهر کبک (Quebec) را در زمستان تجربه کنید.

۲۰- مراکش (Morocco)

مراکشبهترین کشور برای خوشگذرانی – مراکش

شهر کازابلانکا در این کشور، گنجینه‌ای از بازارهای ادویه فروشی، مناظر خارق‌العاده، مساجد بسیار زیبا و جاذبه‌های دیگر است. خوراکی‌ها و غذاها در کشور مراکش شبیه هیچ جای دیگری در جهان نیست؛ به‌طوری‌که طعم غذاها، مخلوطی از طعم‌های فرانسوی، فارسی، آفریقایی و عربی می‌باشد.

4.4/5 - (13 امتیاز)
منبع
redmagگردآوری، ویرایش و بازنگری، تحریریه مثبت 1

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام نه پول داریم نه قدرت جسمانی کدام کشور برای من خوبه البته سنم کم ۶۹ سال داریم پیر نیستم اگر سفرکربلا باشد ازهمه کشور ها برایم خوبتریه وسفرمدینه وماه هم درکنارش باشد ولی افسوس پول نداریم ومشهد هم درمیان باشد چه کنم خدایا برسان ممنونم وشکرگذاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا