انشا

انشا در مورد طراوت باران در جنگل

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد طراوت باران در جنگل با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد طراوت باران در جنگل⭐

مقدمه:
باران در جنگل، طراوت و تازگی خاصی به آن می بخشد. قطرات باران به آرامی بر برگ های درختان می ریزند و صدای گوش نواز و آرامش بخشی ایجاد می کنند. صدای خش خش برگ ها زیر باران، آواز پرندگان و وزوز حشرات، همه و همه در کنار هم، فضایی دلنشین و رویایی را در جنگل ایجاد می کنند.

بدنه:
باران، رطوبت را به جنگل بازمی گرداند و باعث می شود گیاهان و درختان سرحال تر شوند. خاک جنگل نیز با بارندگی، مرطوب و غنی تر می شود و مواد مغذی بیشتری را در اختیار گیاهان قرار می دهد.

باران، جان تازه ای به جنگل می بخشد. حیواناتی که در جنگل زندگی می کنند، از باران استقبال می کنند. پرندگان از باران برای آشامیدن و شستشوی خود استفاده می کنند. حیواناتی مانند خرگوش، روباه و سنجاب نیز از باران برای پنهان شدن از شکارچیان استفاده می کنند.

باران، زیبایی جنگل را دوچندان می کند. قطرات باران بر روی برگ های درختان، جلوه ای خاص و چشم نواز ایجاد می کنند. رنگین کمان نیز یکی از زیباترین جلوه های باران است که در آسمان جنگل دیده می شود.

تبلیغات

نتیجه:
باران، نعمتی بزرگ برای طبیعت است. باران، باعث طراوت و تازگی طبیعت می شود و زندگی را برای گیاهان، حیوانات و انسان ها آسان تر می کند.

2.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا