انشا

انشا در مورد قدیم با مقدمه و نتیجه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد قدیم با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد قدیم⭐

مقدمه:
قدیم، واژه‌ای است که یادآور گذشته‌ای دور و خاطراتی شیرین و گاهی تلخ است. قدیم، زمانی است که همه چیز ساده‌تر، آرام‌تر و انسانی‌تر بود. زمانی که مردم با یکدیگر مهربان‌تر و با همدلی بیشتری زندگی می‌کردند.

بدنه:
در قدیم، مردم بیشتر از امروز به یکدیگر کمک می‌کردند. اگر کسی در مشکلی قرار می‌گرفت، دیگران به او کمک می‌کردند. در آن زمان، مردم به هم اعتماد بیشتری داشتند و به راحتی به یکدیگر قرض می‌دادند.

در قدیم، مردم بیشتر از امروز به طبیعت احترام می‌گذاشتند. آنها از طبیعت به عنوان منبعی برای زندگی خود استفاده می‌کردند، اما به آن آسیب نمی‌رساندند. در آن زمان، مردم از آب‌های جاری برای آشامیدن و کشاورزی استفاده می‌کردند و از درختان برای ساخت خانه و وسایل خود استفاده می‌کردند.

در قدیم، مردم بیشتر از امروز به آداب و رسوم سنتی خود پایبند بودند. آنها به جشن‌های ملی و مذهبی خود اهمیت می‌دادند و این جشن‌ها را با شکوه و جلال برگزار می‌کردند. در آن زمان، مردم به زبان و فرهنگ خود افتخار می‌کردند و آن را حفظ می‌کردند.

البته، قدیم هم مشکلات خود را داشت. زندگی در قدیم سخت‌تر از امروز بود. مردم باید برای تأمین معاش خود سخت کار می‌کردند. در آن زمان، امکانات پزشکی و بهداشتی امروز وجود نداشت و مردم بیشتر در معرض بیماری‌ها قرار داشتند.

نتیجه:
با وجود مشکلات، قدیم دورانی شیرین و خاطره‌انگیز است. دورانی که مردم با ساده‌ترین امکانات، زندگی شاد و پرباری داشتند. دورانی که مردم با یکدیگر مهربان‌تر و با همدلی بیشتری زندگی می‌کردند.

قدیم، دورانی است که هرگز فراموش نمی‌شود. دورانی که در خاطرات ما زنده خواهد ماند.

3.3/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا