صورت

چگونگی تشخیص بهترین مارک ژل لب

بهترین مارک ژل لب : زیبایی و تمیزی صورت برای تمامی افراد به‌خصوص خانم‌ها بسیار مهم بوده و اکثر افراد سعی می‌کنند با کمک انواع تزریق‌ها و عمل‌های جراحی، نواقص و ایرادات موجود در صورت خود را رفع کنند. تحقیقات نشان داده‌اند که حجم لب با گذشت زمان و افزایش سن کاهش پیدا خواهد کرد.

استفاده از ژل لب می‌تواند به رفع این نواقص و ایرادات کمک کرده و در نهایت صورت فرد را زیبا کند. تقارن سمت راست و چپ هر لب و حجم مناسب، یکی از مسائل مهمی است که به زیبایی و خوش‌فرمی لب کمک خواهد کرد. نکته مهم برای تزریق ژل لب، استفاده از بهترین مارک ژل لب می باشد.

نکته دوم که اهمیت آن هم کم‌تر از مورد اول نیست، فرد تزریق کننده است. فردی که ژل لب را تزریق می‌کند باید حتما از متخصصین مجرب باشد تا مشکلی به وجود نیاید.

چرا ژل لب دائمی کمتر پیشنهاد می‌شود؟

به‌طورکلی تزریق ژل لب به دو دسته تزریق ژل موقت و دائمی تقسیم می‌شود. در هر دو این موارد، متخصص به کمک سرنگی نازک، ژل را در بافت ژل مورد نظر تزریق خواهد کرد. مدت‌زمان ماندگاری ژل‌های لب حتی بهترین مارک ژل لب از 3 تا 6 ماه بوده و پس از گذشت این مدت، ژل تزریق شده جذب خواهد شد.

در برخی موارد به خواست فرد، ژل‌های دائمی به لب تزریق می‌شوند. در این صورت ژل تا مدت‌ها پس از تزریق در محل مورد نظر خواهد ماند. با این حال باید به این نکته توجه داشت که این نوع تزریق خطرناک و دارای عوارض جانبی است.

تمامی این ژل‌ها از مواد مرغوب و ماده‌ای به نام هیالورونیک اسید ساخته می‌شوند که برای بدن بی‌خطر هستند. اما به وجود معایب متعدد تزریق دائمی کم‌تر توصیه می‌شود. در زیر به بیان برخی از معایب خرید ژل لب دائمی پرداخته خواهد شد:

1) درصورتی‌که فرد بخواهد ژل را خارج کند، باید هزینه زیادی پرداخت کند.

2) در مواردی بسیار نادر و در صورت تزریق توسط فردی ناشی، ممکن است بافت لب آسیب ببیند.

3) در صورت استفاده از بهترین مارک ژل لب یا ژل‌های نامرغوب و تقلبی، ممکن است عفونت‌های پنهانی ایجاد شود.

4) درصورتی‌که ژل در مرکز معتبر و توسط متخصص انجام نشود، ممکن است بدشکلی و کبودی تا مدت‌ها باقی بماند.

عوارض تزریق ژل لب ارزان

عوارض تزریق ژل لب

شاید شما هم با عبارت هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست آشنا باشید. اگر قصد تزریق ژل لب دارید، باید تمامی جوانب آن را بسنجید، مرکزی معتبر و متخصصی مجرب پیدا کرده و همچنین از نوع ژل لبی که قصد دارید تزریق کنید، مطمئن شوید. شاید آگهی‌های مختلف برای تزریق ژل ارزان با بهترین مارک ژل لب را دیده باشید، اما باید بدانید که این ژل‌ها احتمالا تاریخ گذشته یا تقلبی هستند. عوارض تزریق ژل نامرغوب بسیار زیاد است و در ادامه تنها به چند مورد اشاره خواهیم کرد:

  • اگر تاریخ‌مصرف ژل گذشته باشد، احتمال ابتلا به عفونت بسیار بالا خواهد بود.
  • یکی از عوارض تزریق ژل‌های تقلبی؛ بروز سردردهای میگرنی است.
  • ژل لب ارزان منجر به عدم تقارن و بدشکلی ناحیه شده و در نتیجه تخلیه آن بسیار دشوار خواهد بود.
  • در صورت تزریق ژل ارزان و تقلبی، احتمال بروز واکنش‌های آلرژیک وجود خواهد داشت.

اگر بعد از تزریق ژل لب دچار عفونت شدم باید چکار کنیم؟

بروز عفونت یکی از عوارض معمول و رایج خرید ژل لب و تزریق است. عفونت‌ها ممکن است در اثر استفاده از سوزن‌های مصرف شده، استفاده از ژل‌های غیراستاندارد به جای بهترین مارک ژل لب، مراقبت نادرست از محل تزریق ژل، استفاده از لوازم‌آرایشی تقلبی، لمس محل تزریق با دست آلوده و تزریق توسط پزشک کم تجربه رخ دهد.

این عفونت بلافاصله پس از تزریق یا حدودا 6 روز بعد از آن ظاهر خواهند شد. برای درمان عفونت ناشی از تزریق ژل می‌توان راه‌های زیر را امتحان کرد:

1) مصرف آنتی­بیوتیک به مدت 6 هفته.

2) تخلیه ژل لب که برای این کار معمولا از هیالورونیداز استفاده می­شود. مقدار دوز مصرفی به مقدار ژل تزریقی بستگی دارد.

3) در صورت رفع نشدن عفونت، تزریق جنتامایسین در داخل محل آسیب‌دیده توصیه می‌شود.

توجه داشته باشید که عفونت­ها ممکن است حتی پس از استفاده از بهترین مارک ژل لب نیز بروز دهند که این موارد به بدن  فرد بستگی دارد. اما در صورت بروز هرگونه علائم نشان­دهنده عفونت به‌هیچ‌وجه نباید خوددرمانی کرد و حتما باید به پزشک مراجعه نمود.

چگونه ماندگاری ژل لب را افزایش دهیم؟

بسیاری از افراد پس از خرید ژل لب نگران میزان ماندگاری آن هستند. توجه کنید که ماندگاری بهترین مارک ژل لب نیز نهایتا 6 ماه است و پس از آن باید تمدید شود. اما در ادامه راه­هایی برای افزایش مدت ماندگاری را بیان می­کنیم.

1) مراقبت از پوست

2) حفاظت در برابر نور خورشید

3) مصرف ویتامین

4) عدم مصرف مواد قندی مانند نوشابه­­ها و نوشیدنی­های گازدار

بنابراین شما می‌توانید برای خرید بهترین ژل لب، به وبسایت آدینامد مراجعه کنید. در این صورت می‌توانید از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا