انشا

انشا در مورد عزیزترین فرد زندگی من

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد عزیزترین فرد زندگی من با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

تبلیغات

⭐انشا در مورد عزیزترین فرد زندگی من (مادر)⭐

مقدمه:
عزیزترین فرد زندگی من، مادرم است. او همیشه مهربان، دلسوز و صبور بوده است. او همیشه برای من بهترین‌ها را خواسته و همیشه در کنارم بوده است.

بدنه:
من هنوز یادم هست که وقتی کوچک بودم، مادرم هر روز صبح با من از خانه بیرون می‌رفت تا به مدرسه بروم. او همیشه به من صبحانه می‌داد و به من می‌گفت که مراقب خودم باشم. وقتی از مدرسه برمی‌گشتم، مادرم همیشه برای من غذای خوشمزه درست می‌کرد و با من بازی می‌کرد. او همیشه برای من وقت می‌گذاشت و به من اهمیت می‌داد.

مادرم همیشه در کنارم بوده است، چه در لحظات خوب و چه در لحظات بد. او همیشه به من امید داده است و به من کمک کرده است تا در زندگی موفق شوم.

من همیشه قدردان مادرم هستم و او را خیلی دوست دارم. او عزیزترین فرد زندگی من است.

تبلیغات

یک روز که من خیلی ناراحت بودم، مادرم کنارم نشست و به من گفت که همه آدم‌ها در زندگی اشتباه می‌کنند و مهم این است که از اشتباهاتمان درس بگیریم. او به من گفت که من انسان خوبی هستم و آینده خوبی در انتظار من است. حرف‌های مادرم به من امید داد و باعث شد که دوباره به زندگی امیدوار شوم.

مادرم همیشه برای من یک الهام‌بخش بوده است. او همیشه به من یاد داده است که مهربان، دلسوز و صبور باشم. او همیشه به من گفته است که باید به دیگران کمک کنم و در زندگی به دنبال کارهای خوب باشم.

نتیجه:
من خیلی خوش‌شانس هستم که مادری مثل او دارم. او همیشه بهترین دوست من بوده است و همیشه برای من بهترین‌ها را خواسته است. من همیشه قدردان او هستم و او را خیلی دوست دارم.

من امیدوارم که بتوانم روزی به اندازه مادرم مهربان، دلسوز و صبور باشم.

⭐انشا در مورد عزیزترین فرد زندگی من (پدر)⭐

مقدمه:
پدرم، عزیزترین فرد زندگی من، کسی است که همیشه در کنارم بوده و از من حمایت کرده است. او همیشه برای من بهترین ها را خواسته و تلاش کرده تا من انسان خوبی باشم.

تبلیغات

بدنه:
پدرم همیشه برای من آموزگار بوده است. او به من یاد داده است که چگونه زندگی کنم و چگونه با مشکلات روبرو شوم. او همیشه به من گفته است که باید مهربان و بخشنده باشم و همیشه به دیگران کمک کنم.

پدرم برای من یک قهرمان است. او همیشه برای من الهام بخش بوده است و همیشه سعی کرده ام که مانند او باشم.

من هرگز نمی توانم محبت و لطف پدرم را جبران کنم. او همیشه برای من بهترین پدر دنیا بوده است و من همیشه برای او احترام قائل خواهم بود.

یکی از خاطرات شیرینی که از پدرم دارم، مربوط به زمانی است که من کودک بودم. آن روز، من در حال بازی در پارک بودم که ناگهان پایم پیچ خورد و زمین خوردم. من خیلی ترسیده بودم و شروع به گریه کردم. پدرم که آن نزدیکی بود، سریع به سمت من آمد و مرا بلند کرد. او مرا بلند کرد و به خانه برد. وقتی به خانه رسیدیم، پدرم پایم را معاینه کرد و فهمید که فقط پیچ خورده است. او به من گفت که نگران نباشم و به زودی خوب خواهم شد. سپس، پدرم برایم یک کیک خوشمزه درست کرد و با هم خوردیم. آن روز، من خیلی خوشحال بودم که پدرم کنارم بود و به من کمک کرد.

نتیجه:
من از داشتن پدری مانند او بسیار خوشحالم و همیشه قدردان او خواهم بود. او بهترین پدر دنیاست و من همیشه دوستش دارم.

تبلیغات

⭐انشا در مورد عزیزترین فرد زندگی من (خواهر)⭐

مقدمه:
در زندگی هر فردی، افرادی هستند که به آنها بسیار نزدیک هستند و نقش مهمی در زندگی آنها ایفا می کنند. برای من، عزیزترین فرد زندگی من خواهر بزرگترم است.

بدنه:
خواهرم از من سه سال بزرگتر است و از همان کودکی بهترین دوست من بوده است. ما همیشه با هم بازی می کردیم، با هم می خندیدیم و با هم گریه می کردیم. خواهرم همیشه حامی من بوده است و همیشه در کنارم بوده است.

خواهرم فردی مهربان، دلسوز و فداکار است. او همیشه به دیگران کمک می کند و همیشه به دنبال راه هایی برای بهتر کردن زندگی دیگران است. خواهرم همچنین فردی باهوش و خلاق است. او همیشه در حال یادگیری چیزهای جدید است و همیشه ایده های جدیدی دارد.

من از داشتن خواهری مانند او بسیار خوشحالم. او یکی از بهترین اتفاقات زندگی من بوده است.

یکی از خاطرات شیرینی که از خواهرم دارم، مربوط به زمانی است که من در دوران کودکی بیمار بودم. آن روز من حال خوبی نداشتم و نمی توانستم از تخت بیرون بیایم. خواهرم آمد و پیش من نشست و شروع کرد به قصه گفتن. او برای من قصه هایی از پرنسس ها و شاهزاده ها می گفت و من با دقت گوش می کردم. قصه های او باعث شد که من حالم بهتر شود و از تخت بیرون بیایم.

تبلیغات

نتیجه:
آرزوی من برای خواهرم این است که همیشه شاد و سلامت باشد. من می خواهم او همیشه موفق باشد و در زندگی به همه اهدافش برسد. من همچنین می خواهم او همیشه حامی من باشد و همیشه در کنارم باشد.

من خیلی دوست دارم خواهرم را. او یکی از مهم ترین افراد زندگی من است و من همیشه قدردان او هستم.

⭐انشا در مورد عزیزترین فرد زندگی من (برادر)⭐

مقدمه:
برادر بزرگترم، عزیزترین فرد زندگی من است. او همیشه برای من یک دوست، یک حامی و یک الهام‌بخش بوده است. از بچگی با هم بزرگ شدیم و خاطرات زیادی با هم داریم. او همیشه برای من یک الگو بوده است و همیشه سعی کرده‌ام از او یاد بگیرم.

بدنه:
برادرم همیشه برای من یک دوست واقعی بوده است. او همیشه در کنار من بوده است، چه در شادی و چه در غم. او همیشه به من گوش می‌دهد و به من کمک می‌کند. او همیشه برای من یک پشتوانه محکم بوده است.

برادرم همیشه یک حامی من بوده است. او همیشه به من انگیزه می‌دهد تا به دنبال اهدافم باشم. او همیشه به من کمک می‌کند تا در زندگی موفق شوم. او همیشه برای من یک مشوق بوده است.

تبلیغات

برادرم همیشه یک الهام‌بخش من بوده است. او همیشه به من نشان داده است که می‌توانم هر کاری را که می‌خواهم انجام دهم. او همیشه به من نشان داده است که می‌توانم به هر چیزی که می‌خواهم برسم. او همیشه برای من یک الگو بوده است.

من از داشتن برادری مانند او بسیار خوشحالم. او یک هدیه ارزشمند از سوی خداوند است. من همیشه از او سپاسگزار خواهم بود.

نتیجه:
برادر بزرگترم، یک دوست، یک حامی و یک الهام‌بخش است. او همیشه برای من یک منبع قدرت و امید بوده است. من بسیار خوش شانس هستم که او را در زندگی خود دارم.

4.5/5 - (2 امتیاز)

تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا