رپورتاژ آگهی

بهترین دبستان شرق تهران

اهمیت دوره ابتدایی، این دوره سرنوشت‌ساز امروزه بر هیچ والدینی پوشیده نبوده و از همین رو عده زیادی به دنبال یافتن بهترین دبستان شرق تهران هستند تا بتوانند با ثبت‌نام کودکان خود در آن؛ در زمینه رشد تحصیلی کودک موفق‌تر عمل نمایند. فلذا در این مقاله تصمیم گرفتیم تا شما عزیزان را با بهترین دبستان شرق تهران، برنامه‌های این مدرسه ویژه پسران و رویکرد نوین آموزشی آن آشنا سازیم تا بتوانید انتخاب دقیقی داشته باشید؛ اگر سرنوشت شغلی کودکان‌تان برای‌تان اهمیت دارد؛ پس تا پایان این مقاله نظاره‌گر ما بمانید.

تبلیغات

دبستان نشاط علم پویا یکی از بهترین دبستان شرق تهران

تهران این شهر شلوغ و پرجمعیت دارای مدارس بسیار زیادی می‌باشد که نشاط علم پویا را بایستی به جرات جزو یکی از بهترین دبستان شرق تهران دانست. زیرا؛ دارای کادر آموزشی بسیار برجسته، کادر مدیریت قوی، استفاده از جدیدترین سیستم آموزشی و ارائه کلاس‌های فوق برنامه متنوع با هدف افزایش نشاط کودکان است.

برای ثبت‌نام کودک دلبندتان در نشاط علم پویا که به عنوان بهترین دبستان شرق تهران شناخته شده است و یا کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مدارک ثبت نام؛ می‌توانید همین حالا به سایت ما مراجعه فرمایید.

لازم به ذکر است که شما عزیزان می‌توانید به صورت آنلاین کلیه مراحل ثبت‌نام را انجام دهید و در این هوای گرم تابستانی و ترافیک شلوغ شهری به صورت مستقیم به مدرسه مراجعه نفرمایید.

تبلیغات

در سایت نشاط علم پویا چه خدماتی به دانش‌آموزان ارائه می‌گردد؟

از جمله خدماتی که در بهترین دبستان شرق تهران ارائه می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعامل کودک با معلم و سایر دانش آموزان
  • یادگیری با متد جدید کوچینگ آموزشی
  • خدمات فوق برنامه متنوع مانند رفتن به اردو‌، سینما، برگزاری کلاس‌های فوق برنامه مانند چرتکه و برنامه‌نویسی
  • برگزاری جلسات مستمر مشاوره تحت نظر بهترین مشاورین کودک تهران
  • بازی در کنار یادگیری
  • محیط آموزشی سالم

و بسیاری برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف که برای رفاه و با هدف افزایش شادی کودکان در بهترین دبستان شرق تهران ارائه می‌گردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر شما سروران ارجمند می‌توانید همین حالا به وب‌سایت مدرسه نشاط علم پویا سر بزنید و از کلیه خدمات و فعالیت‌های ما مطلع گردید.

چرا بایستی دبستان نشاط علم پویا را انتخاب نماییم؟

همان طور که می‌دانید امروزه بهترین مدرسه برای کودک؛ نزدیک‌ترین مدرسه به محل سکونت نیست! زیرا؛ شاید مدارسی که نزدیک شما باشند از لحاظ کادر آموزش، محیط، کیفیت آموزش و غیره در سطح مناسبی قرار نداشته باشند و شما دل‌تان نخواهد که کودکان‌تان در آن‌جا تحصیل کنند. از طرفی دیگر همه والدین در دنیای امروزی دوست دارند تا کودکان‌شان با میل و رغبت و نه زور و اجبار پا به دنیای مدرسه بگذارند. از همین رو؛ سیستم نوین و جدید آموزشی مدرسه نشاط علم پویا؛ بهترین دبستان شرق تهران، توانسته است تمامی امکانات مورد علاقه پسران را برای آن‌ها در محیطی کاملا صمیمی با دکوراسیون و فضای بازی عالی فراهم سازد.

تبلیغات

در دبستان پسرانه نشاط علم پویا تدریس به صورت رویکرد کوچینگ آموزشی؛ جدیدترین متد آموزشی روز دنیا صورت میگیرد. در این روش‌ها، برخلاف روش‌های سنتی و قدیمی آموزشی، یک ارتباط دوطرفه بین دانش‌آموزان و معلمان اتفاق می‌‌افتد که از طریق تعامل دو جانبه، یادگیری دروس انجام می‌شود. در نتیجه؛ دانش‌آموزان با اشتیاق بیشتری مفاهیم را یاد می‌گیرند.

در این روش که در بهترین دبستان پسرانه شرق تهران ، نشاط علم پویا صورت می‌گیرد؛ تک تک دانش‌آموزان خجالت را کنار می‌گذارند و به طور راحت با سایر دانش‌آموزان و معلمان خود ارتباط برقرار می‌کنند. در نتیجه؛ مفاهیم آموزشی مختلف از قبیل علوم، فارسی، ریاضی، هنر و سایر دروس را بهتر فرا می‌گیرند.

کادر آموزشی و مدیریت دبستان نشاط علم پویا

علاوه بر سیستم آموزش نوین نشاط علم پویا؛ وجود کادر آموزشی از بهترین و برجسته‌ترین اساتید حاضر در مجموعه که همگی جزو طراحان سوالات کانون فرهنگی آموزشی، گاج و غیره هستند سطح دانش پسران را نسبت به دیگر مدارس بالاتر می‌برند و احتمال و درصد موفقیت آن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

مدیریت برجسته مجموعه سرکار خانم زهرا نوروزی را نیز بایستی یکی دیگر از علت‌های انتخاب بهترین دبستان شرق تهران توسط والدین دانست که دارای سابقه کاری بسیار حرفه‌ای در زمینه مدیریت می‌باشند و به عنوان مدیر برتر در سطح منطقه و حتی کشور شناخته شده‌اند.

تبلیغات

از طرفی دیگر در این مدرسه پسرانه به طور مستمر یک سری جلسات و کارگاه‌های آموزشی با حضور والدین و در کنار مشاورین قوی برگزار می‌گردد که با سنجش هوش کودکان و تحلیل آن به والدین روش‌های افزایش هوش یاد داده می‌شوند.

بسیاری از بچه‌ها دوست دارند تا در کنار فراگیری تمامی دروس یکسری دروس متنوع دیگر نیز در برنامه آموزشی آن‌ها وجود داشته باشد که به همین خاطر، در بهترین دبستان شرق تهران کلاس‌های فوق برنامه متنوعی همچون آموزش برنامه‌نویسی، زبان انگلیسی، چرتکه، رباتیک و غیره به عنوان فعالیت‌های فوق برنامه‌ وجود دارند.

هرچند مدت یکبار به دلیل هدف اصلی سیستم آموزش خاص نشاط علم پویا، بچه‌ها به اردوهای آموزشی مختلف می‌روند و برای افزایش شادی از برنامه‌های مختلفی مانند آب پاشونک، تماشای فیلم‌های شاد کودکانه و غیره نیز بهره می‌برند.

امروزه مشغله‌های کاری به حدی زیاد است که شما والدین به دلیل حضور در سرکار نمی‌توانید در سه ماه تعطیلی تابستان دائما در حال سفر باشید و بنابراین اغلب والدین به دنبال ثبت‌نام کودکان خود در کلاس‌های مختلف هستند. در بهترین دبستان شرق تهران این امکان را نیز مرتفع ساخته‌ایم؛ بطوری که شما والدین گرامی می‌توانید با ثبت‌نام کودک خود در پایگاه تابستانه متصل به مدرسه نشاط علم پویا به آدرس میدان رسالت،خیابان هنگام، خیابان فرجام غربی، پلاک ۸۸۰ از طرح تابستانه مدرسه برای پرکردن سالم اوقات فراغت کودکان خود کمک بگیرید و نگران افسردگی کودک خود در منزل یا انجام بازی‌های کامپیوتری خطرناک به صورت افراطی نباشید.

کلاس‌های تابستانه مدرسه نشاط علم پویا

از جمله کلاس‌هایی که در این دوره که از ۱۱تیر تا ۱۷ مرداد در بهترین دبستان شرق تهران برگزار می‌شوند؛ می‌توان به کلاس‌های زیر اشاره کرد.

تبلیغات

کلاس فوتبال، شطرنج، کارگاه نجاری، نقاشی، خوش‌نویسی، ریاضی خلاق، زبان انگلیسی، سفالگری، آمادگی پیش دبستانی، فن بیان و مونته سوری که از کلاس‌های موجود در پایگاه تابستانه هستند.

لازم به ذکر است تعداد جلسات تمامی این کلاس‌ها به جز کلاس فشرده آمادگی پیش‌دبستانی که در ۱۲ روز فشرده است؛ در دوازده جلسه و در روز‌های یکشنبه و سه شنبه در پایگاه تابستانه بهترین دبستان شرق تهران برگزار می گردد .

اگر به دنبال انتخاب بهترین مدرسه پسرانه هستید؛ نشاط علم پویا بهترین مدرسه برای کودکان شما است. زیرا؛ استفاده از رویکرد کوچینگ آموزشی کنار بازی و تعامل، بکارگیری معلمان برجسته، استفاده از برنامه‌های متعدد آموزشی و آموزش خلاق سطح دانش و مهارت کودکان شما را افزایش خواهد داد و تنها در نشاط علم پویا شما می‌توانید تمامی این فاکتورها را کنار هم مشاهده نمایید.

برای ثبت‌نام کودک خود در بهترین دبستان شرق تهران همین حالا اقدام نمایید.

4/5 - (1 امتیاز)

تبلیغات

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا