داغ ترین مطالبهنر و سینما

تصاویر خیره کننده “سالی” سریال پزشک دهکده در جوانی

دکتر کوئین، پزشک زن (به انگلیسی: Dr. Quinn, Medicine Woman) در ایران پزشک دهکده، یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی با سبک وسترن، درام و خانوادگی به کارگردانی بث سالیوان است. این مجموعه تلویزیونی از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۸ در شبکه سی‌بی‌اس پخش شد.

تبلیغات

خلاصهٔ داستان جین سیمور بازیگر پزشک دهکده ماجرای این مجموعهٔ تلویزیونی مربوط به پزشک زنی با نام مایکلا کوئین است که نقش آن را جین سیمور بازی می‌کند. مایکلا پس از تکمیل تحصیلات پزشکی در بوستون و ناکامی در پیدا کردن شغل به عنوان دکتر، به دهکده‌ای در کلورادو می‌رود و در آنجا به معالجهٔ بیماران می‌پردازد هر چند که مردم دهکده آمادگی پذیرش یک دکتر زن را ندارند اما مایکلا با سر سختی به معالجهٔ بیماران می‌پردازد. در همین حین با خانواده‌ای صمیمی می‌شود. پس از مدتی مادر آن خانواده بر اثر بیماری در معرض مرگ قرار می‌گیرد و در اواخر عمرش سه فرزندش را به مایکلا می‌سپارد تا از آن‌ها مراقبت کند.

جین سیمور (زاده ۱۵ فوریه ۱۹۵۱) بازیگر انگلیسی_آمریکایی است. وی در ایران بیشتر به خاطر حضور در سریال پزشک دهکده مشهور است. زندگی پدر او، جان بنجامین فرنکِنبرگ، متخصّصِ زایمان و از یهودی‌های انگلستان بود که ریشه لهستانی داشت و مادرش، میک، پرستاری زادهٔ هلند بود و در زمان جنگ جهانی دوم اسیر جنگی بود. او در سن ۱۷ سالگی نام هنری جین سیمور را برای خود برگزید که نام همسر هنری هشتم پادشاه انگلستان در قرن شانزدهم بود.

در این مطلب از سایت مثبت 1، تصاویر خیره کننده “سالی” سریال پزشک دهکده در جوانی برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

به پایان مقاله رسیدیم. امیدواریم مطلب ارائه‌شده توانسته باشد به شما کمک کند. از شما خوانندگان عزیز بابت همراهی و توجهتان سپاسگزاریم. نظرات و پیشنهادات شما می‌تواند به بهبود و غنای مقالات آینده ما کمک کند. منتظر نظرات و پیشنهاداتتان هستیم. موفق و پیروز باشید!

تبلیغات
به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا