شستشو و نظافت

نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، به آموزش نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی میپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تبلیغات

ماشین های ظرفشویی طوری طراحی شده اند که زندگی را برای ما آسان تر کنند. فقط کافیست ظروف کثیف را در ماشین قرار دهید و بقیه کارها را به ماشین بسپارید – از شستن لکه ها گرفته تا آبکشی و خشک کردن ظروف.

قرص ماشین ظرفشویی به واجد شرایط بودن این معیارها کمک می کند. استفاده از آن‌ فوق‌العاده راحت است و شما را از دردسر اضافه کردن پودرهای شوینده، مایعات یا ژل‌ها که در حین افزودن نیز می‌توانند همه جا را کثیف کنند، نجات می‌دهد.

قرص‌ های ماشین ظرف‌شویی در رایحه‌های مختلف، از برندهای مختلف و با درجات اثربخشی متفاوت عرضه می‌شوند. فرقی نمی‌کند ماشین ظرفشویی استیل، قابل حمل یا ماشین ظرفشویی که به سینک متصل است داشته باشید، در هر صورت شما می توانید از قرص های شوینده استفاده کنید.

در این مطلب به طور مفصل به آموزش نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی می پردازیم و سعی می کنیم به سوالات متداول دیگر در مورد قرص های ماشین ظرفشویی پاسخ دهیم.

تبلیغات

قرص های ماشین ظرفشویی چگونه کار می کنند؟

سورفکتانت‌های موجود در این قرص ها وقتی با آب مخلوط می‌شوند، بقایای مواد غذایی را از ظروف برداشته و می‌شویند. این قرص ها همچنین شامل آنزیم هایی هستند که مواد غذایی و پروتئین های نشاسته ای را تجزیه کرده و از بین می برند. مواد شیمیایی دیگری نیز به رفع مشکلات ناشی از آب سخت کمک می کنند و سفید کننده های ایمن موجود در این قرص، لکه های سخت را از بین می برند.

آیا قرص های ماشین ظرفشویی فاسد می شوند؟

ماندگاری استاندارد قرص‌های ماشین ظرف‌شویی دو سال است. در حالی که استفاده از قرص ماشین ظرفشویی تاریخ گذشته هیچ آسیبی به ظروف یا ماشین ظرفشویی شما وارد نمی کند، اما ممکن است اثرات پاک کنندگی آن کاهش یابد.

نحوه نگهداری مواد شوینده مایع ظرفشویی

مواد شوینده ماشین ظرفشویی باید در محیطی خشک و دور از آب و مانند تمام محصولات شوینده دیگر دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی

با این حال، اگر هرگز از قرص ماشین ظرفشویی استفاده نکرده اید، نگران نباشید! استفاده از آن بسیار آسان است، فقط کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی

تبلیغات
  1. قرص را از بسته بندی خارج کنید (بیشتر قرص ها در یک بسته بندی قابل حل در آب پیچیده شده اند، اگر چنین است، آن را از بسته بندی خارج نکنید!)
  2. قرص را در مخزن اصلی مواد شوینده ماشین ظرفشویی قرار دهید و درب آن را ببندید (مهم است که دستانتان، قرص و محفظه همگی خشک باشند زیرا قرص در برخورد با آب بلافاصله حل می شود). به یاد داشته باشید که قرص را فقط باید در داخل محفظه استفاده کنید و از قرار دادن آن در داخل ماشین ظرفشویی خودداری کنید. همچنین بسیار مهم است: که فقط از یک قرص استفاده کنید. مهم نیست که ظروف شما چقدر کثیف هستند، استفاده بیش از یک قرص باعث “تمیزتر شدن” ظروف نمی شود.
  3. اطمینان حاصل کنید که تمام اقلامی که می خواهید بشویید واقعاً قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. نکته: ظروف فلزی را طبق دستورالعمل های خاص سازنده بشویید. به این ترتیب آنها برای شما دوام بیشتری خواهند داشت.
  4. ماشین ظرفشویی را طبق معمول روشن کنید. دمای مطلوب آب 125 تا 140 درجه فارنهایت (51 الی 62 درجه سانتی گراد) باشد.

نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویینحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی فینیش

اگر شما روش های دیگری را برای شستشوی بهتر ظروف در ماشین ظرفشویی میشناسید در قسمت دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

5/5 - (3 امتیاز)

منبع
cleancultfinishdishwashingbestkitchenbuy

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا