دکوراسیون و چیدمان

77 ایده برای نحوه چیدمان وسایل در آشپزخانه های کوچک

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، 77 ایده برای نحوه چینش و چیدمان وسایل در آشپزخانه های کوچک را برای شما قرار داده ایم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تبلیغات

آشپزخانه‌های کوچک بسیار دنج هستند اما اغلب برای چیدن وسایل، فضای کافی وجود ندارد. چگونه می‌توان فضاهای نگهداری هوشمندی را در آشپزخانه سازماندهی کرد تا همه چیز را در خود جای دهد؟

کابینت‌ها و شلف ها بهترین ایده برای جای دادن وسایل هستند، فقط ببینید که شلف ها را از کجا می‌توانید آویزان کنید و چقدر از فضای کابینت‌ها را می‌توانید استفاده کنید. یک ایده جالب این است که ماهیتابه‌ها را روی ریل بالای میز یا جزیره آشپزخانه آویزان کنید. شلف های دیواری باز، نیز ایده خوبی هستند، حجیم به نظر نمی‌رسند و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. از این ایده های ناب برای ارتقا دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کنید.

چیدمان استاندارد آشپزخانه چیدمان کابینت آشپزخانه چیدمان کابینت آشپزخانه ایرانی طراحی چیدمان کابینت آشپزخانه ایده نگهداری وسایل آشپزخانه
چگونه ظروف را در کابینت بچینیم چیدمان مرتب کابینت نحوه چیدمان ظروف در کابینت آشپزخانه ایده های جدید برای استفاده بهینه از کابینت آشپزخانه چیدمان ادویه در کابینت چگونه ظروف را در کابینت بچینیم

 

4.1/5 - (9 امتیاز)

تبلیغات

منبع
digsdigs

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا