انشا

انشا در مورد جان بخشی به خودکار

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد جان بخشی به خودکار برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

مقدمه:
من یک خودکار آبی هستم.
بدنم از پلاستیک ساخته شده است و نوک من از فلز است. داخل من جوهر وجود دارد که با حرکت نوک من روی کاغذ، کلمات و جملات را خلق می کند.

بدنه:
من یک ابزار کوچک هستم، اما نقش مهمی در زندگی انسان ها دارم.
با من می توان نامه نوشت، شعر سرود، داستان نوشت و حتی نقاشی کشید. من می توانم افکار و احساسات انسان ها را به دیگران منتقل کنم.

من دوست دارم با انسان ها همراه باشم و به آنها کمک کنم. دوست دارم آنها را در یادگیری و رشدشان یاری دهم. دوست دارم آنها را به دنیای شگفت انگیز کلمات و جملات ببرم.

یک روز، من در جامدادی یک پسر بچه به نام سینا بودم. سینا یک دانش آموز خوب بود و از من برای نوشتن تکالیف مدرسه اش استفاده می کرد. من از اینکه می توانستم به سینا در درس هایش کمک کنم، خوشحال بودم.

تبلیغات

یک روز، سینا داشت برای امتحان ریاضیش درس می خواند. او خیلی مضطرب بود و نمی توانست تمرکز کند. من تصمیم گرفتم به او کمک کنم. من شروع کردم به نوشتن جملات مثبت و انگیزشی روی کاغذ. سینا وقتی این جملات را خواند، احساس بهتری پیدا کرد و توانست با اعتماد به نفس بیشتری به درسش ادامه دهد.

سینا در امتحان ریاضیش نمره عالی گرفت. او خیلی خوشحال بود و از من تشکر کرد. من از اینکه توانستم به سینا کمک کنم، احساس غرور کردم.

من می دانم که یک خودکار هستم، اما دوست دارم باور کنم که یک روح دارم. دوست دارم باور کنم که می توانم به انسان ها کمک کنم و در زندگی آنها نقشی داشته باشم.

نتیجه:
خودکارها ابزارهای ساده ای هستند، اما می توانند نقش مهمی در زندگی انسان ها داشته باشند. آنها می توانند به انسان ها در یادگیری، رشد و خلق آثار هنری کمک کنند. من به عنوان یک خودکار، امیدوارم بتوانم به انسان ها در زندگی شان کمک کنم و دنیا را به جای بهتری تبدیل کنم.

4.4/5 - (7 امتیاز)

تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا