دکوراسیون و چیدمان

45 ایده برای دکوراسیون و طراحی باشگاه بدنسازی خانگی

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، 45 ایده طراحی و ساخت باشگاه بدنسازی خانگی و طراحی سالن ورزشی خانگی برای شما قرار داده ایم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

اگر از تمرین و ورزش لذت می‌برید اما نمی‌خواهید هزینه عضویت در باشگاه‌های گران قیمت را بپردازید، با کمی خلاقیت، تجهیزات مناسب و اختصاص کمی فضا در محل زندگی می‌توانید یک سالن ورزشی مناسب را درست در خانه خود ایجاد نمایید! چه یک اتاق زیر شیروانی بدون استفاده داشته باشید یا یک سوله کوچک در خارج از فضای منزل، نکات مربوط به چیدمان سالن بدنسازی در منزل و طراحی اتاق تناسب اندام مورد علاقه شما را آسان می‌کند!

مزایای داشتن باشگاه بدنسازی خانگی چیست؟

1. راحتی

اگر تمرین در یک باشگاه شلوغ برایتان سخت است و جذابیت ندارد، ایجاد یک باشگاه ورزشی خانگی پروژه ای ارزشمند خواهد بود. علاوه بر راحتی در این مکان، اختصاص وسایل ورزشی فقط به خودتان به این معنی است که می‌توانید نظافت را به بهترین صورت رعایت کنید، موسیقی دلخواه خود را پخش کنید و هر میزان زمانی که دوست دارید روی تردمیل تمرین کنید.

2. صرفه اقتصادی

گرچه هزینه اولیه ایجاد یک سالن ورزشی خانگی می‌تواند زیاد باشد اما در پرداخت هزینه‌ای که در طولانی مدت برای عضویت در باشگاه تناسب اندام می‌پردازید، صرفه جویی خواهید کرد. آمارها اینطور نشان می‌دهد که میانگین هزینه عضویت در سالن‌های بدنسازی ایالات متحده حدود 60 دلار در ماه است و تقریباً 67٪ از این عضویت‌ها بلااستفاده هستند. این بدون در نظر گرفتن کلاس‌های فوق برنامه مانند پیلاتس و کراس فیت است که با احتساب این موارد، حتی می‌تواند گران‌تر دربیاید. اگر برای ایجاد سالن ورزشی خانگی خود، به دنبال تجهیزات و لوازم جانبی دسته دوم باشید که از قیمت پایینتر و کیفیت بالاتری برخوردار باشند، برایتان ارزانتر درخواهد آمد!

3. ارزش بالای فروش مجدد

ایجاد اتاق تمرین در خانه می‌تواند بیشتر از یک تناسب اندام برای شما مفید باشد. تجهیزات و وسایل خریداری شده را می‌توان در آینده، مجدداً به فروش گذاشت و تمام سرمایه صرف شده را بازگرداند.

اگر موارد فوق شما را تشویق به ایجاد یک باشگاه ورزشی خانگی کرده است، پس از ایده‌های زیر برای طراحی این مکان پرنشاط و سالم الهام بگیرید.

اتاق ورزشی در خانه باشگاه خانگی ساده
باشگاه خانگی لاکچری طراحی سالن ورزشی خانگی ایده های خلاقانه برای باشگاه ورزشی خانگی
ایده باشگاه ورزشی در خانه طراحی سالن ورزشی خانگی
طراحی اتاق ورزش در خانه باشگاه بدنسازی خانگی
طراحی فضای ورزشي در خانه طراحی فضای ورزشی در منزل طراحی و دکوراسیون باشگاه بدنسازی خانگی

4.6/5 - (14 امتیاز)
منبع
extraspacethespruce

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا