انشا

انشا در مورد ایستگاه راه آهن

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد ایستگاه راه آهن برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

مقدمه:
ایستگاه راه آهن تأسیساتی است که دارای خطوط راه آهن یا خطوط قطار برای حمل مسافر یا کالا از مکانی به مکان دیگر است. انواع مختلفی از ایستگاه های راه آهن وجود دارد، برخی از آنها در بالای زمین و برخی نیز زیرزمینی هستند.

یک روز معمولی در ایستگاه راه آهن پر از فعالیت ها و دیدنی های هیجان انگیز است. ایستگاه ها را خواهید دید که مملو از اتومبیل، تاکسی، اتوبوس و غیره هستند.

مردم به صورت انبوه در آنجا حضور دارند. برخی آمده اند تا شخصی را پیاده کنند در حالی که برخی دیگر منتظر رسیدن مسافران خود هستند. باربرها به شما چشم دوخته اند تا چمدانتان را برایتان حمل کنند تا بتوانند درآمدی کسب کنند.

یکی از آرامش‌بخش‌ترین مناظر، مغازه هایی است که کتاب و روزنامه می‌فروشند. مردمی را خواهید دید که با آرامش در گوشه ای کتاب می خوانند.

همچنین غرفه های مواد غذایی، غذاخوری ها و فروشندگان خیابانی وجود دارد که مواد غذایی و خوراکی های خوشمزه را به مسافران می فروشند. آنها برای جذب مردم و فروش اقلام خود فریاد می زنند. فروشنده هایی هستند که با اجناس خود در اطراف پرسه می زنند تا آنها را بفروشند.

اتاق‌های انتظار، باجه‌های فروش بلیط و حتی سرویس‌های بهداشتی نیز اغلب در ایستگاه راه‌آهن شلوغ هستند. مردم در حالی که منتظر رسیدن قطار هستند، روی نیمکت ها یا چمدان های خودشان می نشینند.

خوابیدن افراد روی ملحفه، منظره نادری نیست. نه تنها مسافران، بلکه افرادی که بی خانمان یا فقیر هستند نیز در ایستگاه راه آهن می خوابند.

نکته اصلی زمانی است که قطار در حال رسیدن به ایستگاه راه آهن است. مردم را خواهید دید که هیجان زده می شوند و بی صبرانه منتظر سوار شدن به قطار هستند.

از سوی دیگر، آنهایی که باید از قطار پیاده شوند، مشتاقانه دم درهای قطار ایستاده اند تا سریع پایین بیایند. در این زمان هیاهوی زیادی به وجود می آید زیرا آنهایی که باید سوار شوند و دیگرانی که باید پیاده شوند، هر دو این کار را همزمان انجام می دهند.

البته بدلیل فرهنگ سازی هایی که انجام میشود کمتر این اتفاق میفتد و افراد منتظر میمانند تا اول مسافران قطار پیاده شوند و بعد خودشان سوار میشوند. به این ترتیب دیگر هرج و مرجی بوجود نمی آید.

نتیجه:
به طور خلاصه، ایستگاه راه آهن مکان جالبی است که پر از هیجان و فعالیت است. ما شاهد صحنه های بسیار خوبی هستیم و مردم را که عجله دارند تماشا می کنیم. بازدید از ایستگاه راه آهن به خودی خود یک تجربه است.

3.7/5 - (3 امتیاز)
منبع
toppr

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا