انشا

انشا در مورد بازی مورد علاقه من

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد بازی مورد علاقه من برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

بدمینتون یک بازی است که با یک راکت سبک وزن و یک شاتل کاک (توپ بدمینتون) انجام می شود. از نظر تاریخی، شاتل کاک یک چوب پنبه کوچک و نیمکره ای با 16 پر غاز متصل و وزن حدود 5 گرم بود. امروزه معمولا از مواد مصنوعی برای ساخت شاتل کاک استفاده میشود. در این انشا قصد دارم، بینش خودم نسبت بازی مورد علاقه ام بدمینتون و قوانین و مقرراتی که در این بازی وجود دارد، بیان کنم.

ریشه ورزش بدمینتون امروزی از کشور هندوستان آغاز شده‌است، از بازی‌ای که آن‌ها به نام «پونا» انجام می‌دادند. این بازی که رقابتی زیبا در هند بود توسط افسران ارتش انگلستان، از هندوستان به کشورشان انتقال داده شد.

یک «دوک انگلیسی» رسماً این بازی را به انگلستان معرفی کرد. در سال ۱۸۷۳، با برگزاری یک مهمانی در محل زندگی خود (بدمینتون) ترتیب برگزاری بازی «پونا» را داد و این بازی از همان‌جا توجه سایرین را جلب کرد و میان طبقه مرفه جامعه انگلستان شناخته شد و از آنجا گسترش یافت. آن‌ها بازی جدید را به نام محل زندگی دوک «بدمینتون» نامیدند.

فدراسیون جهانی بدمینتون که معروف به BWF است، نهاد حاکم بر این ورزش در سراسر جهان است. همچنین این هیئت در سال 1934 تشکیل شد. همچنین بدمینتون در اندونزی، ژاپن، دانمارک و مالزی مشهور است. اولین مسابقات قهرمانی بدمینتون زیر نظر BWF در سال 1977 برگزار شد.

همچنین تعدادی تورنمنت ملی و منطقه ای وجود دارد که در بسیاری از کشورها برگزار می شود. یکی از مسابقات معروف بدمینتون مسابقات قهرمانی انگلستان است. علاوه بر این، تورنمنت های بین المللی و شناخته شده شامل جام اوبر و جام توماس است.

بدمینتون برای اولین بار در سال 1972 به عنوان یک ورزش نمایشی در المپیک معرفی شد. همچنین این مسابقات به صورت دونفره مردان و زنان و دونفره مختلط در المپیک 1996 معرفی شد.

بدمینتون تفریحی است که در بیرون بازی می شود و یک فعالیت معروف در فضای باز است. زمین بدمینتون مستطیل شکل به طول 13.4 متر و عرض 5.2 متر برای مسابقات انفرادی است. همچنین تور زمین 1.5 متر ارتفاع دارد.

علاوه بر این، فضای خالی 1.3 متری در اطراف زمین وجود دارد که مورد نیاز است. بازی بدمینتون به طور کامل شامل ضربه زدن متوالی به شاتل کاک است به صورتی که به تور و زمین برخورد نکند و از محدوده زمین بازی نیز خارج نشود.

5/5 - (2 امتیاز)
منبع
topprwikipedia

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا