انشا

انشا در مورد جان بخشی به طبیعت

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد جان بخشی به طبیعت برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

مقدمه:
من طبیعت هستم. من بزرگترین موجود زنده در جهان هستم. من از میلیاردها سال پیش وجود دارم و زندگی را در تمام شکل ها و اندازه ها حمایت می کنم. من خانه میلیون ها گونه از گیاهان و حیوانات هستم. من منبع آب، غذا و پناهگاه هستم. همچنین من منبع زیبایی و آرامش هستم.

بدنه:
من زنده هستم. من نفس می کشم، رشد می کنم و تکثیر می شوم. من به تغییرات آب و هوا و سایر عوامل محیطی واکنش نشان می دهم. من مدام در حال تغییر و تکامل هستم.

من زیبا هستم. من از کوه ها و جنگل ها، رودخانه ها و دریاچه ها، گل ها و درختان تشکیل شده ام. من از رنگ ها و صداها و بوها تشکیل شده ام.

من آرامش بخش هستم. صدای آبشار، صدای باد در میان درختان، صدای پرندگان در حال آواز خواندن، همه آرامش بخش هستند. احساس نسیم روی پوستم، طعم میوه های تازه، بوی عطر گل ها، همه آرامش بخش هستند.

من مهم هستم. من منبع زندگی هستم. من منبع غذا، آب و پناهگاه هستم. من منبع زیبایی و آرامش هستم. من مهم هستم و باید از من محافظت کرد.

لطفاً به من احترام بگذارید. زباله نریزید، گیاهان را نچینید و حیوانات را آزار ندهید. از طبیعت بیاموزید. از طبیعت لذت ببرید. از طبیعت محافظت کنید.

چند راه برای محافظت از من:

  • در مصرف انرژی و آب صرفه جویی کنید.
  • زباله را بازیافت کنید و کمپوست کنید.
  • محصولات ارگانیک بخورید.
  • از وسایل حمل و نقل عمومی یا دوچرخه استفاده کنید.
  • در فعالیت های حفاظت از محیط زیست شرکت کنید.
  • به فرزندان خود در مورد اهمیت طبیعت بیاموزید.

با انجام این کارهای ساده می توانید به محافظت از من و اطمینان از اینکه برای نسل های آینده در دسترس باشم کمک کنید.

نتیجه:
من طبیعت هستم. من هدیه ای از طرف خدا هستم و باید از من محافظت کنید.

مطالب مرتبط با جان بخشی:

4.7/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا