انشا

انشا در مورد جان بخشی به کیف مدرسه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد جان بخشی به کیف مدرسه برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

مقدمه:
من یک کیف مدرسه هستم. من از پارچه ساخته شده ام و رنگم آبی است. من دو دسته و یک زیپ دارم. من برای حمل وسایل مدرسه استفاده می شوم. من می توانم چیزهای زیادی را در خود نگه دارم، مانند کتاب ها، دفترچه ها، لوازم تحریر و وسایل دیگر. من همیشه در کنار صاحبم هستم، چه در مدرسه و چه در خانه. من یک دوست وفادار هستم و همیشه آماده کمک هستم.

بدنه:
من به دانش آموزان کمک می کنم تا لوازم خود را به درستی سازماندهی کنند و به آنها کمک می کنم تا از حمل لوازم خود در طول روز مدرسه راحت باشند. من را می توانید در انواع رنگ ها، الگوها و طرح های متفاوت تهیه کنید.

هنگام انتخاب من، مهم است که اندازه و سبک کیفی را انتخاب کنید که برای نیازهایتان مناسب باشد.

من در یک کارخانه کیف سازی ساخته شدم. من از پارچه باکیفیت ساخته شده ام و با دقت دوخته شده ام. من با افتخار ساخته شده ام و می دانم که برای سال ها استفاده خواهم شد.

من برای اولین بار توسط یک دختربچه خریداری شدم. او یک دانش آموز بود و به یک کیف مدرسه جدید نیاز داشت. او من را در یک فروشگاه دید و عاشق من شد. او می دانست که من کیفی هستم که به آن نیاز دارد.

دختربچه من را به خانه برد و همه وسایلش را در من گذاشت. او کتاب هایش، دفترچه هایش، لوازم تحریر و همه چیز دیگرش را در من گذاشت. من پر از وسایل او بودم، اما احساس خوبی داشتم. من می دانستم که به او کمک می کنم و از این بابت خوشحال بودم.

دختربچه هر روز من را به مدرسه می برد. من همیشه در کنار او بودم و همیشه به او کمک می کردم.

دختربچه اکنون یک زن بالغ است. او ازدواج کرده و بچه دارد. اما او هنوز هم من را نگه داشته است.

نتیجه:
کیف های مدرسه بخشی مهم از تجربه مدرسه هستند و ما می توانیم به دانش آموزان کمک کنیم تا کار خود را آسان تر کنند و راحت تر باشند.

مطالب مرتبط با جان بخشی:

4.3/5 - (18 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا