انشا

انشا در مورد بلند شدن در صبح روستا

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد بلند شدن در صبح روستا با مقدمه، بدنه و نتیجه برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا اول در مورد بلند شدن در صبح روستا⭐

مقدمه:
 وقتی که خورشید در آسمان صبحگاهی طلوع کرد زندگی در یک روستای کوچک آغاز می شود. برخی از مردم حتی زودتر از طلوع خورشید از خواب بیدار می شوند تا سریعاً برای رسیدن به کارهای روزمره خود اقدام کنند. هنگام بلند شدن در صبح روستا از پنجره‌های خانه‌ها، صدای آواز خروس ها به گوش می‌رسد و گروه گروه از مردم در حیاط خانه‌ها به سمت مزارع حرکت میکنند تا به کارهای کشاورزی خود بپردازند.

بدنه:
باغات درختان میوه و مزارع گندم و جو دور و بر روستا را فرا گرفته اند و چشم انداز بسیار زیبایی به آن می دهند. مردم با شادی و انرژی به کار خود مشغول هستند؛ برخی در حال آبیاری مزارع بوده و برخی دیگر در حال برداشت محصولات خود هستند همچنین صدای انواع ابزارهای کشاورزی از جمله تراکتور به گوش می رسد و صدای زندگی در روستا را می سازد.

در آغاز صبح در روستا صدای دام ها از دور به گوش می رسد و گاوها و گوسفندها به آرامی به مراتع هدایت می شوند و بچه‌های روستا از روی پنجره‌ها به این منظره خیره شده و با شوق و شادی از زندگی در روستا لذت می‌برند.

در کنار مزارع، باغ‌های میوه‌ها نیز وجود دارد. درختان سیب، گلابی، هلو و آلبالو با میوه‌های شیرین و آبدار هستند. برخی از مردم در حال برداشت میوه‌ها هستند و برخی دیگر در حال آبیاری درختان می باشند. بوی مطبوع و شیرین میوه‌ها به هوا می‌پیچید و همه را به سمت باغ ها جذب می کند.

نتیجه:
 با گذشت ساعات صبح همه چیز در روستا شکل و حال زندگی روزمره را به خود می گیرد. مردم در حیاط خانه‌هایشان با هم دیدار و صحبت می‌کنند. بچه‌ها با هم به بازی‌های خود می پردازند و لبخندی بر لبانشان می‌شکفد. همه در کنار هم، در آغوش طبیعت، با آرامش و خوشحالی زندگی خود را ادامه می‌دهند.

⭐انشا دوم در مورد بلند شدن در صبح روستا⭐

مقدمه:
 صبح در روستای کوچکی دوباره آغاز شد. هنوز خورشید طلوع نکرده بود، اما همه مردم از خواب بیدار شده اند. هوا خنک است و صدای پرندگان صبحگاهی در هوا شنیده می شود. مردم با آرامش و انرژی از خواب بیدار شده و به کارهای روزمره خود اقدام می کنند.

بدنه:
از درهای خانه‌ها، مردم شروع به بیرون آمدن می کنند؛ برخی از آنها به مزرعه‌ها و باغ‌ها می روند در حالی که برخی دیگر دام ها را به چراگاه می برند و همه با شادی و انرژی به کار خود مشغول هستند.

با گذر از کوچه های روستا می توان جریان زندگی را احساس کرد. مردم با هم به چای خوردن در محوطه‌عمومی روستا پرداخته و همه با هم بر روی میزهای چوبی نشسته اند و با لبخندی بر لبان، درباره‌ روزهای گذشته و آینده صحبت می کنند. برخی از مردم به داستان‌های قدیمی و افسانه‌های روستا پرداخته در حالی که برخی دیگر درباره‌ی برنامه‌های آینده و توسعه‌ی روستا به تبادل نظر می‌پردازند.

بعد از چای خوردن، مردم به کارهایشان ادامه میدهند. برخی به مزارع برمیگردند و در حالی که با شور و شوق کار می‌کنند، به صدای طبیعت گوش می دهند. برخی دیگر به کارهای خانه و خانوادگی مشغول شده و از آرامش زندگی در روستا لذت می برند.

در ابتدای صبح، برخی از مردم به مسجد روستا رفته و در نماز و عبادات شرکت می کنند. مردم با همدیگر به صحبت و تبادل اخبار و اطلاعات پرداخته و احساس انسجام و وابستگی به هم را تجربه خواهند نمود.

نتیجه:
 فعالیت در روستا در صبح متفاوت از اوقات دیگر روز به خصوص بعد از ظهر و عصر است چون نیروی بدنی در ابتدای صبح بیشتر است و خستگی کار و فعالیت در چهره مردم روستا دیده نمی شود همچنین هوا بسیار مطبوع تر است و خنکای صبح باعث ایجاد طراوت و شادابی بیشتر می شود.

3.5/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا