انشا

انشا در مورد تخیلی ترین خوابی که دیدم

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد تخیلی ترین خوابی که دیدم برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

تبلیغات

⭐انشا اول در مورد تخیلی ترین خوابی که دیدم⭐

مقدمه:
 یک شب تاریک و بارانی بود. من در تخت خواب خود دراز کشیده بودم و انتظار خواب آرامی را در دل دلم می پروراندم. اما ناگهان، همان لحظه که چشمانم را بستم، یک دنیای جدید پیش رویم ظاهر شد.

بدنه:
 من در یک منظره فوق العاده زیبا قرار گرفته بودم. آسمان صاف و آبی بود و خورشید بر تمام زمینی که در اطرافم بود می تابید. درختان سبز و زمین از گل و بلبلان بودند و بوی گل ها هوا را معطر کرده بود. من در حال قدم زدن در میان این مناظر زیبا بودم و هر چهارطرفم را آرامش احاطه کرده بود.

در این خواب یک قلعه بزرگ را در دوردست دیدم. قلعه ای بزرگ و فراموش شده، با برج های بلند و دیوارهایی از سنگ ساخته شده که به نظر می رسید همیشه در آنجا بوده است. هیجان زده شده، قدم هایم را به سمت قلعه گذاشتم.

وقتی وارد قلعه شدم، یک جهان دیگر پیش رویم باز شد. روز بود اما درون قلعه تاریک و مرموز بود. من در طول راهروهای بی پایان آن قدم بر می داشتم و به اتاق های شگفت انگیز و زیبایش نگاه می کردم. هر اتاق دارای معماری منحصر به فرد و دکوراسیون شگفت انگیزی بود. از سقف های بلند و پر از نقوش تا کاشی های زیبا و پنجره های بزرگ که نور طبیعی را به داخل می کشید.

تبلیغات

اما تخیلی ترین بخش قلعه، یک باغ بزرگ بود که در دل قلعه قرار گرفته بود. باغی پر از گل های زیبا، درختان میوه و چشم اندازهای آرامش بخش. همه چیز واقعی به نظر می رسید  اما در عین حال غیر ممکن بود. من در باغ قدم بر می داشتم و بوی گل ها را عمیقا تنفس می کردم. همه چیز در اینجا به طور فوق العاده زیبا و زنده بود.

با گذشت زمان، من کشف می کردم که قلعه تا پایان جهان ادامه دارد. هر بار که به یک اتاق جدید وارد می شدم، خودم را در یک دنیای جدید و تخیلی می یافتم. از اتاق هایی که پر از کتاب های جادویی بودند، تا اتاق هایی که پر از جواهرات و گنج های باارزش بودند. همه چیز در این قلعه واقعیت بود، اما در حقیقیت خوابی تخیلی بیش نبودند.

نتیجه:
 تا آخرین لحظه از خوابم، من در این قلعه تخیلی باقی ماندم و تمام زیبایی های آن را تجربه کردم. این خواب بی نظیر و تخیلی ترین خوابی بود که تا به حال دیده بودم. وقتی چشمانم را باز کردم، تنها چیزی که می خواستم این بود که دوباره به آن دنیای تخیلی بروم و تمام زیبایی های آن را تجربه کنم.

⭐انشا دوم در مورد تخیلی ترین خوابی که دیدم⭐

مقدمه:
 تخیل و خواب ما را به دنیایی متفاوت و بی‌نهایت می‌برد اما از همه خواب‌هایی که تا کنون دیده‌ام، یک خواب خاص و بی‌نظیر به یادم می‌ماند. در این خواب، من در جهانی دیگر قرار گرفتم و در جهانی دورافتاده و تخیلی  همچون یک فضاپیما در میان سیارات ناشناخته و سرزمین‌های غریبه می‌گشتم.

بدنه:
 وقتی در این دنیای تخیلی حرکت می‌کردم آرامش و صلح و اتفاقات بی‌نظیری را شاهد بودم. در این دنیا، یکی از ویژگی‌های جالب توجه آن ساعت‌ها بود. به جای روز و شب، زمان با تغییر رنگ‌ها به ما می‌گفت که آیا صبح، ظهر، عصر یا شب است. این تجربه درک من راجع به زمان را دگرگون کرد.

تبلیغات

در این دنیای خیالی، موجودات و اجسام زنده مثل واقعیت نبودند. آنها از عناصری انتزاعی برای زندگی طولانی و بی انتها بهره می‌بردند. هیچ نیازی به خوردن یا نوشیدن نداشتند، زیرا انرژی لازم را مستقیماً از محیط به دست می‌آوردند.

در این خواب، من با یک شخصیت تخیلی به نام جادوگر آشنا شدم که از قدرت خارق العاده‌ای برخوردار بود. او قادر بود احساسات و افکار را به صورت القایی به من منتقل کند.

این خواب تخیلی و این تجربه نشان داد که تخیل و خلاقیت می‌توانند در زندگی انسان‌ها نقشی پر رنگ و هیجان‌انگیز ایفا کنند. این خواب تخیلی، باعث شد تا همیشه به دنبال خواب‌های دیگر از این دسته باشم.

در این خواب رویایی جهان بسیار جذاب تر بود و هیچ محدودیتی به لحاظ توانایی هایم نداشتم مثلا بدون بال یا هیچ وسیله ای پرواز می کردم و بر فراز دشت هایی که دایناسورها در آن زندگی می کردند قدم می زدم.

نتیجه:
 این خواب چنان مرا شگفت زده کرده بود که وقتی با تابش نور خورشید از پنجره به صورتم بیدار شدم احساس ناراحتی عمیقی کردم چون دوست داشتم همیشه در آن جهان بمانم و به دنیای محدودیت ها برنگردم.

تبلیغات
4.8/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا