انشا

انشا در مورد تمام شدن مدرسه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد تمام شدن مدرسه برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا اول در مورد تمام شدن مدرسه⭐

مقدمه:
مدرسه از جاهایی است که من آن را خیلی دوست دارم و دلیل آن نیز پیدا کردن دوستان جدید در این مکان است. در مدرسه ما چیزهای جدیدی یاد میگیریم و این به ما کمک می کند تا آینده خود را بسازیم و فردای روشن تری برای خود درست کنیم.

بدنه:
 در کشور ما با نزدیک شدن به فصل تابستان همچون بسیاری از کشورهای دیگر مدارس رو به تعطیل شدن می روند و معمولا با برگزاری امتحانات پایان سال مدرسه ها تمام می شوند.

هر چند که سال تحصیلی از اول پاییز تا نزدیک تابستان ادامه دارد و به ظاهر مدت طولانی است اما این دوران برای من بسیار لذت بخش است و بودن در مدرسه و در کنار دوستان و معلم مهربانمان از بهترین زمان های طول سال است به همین خاطر تمام شدن مدرسه برای من بسیار ناخوشایند است.

با تمام شدن مدرسه من دیگر بسیاری از دوستان و همکلاسی هایم را نمی بینم چون هر کدام در منطقه ای از شهر زندگی می کنیم و به ندرت در تابستان می توانم تنها با برخی از آنها بازی کنم یا با همدیگر به جایی برویم و از بودن در کنار آنها لذت ببرم.

با تمام شدن مدرسه ها من بیشتر در خانه می مانم و به جز رفتن به باشگاه ورزشی و کلاس زبان کار خاصی انجام نمی دهم و به این ترتیب وقت خالی زیادی دارم که هدر می رود در حالی که اگر مدرسه ها باز بود می توانستم فعالیت بسیار بیشتری داشته باشم و اوقاتم الکی هدر نرود.

نتیجه:
 در پایان می خواهم بگویم که هر چند تمام شدن مدرسه برای برخی از بچه ها خوشایند است اما این مساله برای من خوشحال کننده نیست و دوست داشتم تابستان هم بتوانم به مدرسه بیایم و مدرسه ها در این فصل هم باز باشد.

⭐انشا دوم در مورد تمام شدن مدرسه⭐

مقدمه:
بعد از حدود 9 ماه که از شروع سال تحصیلی گذشت مدرسه ها کم کم تعطیل می شوند و سال تحصیلی به پایان می رسد. با نزدیک شدن به تمام شدن مدرسه ها شور و هیجانی عجیب در مدرسه و بین دانش آموزان ایجاد می شود چون خیلی از آنها دوست دارند تابستان را به استراحت بگذرانند و به مسافرت بروند.

بدنه:
 تمام شدن مدرسه برای کادر مدرسه هم چندان ناخوشایند نیست چون فرصتی برای استراحت و دور شدن از استرس و کار روزانه خواهند داشت و به این ترتیب این زمان برای آنها خوشایند است هر چند که برخی از آنها می گویند که دلشان برای محیط مدرسه و دانش آموزان تنگ می شود.

پایان مدرسه برای برخی ها به معنای رفتن به یک مقطع تحصیلی و یک مدرسه دیگر است اما برخی ممکن است سال بعد هم به همین مدرسه بیایند و مجددا همدیگر را ببینند بنابراین برخی از دوستان دیگر ممکن است همدیگر را نبینند و این برای آنها می تواند بسیار ناراحت کننده باشد.

با تمام شدن مدرسه دیگر خبری از ورزش صبحگاهی و حضور دانش آموزان در صف نخواهد بود و صدای زنگ مدرسه را نمی توان شنید. دیگر خبری از هیاهوی بچه ها در زنگ تفریح ها نیست و هیجان زنگ آخر کلاس و هجوم بچه ها از کلاس به حیاط  دیده نمی شود.

با پایان مدرسه این محیط سوت و کور می شود و تنها گهگاهی به دلایل مختلف برخی دانش آموزان یا اولیاء آنها سری به آنجا می زنند و یا مدیر یا معاون تنها برخی از روزهای هفته را برای رسیدگی به امور اداری آنجا می گذرانند.

نتیجه:
 تمام شدن مدرسه برای من لذت های خاص خود را دارد چون برای فصل تابستان برنامه ریزی زیادی انجام داده ام اما از طرفی هم بسیار ناراحتم که یک فصل نمی توانم دوستانم را ببینم.

3/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا