انشا

انشا در مورد تمام فصل ها

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد تمام فصل ها برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا اول در مورد تمام فصل ها⭐

مقدمه:
فصل ها از جمله اجزای طبیعت هستند که زمین را در طول سال تغییر می دهند. هر فصل شامل ویژگی ها و زیبایی های خاص خود است که باعث شده از فصل دیگر متمایز گردد.

بدنه:
 بهار زمانی است که طبیعت از خواب زمستانی بیدار می شود. در این فصل، درختان شروع به گل دهی می کنند و گیاهان جدید از خاک بیرون می آیند. هوا داغ و خورشید درخشان است. پرندگان شروع به ساخت لانه می کنند و پرنده ها برای پرواز به سمت شمال مهاجرت می کنند. گل ها در هر رنگ و شکلی زیبا می شوند و مزارع پر از شادابی و رنگارنگی هستند.

تابستان زمانی است که آفتاب خیلی گرم است. در این فصل، ما می توانیم به ساحل دریا برویم و در آب شنا کنیم. درختان پر از برگ هستند و بوی گل های زیبا در هوا پخش می شود. ما می توانیم در باغ ها پیک نیک کنیم و در طبیعت قدم بزنیم. در تابستان، می توانیم روزها یا شب ها را در پارک ها و فضای باز بگذرانیم و لذت ببریم.

پاییز زمانی است که برگ ها از درختان می افتند و طبیعت رنگارنگ می شود. در این فصل، هوا خنک می شود و باد برگ ها را از درختان می برد. میوه های پاییزی رسیده اند و ما می توانیم انار، سیب و خرمالو را چیده و بخوریم. در پاییز، می توانیم به پارک ها برویم و در بین درختان راه برویم. طبیعت در این فصل بسیار زیبا و هیجان انگیز است.

 زمستان زمانی است که هوا سرد و برفی می شود. در این فصل، درختان بی برگ می شوند و طبیعت به رنگ سفید پوشیده می شود. ما می توانیم به کوه ها برویم و اسکی کنیم یا به ساخت آدم برفی بپردازیم.

نتیجه:
در مجموع هر فصل زیبایی خاص خود را دارد و میتواند برای ما سرگرم کننده باشد. از خدا ممنونم که این فصل های زیبا را آفریده است.

⭐انشا دوم در مورد تمام فصل ها⭐

مقدمه:
فصل ها زیبایی های طبیعت هستند که هر سه ماه تغییر میکنند و ما را به دنیایی با حال و هوای متفاوت مییبرند.

بدنه:
فصل بهار یکی از زیباترین فصل های مورد علاقه بسیاری از افراد است. در این فصل، طبیعت زیبا و پرندگان را می بینیم که رنگ و لباسی بسیار متفاوت از زمستان دارند. پرندگان جنب و جوش عجیبی پیدا کرده و هر یک سعی در لانه سازی دارند. در باغ ها و پارک ها، گل ها با رنگارنگی که دارند، چشم را نوازش می دهند و توجه ما را به سوی تازه ترین آفرینش‌های طبیعت می‌کشانند.

فصل تابستان با نور خورشید، آفتاب و شادابی طبیعت همراه است. مردم در این فصل به سفرها و تعطیلات می روند و لحظات خوشی را در سواحل، کوه ها و طبیعت اطراف تجربه می کنند. همچنین، نمایشگاه‌ها و فستیوال‌های مختلف در این فصل برگزار می‌شوند و ما را با هنر، موسیقی و فرهنگ متنوع روزمره سرگرم می‌سازند. در این فصل هوا بسیار گرم می شود و خوراکی های خوشمزه ای مانند بستنی و هندوانه خنک بسیار لذت بخش خواهند بود.

فصل پاییز با برگ‌های رنگارنگ و هوای خنک آغاز می‌شود. در این فصل، طبیعت را می‌بینیم که با رنگین کمانی از قرمز، زرد و نارنجی پوشیده شده است. باد‌های خنک و جادویی برگ ‌ها را در هوا می‌پاشند و چشم‌ها را به شگفتی‌های خلقت باز می‌کنند. نشانه ورود به فصل سرما نیز در پایان پاییز حس می‌شود. پاییز فصل بازگشایی مدارس است و شور و هیجانی عجیب در هر کوچه و پس کوچه برای رفتن به مدرسه وجود دارد.

در فصل زمستان برف می بارد و ادامه سرمای فصل پاییز است. این فصل با برف و مناظر زیبای زمستانی‌، دستاوردهای انسان و حیوانات را به چشمانمان نشان می‌دهد. پارک‌ها و کوه‌ها با تفریحات برفی پر می‌شوند و دیدنی‌های شگفت‌انگیز زمستانی همیشه برای هر فرد جذاب است. زمستان فصل برف بازی کودکان است و رفتن به کوه برای اسکی یکی از تفریح های بسیار جذاب برای برخی افراد است.

نتیجه:
من همه فصل ها را دوست دارم چون هر کدام یک ویژگی خاص دارد که مرا مجذوب خود میکند.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا