انشا

انشا در مورد جان بخشی به کاغذ

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد جان بخشی به کاغذ برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

مقدمه:
من کاغذم، یک ماده ساده و بی‌جان که از چوب درختان ساخته می‌شود. اما من نقش مهمی در زندگی انسان‌ها دارم. من می‌توانم محلی برای ثبت افکار و احساسات انسان‌ها باشم، یا می‌توانم وسیله‌ای برای انتقال اطلاعات و دانش باشم.

بدنه:
من از یک درخت توت شروع می‌شوم. درخت توت قطع می‌شود و به کارخانه کاغذسازی می‌رود. در کارخانه، چوب درخت به خمیر تبدیل می‌شود. خمیر کاغذ سپس روی یک توری ریخته می‌شود و آب از آن خارج می‌شود. خمیر خشک می‌شود و به یک ورق کاغذ تبدیل می‌شود.

من می‌توانم در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف تولید شوم. من می‌توانم سفید، رنگی، مات یا براق باشم. من می‌توانم برای نوشتن، چاپ، نقاشی یا بسته‌بندی استفاده شوم.

من در همه جا هستم. من در مدرسه هستم، در دفتر کار هستم، در کتابخانه هستم، در مغازه هستم و در خانه هستم. من بخشی از زندگی روزمره انسان‌ها هستم.

نتیجه:
من از اینکه می‌توانم به انسان‌ها کمک کنم تا افکار و احساسات خود را بیان کنند، یا اینکه می‌توانم به آنها دانش و اطلاعات بیاموزم، خوشحالم. من می‌دانم که نقش مهمی در دنیا دارم و از این بابت قدردان هستم.

4.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا