انشا

انشا در مورد جشن تولد دوستم

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد جشن تولد دوستم برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا اول در مورد جشن تولد دوستم⭐

مقدمه:
 وقتی یک دوست واقعی دارید، زندگی شما پر از لحظات شاد و خاطره‌ای می‌شود که هیچ چیز دیگری نمی‌تواند جایگزینش شود. وقتی کسی، دوستی واقعی خود را به شما نشان می‌دهد، شما نیز باید برای او چیزی ویژه انجام دهید. به همین دلیل، تصمیم گرفتم در جشن تولد دوستم شرکت کنم و هدیه ای برای وی ببرم.

بدنه:
 پیش از همه، باید بگویم که برنامه ریزی این جشن تولد بسیار هیجان انگیز بود. همراه با دوستانم، تصمیم گرفتیم که در یک مهمانی خصوصی در خانه‌ی دوستم حاضر شویم که مربوط به جشن تولدش بود. در این جشن ما دست به کار شدیم و همه چیز را به طور کامل آماده کردیم. از تزئینات رنگارنگ و جذاب گرفته تا میز غذا و دسرهای خوشمزه، همه چیز در بهترین حالت بود و ما به همراه خانواده دوستم در این زمینه کمک کردیم.

در آن شب، همه دوستان دیگر زودتر از زمان مقرر به خانه دوستم رسیدند. همه با لبخندی بر روی لب و با احساسی شاد و پر انرژی وارد شدند. همه در حال خندیدن بودند و این برای من بسیار دلچسب بود. موسیقی جذابی پخش میشد و همه از آن لذت می‌بردند. تمامی دوستانم با لباس‌های شاد و رنگارنگ آمده بودند که باعث شادی بیشتر ما شد.

آن شب من به دوستم یک هدیه دادم. او با شگفتی و خوشحالی آن را باز کرد و دید که درون آن یک گوشی هوشمند جدید است. همه از خرید این هدیه برای دوستم خرسند شدند و او نیز بسیار خوشحال و سپاسگزار بود.

بعد از آن، ما به میز غذا رفتیم تا شام بخوریم. میز غذا با غذاهای مورد علاقه دوستم پر شده بود. انواع پیتزا، ساندویچ‌ها، نان و سس‌های خوشمزه در انتظار ما بودند. همه از غذاها لذت می‌بردند و به اشتراک گذاشتن غذا و خنده‌ها باعث شد تا این جشن تولد بیش از هر وقت دیگری به یاد ماندنی شود.

نتیجه:
 به طور کلی، جشن تولد دوستم یک شب بسیار خاص و به یادماندنی بود. همه چیز بسیار عالی بود و همه لحظات پر از شادی و خاطره‌ساز بود. این تجربه برای همه ما یک یادآوری بود که دوستی و ارزش دوستان را همیشه باید قدر دانی کرد.

⭐انشا دوم در مورد جشن تولد دوستم⭐

مقدمه:
 من دوستان زیادی دارم که هر از چند گاهی جشن تولد یکی از آنها فرا می رسد و برخی از ما به عنوان مهمان به خانه وی می رویم و در این انشا می خواهم حضور در جشن تولد یکی از دوستان صمیمی خودم برای شما بازگو کنم.

بدنه:
 من برای رفتن به این مهمانی و جشن تولد باید از پدر و مادرم اجازه می گرفتم و خوشبختانه با توجه به شناختی که والدین من از والدین دوستم داشتند این اجازه به من داده شد تا در این جشن حاضر شوم.

وقتی به خانه ویلایی دوستم رفتم هیچ نگرانی از بابت شلوغی وجود نداشت چون خانه آپارتمانی نبود تا سر و صدا باعث آزار و اذیت همسایه ها شود به همین خاطر تعداد زیادی از دوستان دوستم و فامیل های نزدیکش به مهمانی دعوت شده بودند.

مهمانی و جشن دوستم زرق و برق زیادی نداشت و والدین وی سعی کرده بودند تا در حد متوسط اقدام به تزئین خانه کنند و از خوراکی های معمولی نیز برای جشن استفاده کرده بودند که دلیل این مساله نه فقر یا کمبود بلکه توجه آنها به این مساله بود که نباید اسراف شود و از تجملات استفاده شود.

در این مهمانی آهنگ های شاد پخش شد و شیرینی و خوراکی های خوشمزه در اختیار همه مهمانان قرار گرفته بود سپس کیک تولدی آورده شد و روی میز قرار گرفت تا با هیاهو و شادی شمع ها توسط دوستم فوت شود.

من در این جشن کادوی تولدی برای دوستم تهیه کرده بودم و همچون سایر مهمانان در زمان مناسب و بعد از خاموش کردن شمع ها آن را به وی دادم و از خنده روی لبان دوستم بسیار خوشحال شدم.

نتیجه:
 به نظر من برای برگزاری جشن تولدها نیازی به خرج و هزینه زیاد نیست و با ساده ترین امکانات نیز می توان یک مهمانی و دورهمی خوب و صمیمی برگزار کرد.

2.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا