انشا

انشا در مورد حسین فهمیده

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد حسین فهمیده برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد حسین فهمیده⭐

مقدمه:
حسین فهمیده، نوجوانی ۱۳ ساله بود که در دوران دفاع مقدس با شجاعت تمام، ایثار را در حق وطن تمام کرد و با خوابیدن زیر تانک عراقی‌ها، جان شیرینش را فدای ایران اسلامی کرد.

بدنه:
او در سوم اردیبهشت ۱۳۴۶ در شهر قم به دنیا آمد. خانواده‌اش مذهبی و متدین بودند و حسین نیز از همان کودکی با فرهنگ اسلامی آشنا شد.

با شروع جنگ تحمیلی، حسین تصمیم گرفت به جبهه برود و در دفاع از کشورش شرکت کند. او با وجود مخالفت خانواده‌اش، به خرمشهر رفت و در خط مقدم نبرد قرار گرفت.

در هشتم آبان ۱۳۵۹، در جریان عملیات بیت‌المقدس، تانک‌های دشمن به سمت نیروهای ایرانی در حال پیشروی بودند. حسین فهمیده که می‌دید تانک‌ها به سمت سنگر نیروهای ایرانی می‌آیند، با شجاعت تمام، نارنجک‌های خود را به کمر بست و زیر تانک عراقی رفت. انفجار نارنجک‌ها، تانک را منهدم کرد و باعث عقب‌نشینی دشمن شد.

حسین فهمیده با این اقدام شجاعانه خود، جان خود را فدای ایران کرد و نامش را در تاریخ ایران جاودانه ساخت. او به عنوان الگوی شجاعت و ایثار برای نسل‌های آینده شناخته می‌شود.

شهید حسین فهمیده، درس‌های زیادی را به ما می‌آموزد، از جمله:

  • اهمیت ایمان و اعتقادات دینی
  • تعصب و عشق به میهن
  • شجاعت و ایثار
  • فداکاری در راه آرمان‌ها

نتیجه:
ما باید از این درس‌ها درس بگیریم و در زندگی خود آن‌ها را به کار ببریم.
یاد و خاطره شهید حسین فهمیده گرامی باد

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا