انشا

انشا در مورد خاطرات تابستان

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد خاطرات تابستان برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا اول در مورد خاطرات تابستان⭐

مقدمه:
تابستان فصلی است که من بیشتر از هر فصل دیگری دوست دارم.
هوا گرم و آفتابی است و می توانم تمام روز را بیرون بمانم و بازی کنم. من تابستان را به خاطر خاطرات زیادی که در آن ساخته ام دوست دارم.

بدنه:
یکی از خاطرات مورد علاقه من از تابستان، زمانی است که با خانواده ام به سفر رفتیم. ما به ساحل رفتیم و در دریا شنا کردیم. من از آفتاب گرفتن و ساختن قلعه های شنی لذت بردم. ما همچنین به پارک رفتیم و با هم بازی کردیم. این یک سفر عالی بود و من خاطرات زیادی از آن به یاد دارم.

یکی دیگر از خاطرات مورد علاقه من از تابستان، زمانی است که با دوستانم بیرون رفتیم. ما در پارک بازی کردیم، در استخر شنا کردیم و در حیاط پشتی بازی کردیم. ما همیشه با هم خوش می گذرانیم.

تابستان همچنین زمانی است که می توانم چیزهای جدید یاد بگیرم. من در تابستان کلاس های والیبال و شنا رفتم. من یاد گرفتم که چگونه بهتر والیبال بازی کنم و چگونه شنا کنم. من همچنین در تابستان کتاب های زیادی خواندم. من از یادگیری چیزهای جدید لذت می برم و تابستان زمان مناسبی برای انجام این کار است.

تابستان فصلی است که من همیشه از آن لذت می برم. من خاطرات زیادی از تابستان دارم که همیشه با من خواهند ماند.

نتیجه:
همه این خاطرات برای من خاص هستند زیرا نشان دهنده لحظات شادی و خوشی هستند که در تابستان تجربه کرده ام.
من تابستان را دوست دارم و همیشه از خاطرات آن لذت خواهم برد.

⭐انشا دوم در مورد خاطرات تابستان⭐

مقدمه:
تابستان فصلی است از سال که برای همه افراد، چه بزرگ و چه کوچک، خاطرات خوشی را به همراه دارد. تابستان فصل تعطیلات، سفر، تفریح و لذت بردن از طبیعت است.

بدنه:
من هم خاطرات زیادی از تابستان‌های گذشته دارم که هر کدام به نوعی برایم خاص و فراموش نشدنی هستند. یکی از خاطرات خوب من از تابستان، سفری بود که با خانواده به شمال کشور داشتیم. ما در یک هتل زیبا کنار دریا اقامت داشتیم و هر روز از صبح تا شب مشغول تفریح و خوش گذرانی بودیم.

صبح‌ها زود از خواب بیدار می‌شدیم و به کنار دریا می‌رفتیم. در آب شنا می‌کردیم، آفتاب می‌گرفتیم و به تماشای موج‌ها می‌نشستیم. بعد از ظهرها به گردش در جنگل می‌رفتیم. در جنگل با درخت‌های بلند و پر از برگ، حیوانات مختلف و رودخانه‌های زلال مواجه می‌شدیم. شب‌ها هم دور آتش می‌نشستیم و قصه می‌گفتیم.

این سفر یکی از بهترین سفرهای زندگی من بود و خاطرات خوش آن همیشه در ذهنم باقی خواهد ماند.

خاطره دیگری که از تابستان دارم، مربوط به زمانی است که با دوستانم به کوه رفتیم. ما یک روز کامل را در کوه سپری کردیم. صبح زود از خانه بیرون زدیم و به سمت کوه حرکت کردیم. بعد از چند ساعت پیاده‌روی به بالای کوه رسیدیم. از بالای کوه مناظر زیبایی از شهر و طبیعت اطراف دیده می‌شد. ما در بالای کوه ناهار خوردیم و سپس به پایین آمدیم.

این کوهنوردی هم یکی از خاطرات خوب من از تابستان بود. من از طبیعت و کوهنوردی لذت می‌برم و این خاطره باعث شد که بیشتر به کوهنوردی علاقه‌مند شوم.

تابستان فصلی است که فرصت زیادی برای تفریح و لذت بردن از زندگی داریم. من سعی می‌کنم در تابستان از هر لحظه زندگی‌ام لذت ببرم و خاطرات خوشی را برای خودم رقم بزنم.

نتیجه:
در پایان، امیدوارم که تابستان امسال برای شما هم پر از خاطرات خوش و به یاد ماندنی باشد.