انشا

انشا در مورد خاطره انگیزترین سفر من

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد خاطره انگیزترین سفر من با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا اول در مورد خاطره انگیزترین سفر من⭐

مقدمه:
خاطره انگیزترین سفر من، سفری بود که به همراه خانواده ام به کشور زیبای فرانسه داشتم. من در آن زمان ۱۶ سال داشتم و این اولین سفر خارجی ام بود. از همان لحظه ای که پایم به خاک فرانسه رسید، حسی عجیب و هیجان انگیزی به من دست داد. من با تمام وجودم می خواستم این کشور زیبا و تاریخی را کشف کنم.
بدنه:
در اولین روز سفر، به شهر پاریس رفتیم.
از همان لحظه ای که از هتل خارج شدیم، چشمم به ساختمان های بلند و زیبای شهر افتاد. ما از برج ایفل، موزه لوور، کاخ ورسای و بسیاری از جاذبه های گردشگری دیگر دیدن کردیم. من هرگز این زیبایی و شکوه را فراموش نمی کنم.
در روزهای بعد، به شهرهای دیگر فرانسه مانند مارسی، لیون و نیس سفر کردیم. در هر شهر، چیزهای جدیدی یاد گرفتیم و تجربیات جدیدی کسب کردیم. ما با مردم فرانسه آشنا شدیم و از فرهنگ و آداب و رسوم آن ها آگاه شدیم.

این سفر، برای من یک تجربه فراموش نشدنی بود. من در این سفر، چیزهای زیادی یاد گرفتم و دیدگاهم نسبت به جهان تغییر کرد. من فهمیدم که دنیای بزرگ و زیبایی وجود دارد که باید آن را کشف کرد.

یکی از خاطرات جالب من از این سفر، مربوط به زمانی است که در شهر مارسی بودیم. ما در حال قدم زدن در خیابان بودیم که یک گروه نوازنده محلی شروع به نواختن موسیقی کردند. ما ایستادیم و به موسیقی گوش دادیم. موسیقی آن ها بسیار زیبا و دلنشین بود. ما با آن ها همخوانی کردیم و لحظات بسیار خوشی را سپری کردیم.

خاطره دیگر من، مربوط به زمانی است که در شهر نیس بودیم. ما در حال گشت و گذار در ساحل بودیم که یک خانواده فرانسوی با ما آشنا شدند. آن ها ما را به خانه شان دعوت کردند و با ما غذا خوردند. ما با آن ها بسیار خوش گذشتیم و چیزهای زیادی درباره فرهنگ فرانسه یاد گرفتیم.

نتیجه:
این سفر، یک تجربه بسیار ارزشمند برای من بود.
من از این سفر، چیزهای زیادی یاد گرفتم و خاطرات بسیار خوشی را برای همیشه در ذهنم ثبت کردم.

⭐انشا دوم در مورد خاطره انگیزترین سفر من⭐

مقدمه:

خاطره انگیزترین سفر من سفری بود که با خانواده ام به مشهد داشتم. من در آن زمان 10 سال داشتم و این اولین سفرم به خارج از کشور بود. از همان لحظه ای که وارد فرودگاه مشهد شدیم، همه چیز برایم هیجان انگیز بود. بوی هوای تازه و صدای اذان مرا به وجد می آورد.

بدنه:
اولین جایی که رفتیم حرم امام رضا (ع) بود. وقتی وارد حرم شدیم، احساس کردم که وارد دنیای دیگری شده ام. همه جا نور بود و صدای دعا و مناجات به گوش می رسید. من با دقت به همه چیز نگاه می کردم و سعی می کردم همه چیز را در ذهنم ثبت کنم.

بعد از حرم، به زیارت بقعه ها و اماکن مقدس دیگر مشهد رفتیم. در هر جای که می رفتیم، با افراد مهربان و مهمان نواز ایرانی آشنا می شدیم. آنها با روی گشاده از ما استقبال می کردند و به ما کمک می کردند تا مسیرها را پیدا کنیم.

در طول سفر، خاطرات زیادی برایم رقم خورد که هیچ وقت فراموش نمی کنم. یکی از خاطرات شیرینم این بود که یک روز با خانواده ام به پارک کوهسنگی رفتیم. در آنجا از بالای کوه، منظره زیبایی از شهر مشهد را تماشا کردیم.

سفر مشهد برای من یک تجربه فراموش نشدنی بود. این سفر باعث شد که با فرهنگ و تاریخ ایران آشنا شوم و با مردمی مهربان و مهمان نواز آشنا شوم. من از این سفر درس های زیادی گرفتم که همیشه در زندگی به آنها عمل می کنم.

یکی از درس هایی که از این سفر گرفتم، این بود که باید همیشه به دیگران احترام بگذارم. در حرم امام رضا (ع) دیدم که مردم از هر قوم و نژادی با یکدیگر با احترام رفتار می کنند. این درس را برای همیشه در قلبم حفظ خواهم کرد.

درس دیگر این بود که باید همیشه به دنبال یادگیری چیزهای جدید باشم. در طول سفر، چیزهای زیادی در مورد ایران و فرهنگ آن یاد گرفتم. این یادگیری ها باعث شد که دیدگاهم نسبت به دنیا تغییر کند.

نتیجه:
من از این سفر بسیار خوشحالم و از خانواده ام که این فرصت را به من دادند، سپاسگزارم. من امیدوارم که روزی بتوانم دوباره به مشهد سفر کنم و خاطرات شیرین گذشته را دوباره زنده کنم.

⭐انشا سوم در مورد خاطره انگیزترین سفر من⭐

مقدمه:
خاطره انگیزترین سفر من سفری بود که با خانواده ام به ایتالیا رفتیم. من آن زمان ۱۲ ساله بودم و اولین سفر خارجی ام بود. از قبل خیلی برای این سفر هیجان زده بودم و مدام در مورد آن با دوستانم صحبت می کردم.

بدنه:
ما به شهر روم رفتیم و در یک هتل زیبا در مرکز شهر اقامت کردیم. اولین روزمان را به گشت و گذار در شهر اختصاص دادیم. از دیدن بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری روم شگفت زده شده بودم. کلوپوسیم، پانتئون، فواره تروی و میدان ونیزی از جمله مکان هایی بودند که از آنها دیدن کردیم.

روز بعد به شهر ونیز رفتیم. سفر با کشتی به ونیز یکی از خاطره انگیزترین لحظات سفرم بود. شهر ونیز با کانال ها و پل های کوچکش شهر بسیار زیبایی است. ما از کلیسای جامع سن مارکو، پل ریلاتو و قنال بزرگ دیدن کردیم.

در روز بعد به شهر فلورانس رفتیم. فلورانس یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی ایتالیا است. ما از گالری اوفیتزی، کلیسای جامع فلورانس و پل واچ دیدن کردیم.

در آخرین روز سفرمان به شهر ناپل رفتیم. ناپل شهری پرجنب و جوش با مردمی خونگرم است. ما از کوه وزوو، شهر زیرزمینی پمپئی و قلعه نویوناپل دیدن کردیم.

این سفر برای من تجربه ای فراموش نشدنی بود. من با فرهنگ و تاریخ ایتالیا آشنا شدم و با مردمی مهربان و مهمان نواز آشنا شدم. این سفر باعث شد که به اهمیت سفر و آشنایی با فرهنگ های مختلف پی ببرم.

یکی از خاطرات جالبی که از این سفر دارم مربوط به زمانی است که در شهر روم بودیم. ما در حال قدم زدن در خیابان بودیم که یک خانم ایتالیایی به ما نزدیک شد و با زبان انگلیسی شروع به صحبت کرد. او از ما پرسید که از کجا آمده ایم و برای چه به روم آمده ایم. ما به او گفتیم که ایرانی هستیم و برای اولین بار به ایتالیا سفر کرده ایم. او خیلی خوشحال شد و شروع به صحبت با ما به زبان فارسی کرد. او به ما گفت که چند سال پیش به ایران سفر کرده و از مردم ایران خیلی خوشش آمده است. ما با او حدود یک ساعت صحبت کردیم و او به ما در مورد ایتالیا و فرهنگ آن اطلاعات زیادی داد. این گفتگو یکی از خاطرات خوشایندی است که از این سفر دارم.

نتیجه:
در کل، این سفر یکی از بهترین سفرهای زندگی من بود. من از این سفر بسیار لذت بردم و خاطرات زیادی از آن به یاد دارم.