انشا

انشا در مورد خانه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد خانه برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا اول در مورد خانه⭐

مقدمه:
خانه، مکانی است که در آن زندگی می‌کنیم، می‌خوابیم، می‌خوریم، درس می‌خوانیم، بازی می‌کنیم و با خانواده و دوستانمان وقت می‌گذرانیم.
خانه، پناهگاه ما در برابر مشکلات و سختی‌های زندگی است.

بدنه:
خانه می‌تواند یک آپارتمان کوچک یا یک خانه بزرگ باشد.
مهم نیست خانه ما چقدر بزرگ یا کوچک باشد، مهم این است که احساس امنیت و آرامش در آن داشته باشیم.

خانه، خاطرات زیادی را در خود جای داده است. خاطرات کودکی، نوجوانی و جوانی ما در خانه شکل گرفته است. ما در خانه، با خانواده و دوستانمان لحظات خوش و شاد زیادی را تجربه کرده‌ایم.

خانه، یادآور عشق و محبت خانواده است. وقتی به خانه برمی‌گردیم، احساس می‌کنیم در آغوش خانواده خود هستیم.

خانه، نماد امنیت و آرامش است. وقتی در خانه هستیم، احساس می‌کنیم در امان هستیم و هیچ چیز نمی‌تواند به ما آسیب برساند.

خانه، مکانی است که می‌توانیم خودمان باشیم. در خانه، نیازی نیست که خودمان را برای کسی تغییر دهیم. می‌توانیم با خیال راحت با خانواده و دوستانمان باشیم.

من خانه خود را دوست دارم و قدر آن را می‌دانم. همیشه سعی می‌کنم از خانه خود مراقبت کنم و آن را تمیز و مرتب نگه دارم.

نتیجه:
من آرزو دارم که همیشه در خانه خود احساس امنیت و آرامش داشته باشم و با خانواده و دوستانم لحظات خوشی را در آنجا سپری کنم.

⭐انشا دوم در مورد خانه⭐

مقدمه:
خانه، مکانی است که هر کس در آن احساس آرامش و امنیت می کند. خانه، جایی است که خاطرات خوش و ناخوشمان در آن رقم می خورد. خانه، جایی است که خانواده و دوستانمان در آن هستند.
بدنه:
خانه می تواند بزرگ یا کوچک باشد، در شهر یا روستا باشد، اما مهم نیست که چطور باشد، مهم این است که حس خوب را به ما منتقل کند. خانه، جایی است که می توانیم خودمان باشیم، بدون اینکه نگران قضاوت دیگران باشیم.

خانه، جایی است که می توانیم در آن استراحت کنیم و خستگی های روزانه را از تن به در کنیم. خانه، جایی است که می توانیم در آن با خانواده و دوستانمان خوش بگذرانیم.

خانه، یک نعمت بزرگ است که باید قدر آن را بدانیم. باید از بودن در خانه لذت ببریم و از لحظه های خوشی که در آن سپری می کنیم، نهایت استفاده را ببریم.

خانه، برای هر کس معنای خاصی دارد. برای برخی، خانه، جایی است که در آن به دنیا آمده اند و بزرگ شده اند. برای برخی دیگر، خانه، جایی است که با همسر و فرزندانشان زندگی می کنند. برای برخی دیگر، خانه، جایی است که با دوستانشان زندگی می کنند.

اما مهم نیست که خانه برای هر کس چه معنایی داشته باشد، مهم این است که خانه، همیشه برای ما مکانی امن و آرام باشد.

خانه، جایی است که خاطرات خوشمان در آن رقم می خورد. خاطرات کودکی، خاطرات نوجوانی، خاطرات جوانی و خاطرات میانسالی. همه این خاطرات، در خانه شکل گرفته اند و برای همیشه در ذهنمان باقی خواهند ماند.

خانه، جایی است که می توانیم خودمان باشیم. بدون اینکه نگران قضاوت دیگران باشیم. می توانیم در خانه، لباس های راحتی بپوشیم، غذاهای مورد علاقه مان را بخوریم و هر کاری که دوست داریم انجام دهیم.

خانه، جایی است که می توانیم در آن استراحت کنیم و خستگی های روزانه را از تن به در کنیم. می توانیم در خانه، روی مبل لم بدهیم، کتاب بخوانیم، فیلم ببینیم یا موسیقی گوش دهیم.

خانه، جایی است که می توانیم در آن با خانواده و دوستانمان خوش بگذرانیم. می توانیم در خانه، با خانواده و دوستانمان بازی کنیم، فیلم ببینیم، غذا بخوریم و صحبت کنیم.

نتیجه:
خانه، یک نعمت بزرگ است که باید قدر آن را بدانیم. باید از بودن در خانه لذت ببریم و از لحظه های خوشی که در آن سپری می کنیم، نهایت استفاده را ببریم.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا