انشا

انشا در مورد دست های چروکیده یک کارگر

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد دست های چروکیده یک کارگر با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد دست های چروکیده یک کارگر⭐

مقدمه:
در یک روز آفتابی، در کنار خیابانی شلوغ، مردی مسن با دست های چروکیده و پینه بسته، مشغول کار بود. او با دقت و حوصله، سنگ های کوچک و بزرگ را کنار هم می گذاشت تا دیواری را بسازد. دست هایش به قدری چروکیده بودند که انگار از پوست و استخوان تشکیل شده بودند. پینه های فراوانی روی دست هایش خودنمایی می کردند و نشان از سال ها زحمت و تلاش داشتند.

بدنه:
مرد کارگر، با وجود سن و سال بالا، هنوز هم با انرژی و انگیزه کار می کرد. او با عشق و علاقه به کارش مشغول بود و به نظر می رسید از کارش لذت می برد. دست های چروکیده اش، نشان از زحمت و رنج او بودند، اما در عین حال، نشان از شرافت و تلاش او نیز بودند.

دست های کارگر، نمادی از زحمت و تلاش انسان ها هستند. این دست ها، روزی برای ساختن یک خانه، یک مدرسه، یک کارخانه یا یک کشور، زحمت کشیده اند. این دست ها، روزی برای پرورش فرزندان، کسب روزی حلال و کمک به دیگران، تلاش کرده اند.

دست های کارگر، نمادی از شرافت و عزت نفس انسان ها هستند. این دست ها، هرگز از کار کردن نمی ترسند و هرگز دست از تلاش نمی کشند. این دست ها، نمادی از امید و آینده هستند.

وقتی دست های کارگر را می بینیم، باید به یاد بیاوریم که همه ما مدیون زحمت و تلاش این انسان های شریف هستیم. باید قدردان زحمات آنها باشیم و به آنها احترام بگذاریم.

پیام انشا:
دست های کارگر، نمادی از زحمت، شرافت و امید هستند. باید قدردان زحمات کارگران باشیم و به آنها احترام بگذاریم.

3.8/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا