انشا

انشا در مورد ده سال اینده من

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد ده سال اینده من با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا اول در مورد ده سال اینده من⭐

مقدمه:
سلام! من [نام شما] هستم. امروز [تاریخ] است و من [سن شما] سال دارم. من در [شهر] زندگی می‌کنم و در [مدرسه] درس می‌خوانم.

بدنه:
من همیشه به آینده فکر می‌کنم و اینکه ده سال دیگر چه کاره خواهم بود. من دوست دارم [شغل مورد علاقه] داشته باشم. فکر می‌کنم این شغل خیلی جالب و هیجان‌انگیز است.

من می‌دانم که برای رسیدن به این هدف باید خیلی تلاش کنم و درس‌هایم را خوب بخوانم. من باید در درس‌هایم نمره‌های خوبی بگیرم و در فعالیت‌های مدرسه شرکت کنم. همچنین باید به ورزش و فعالیت‌های بدنی اهمیت بدهم تا سالم باشم و بتوانم کارم را خوب انجام دهم.

من مطمئن هستم که اگر تلاش کنم می‌توانم به هدفم برسم. من دوست دارم ده سال دیگر در [شغل مورد علاقه] موفق باشم و به مردم کمک کنم.

من تصور می‌کنم که ده سال دیگر دنیا خیلی پیشرفت کرده باشد. من فکر می‌کنم ماشین‌ها خیلی پیشرفته‌تر شده باشند و کارهای خیلی زیادی را انجام دهند. من همچنین فکر می‌کنم که بیماری‌ها درمان شده باشند و مردم خیلی سالم‌تر زندگی کنند.

من همچنین فکر می‌کنم که دنیا صلح‌آمیزتر شده باشد و مردم با هم مهربان‌تر باشند. من امیدوارم که ده سال دیگر دنیا یک جای بهتر برای زندگی باشد.

نتیجه:
من خیلی مشتاق هستم که ببینم ده سال دیگر چه اتفاقاتی می‌افتد. من مطمئن هستم که آینده دنیا خیلی روشن است و من نقش مهمی در ساختن آن خواهم داشت.

⭐انشا دوم در مورد ده سال اینده من⭐

مقدمه:
سلام! من [نام شما] هستم. امروز [تاریخ] است و من [سن شما] سال دارم. من خیلی کنجکاو هستم که بدانم ده سال آینده چه اتفاقی می‌افتد.

بدنه:
من فکر می‌کنم که در ده سال آینده، بزرگ‌تر خواهم شد و مدرسه را تمام خواهم کرد. من می‌خواهم به دانشگاه بروم و مهندس شوم. من می‌خواهم یک خانه بزرگ و زیبا داشته باشم و ماشین‌های خیلی سریعی سوار شوم.

من همچنین می‌خواهم ازدواج کنم و بچه‌های زیادی داشته باشم. من می‌خواهم یک خانواده شاد و دوست‌داشتنی داشته باشم.

البته، من می‌دانم که همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود. ممکن است اتفاقات بدی بیفتد، یا ممکن است چیزهای خوبی بیفتد که من انتظارش را ندارم. اما من امیدوارم که آینده‌ای خوب و روشن داشته باشم.

من می‌خواهم در ده سال آینده، دنیا را یک جای بهتر کنم. من می‌خواهم به مردم کمک کنم و دنیا را به مکانی صلح‌آمیزتر تبدیل کنم.

نتیجه:
من می‌دانم که این اهداف بزرگی هستند، اما من به خودم اعتماد دارم که می‌توانم آنها را محقق کنم. من سخت کار خواهم کرد تا به رویاهایم برسم.

4.6/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا