انشا

انشا در مورد دکتر شدن

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد دکتر شدن با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

تبلیغات

⭐انشا در مورد دکتر شدن⭐

مقدمه:
از کودکی به این علاقه داشتم که در آینده دکتر شوم. همیشه از دیدن لباس سفید دکترها و کمک آنها به بیماران لذت می بردم. برای من، دکتر بودن یعنی نجات جان انسان ها و کمک به آنها برای داشتن زندگی سالم و شاد.

بدنه:
برای رسیدن به این هدف، باید از همان ابتدا تلاش و کوشش زیادی کنم. باید درس هایم را به خوبی بخوانم و در کنکور سراسری در رشته پزشکی قبول شوم. بعد از آن، باید در دانشگاه سخت درس بخوانم و در امتحانات قبول شوم تا بتوانم مدرک دکتری بگیرم.

دانشگاه پزشکی، دوره طولانی و سختی است. باید از نظر جسمی و روحی آماده این دوره طولانی باشید. باید درس های زیادی بخوانید و در آزمایشگاه ها و بیمارستان ها کار کنید. اما اگر به هدف خود علاقه داشته باشید، این سختی ها را تحمل می کنید.

بعد از اینکه مدرک دکتری گرفتم، می توانم در بیمارستان ها، درمانگاه ها یا مطب های خصوصی مشغول به کار شوم. می توانم در زمینه های مختلف پزشکی، مانند جراحی، داخلی، اطفال، زنان و زایمان، متخصص پوست و مو و غیره، فعالیت کنم.

تبلیغات

دکتر شدن، هدف بزرگی است که برای رسیدن به آن باید تلاش و کوشش زیادی کرد. اما اگر به این هدف علاقه داشته باشید، هیچ مانعی نمی تواند شما را از رسیدن به آن باز دارد.

من از همان کودکی تصمیم گرفتم که دکتر شوم. این هدف، انگیزه ای برای من شده است تا همیشه درس بخوانم و تلاش کنم. من می دانم که رسیدن به این هدف، کار آسانی نیست، اما من مصمم هستم که با تلاش و کوشش، به این هدف دست پیدا کنم.

نتیجه گیری:
امیدوارم که بتوانم در آینده، دکتری موفق شوم و به مردم کشورم کمک کنم تا زندگی سالم و شاد داشته باشند.

4/5 - (1 امتیاز)

تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا