انشا

انشا در مورد رفتن به مدرسه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد رفتن به مدرسه با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد رفتن به مدرسه⭐

مقدمه:
رفتن به مدرسه یکی از مهم ترین اتفاقات زندگی هر فرد است. مدرسه، مکانی است که در آن دانش آموزان می توانند علم و دانش را بیاموزند و برای آینده خود آماده شوند. مدرسه همچنین یک مکان اجتماعی است که در آن دانش آموزان می توانند با هم سن و سالان خود آشنا شوند و مهارت های اجتماعی را بیاموزند.

بدنه:
اولین باری که به مدرسه رفتم، خیلی هیجان زده بودم. لباس های نو پوشیدم و با کیف مدرسه جدیدم به مدرسه رفتم. وقتی وارد مدرسه شدم، همه چیز برایم جدید و عجیب بود. معلمم به من خوش آمد گفت و من را به کلاس برد. در کلاس، با بچه های دیگر آشنا شدم و با هم بازی کردیم.

در مدرسه، چیزهای زیادی یاد گرفتم. درس های مختلفی مانند ریاضی، علوم، فارسی، تاریخ و جغرافی خواندم. همچنین در مدرسه، مهارت های مختلفی مانند خواندن، نوشتن، حساب کردن و حل مسئله را یاد گرفتم.

در مدرسه، با بچه های مختلف از خانواده های مختلف آشنا شدم. با آنها دوست شدم و بازی کردم. در مدرسه، یاد گرفتم که چگونه با دیگران دوست باشم و با آنها همکاری کنم.

مدرسه، مکانی است که در آن می توانم خودم را رشد دهم و به فردی موفق تبدیل شوم. من از مدرسه و همه چیزهایی که در آن یاد گرفته ام، بسیار سپاسگزارم.

نتیجه:
مدرسه رفتن یکی از مهم ترین اتفاقات زندگی هر فرد است. مدرسه، مکانی است که در آن دانش آموزان می توانند علم و دانش را بیاموزند، شخصیت خود را رشد دهند و برای آینده آماده شوند.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا