انشا

انشا در مورد زحمات مادر

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد زحمات مادر با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

تبلیغات

⭐انشا در مورد زحمات مادر⭐

مقدمه:
مادر، واژه ای که با شنیدن آن، حسی از آرامش و محبت به قلبمان جاری می شود. مادر، کسی است که از بدو تولد، با تمام وجودش به ما عشق می ورزد و از هیچ تلاشی برای خوشبختی ما دریغ نمی کند. مادر، قشنگ ترین و مهربان ترین هدیه ای است که خداوند به ما داده است.

بدنه:
زحمات مادر، قابل وصف نیست. از همان لحظه ای که ما در شکم مادرمان قرار می گیریم، او تمام وجودش را وقف ما می کند. دوران بارداری، دورانی پر از سختی و رنج برای مادر است. او باید با تمام وجودش از فرزندش محافظت کند و برای سلامتی او تلاش کند.

پس از تولد، مادر مسئولیت های بیشتری بر عهده می گیرد. او باید از ما مراقبت کند، به ما غذا بدهد، لباسمان را عوض کند، ما را حمام کند و ما را بخواباند. مادر، شب و روزش را به ما می گذراند و هر کاری که از دستش برمی آید برایمان انجام می دهد.

مادر، علاوه بر مراقبت از ما، به تربیت و تعلیم ما نیز می پردازد. او به ما درس می دهد، اخلاق و ادب را به ما می آموزد و به ما کمک می کند تا انسان های خوبی شویم. مادر، همیشه در کنار ماست و ما را راهنمایی می کند.

تبلیغات

مادر، در همه حال، حامی و پشتیبان ماست. او در شادی ها و غم هایمان، با ماست و ما را تنها نمی گذارد. مادر، همیشه به فکر ماست و برای خوشبختی ما تلاش می کند.

نتیجه گیری:
مادر، نعمتی بزرگ است که باید قدرش را بدانیم. ما باید همیشه برای مادرانمان احترام قائل باشیم و از زحماتشان قدردانی کنیم.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا