انشا

انشا در مورد زحمات پدر

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد زحمات پدر با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد زحمات پدر⭐

مقدمه:
پدر، ستون خانواده است. او کسی است که از همان لحظه تولد تا آخرین لحظه زندگی، فرزندش را با تمام وجود دوست دارد و برای او زحمت می کشد. پدر، نان آور خانواده است و با کار و تلاش خود، سعی می کند تا بهترین شرایط را برای فرزندانش فراهم کند. او در همه حال، حامی و پشتیبان فرزندانش است و سعی می کند تا آنها را در مسیر درست زندگی هدایت کند.

بدنه:
زحمات پدر، قابل جبران نیست. او از کودکی، فرزندش را با عشق و محبت بزرگ می کند. او هر روز، برای کار به بیرون می رود و با سختی و مشقت، نان حلال را برای خانواده اش به دست می آورد. او در مواقع بیماری، فرزندش را با عشق و صبر، مداوا می کند. او در مواقع شادی، با فرزندش می خندد و در مواقع غم، با او همدردی می کند.

پدر، همیشه به فکر آینده فرزندش است. او سعی می کند تا فرزندش را به بهترین نحو ممکن تربیت کند تا بتواند در آینده، فرد مفیدی برای جامعه باشد. او فرزندش را به درس خواندن و کسب علم و دانش تشویق می کند. او فرزندش را به رعایت اخلاق و ادب و احترام به دیگران، سفارش می کند.

پدر، نعمتی است که باید قدر آن را دانست. باید از پدر خود به خاطر همه زحمت هایی که برای ما کشیده است، تشکر و قدردانی کنیم. باید به او احترام بگذاریم و از او اطاعت کنیم. باید سعی کنیم تا در آینده، فردی موفق باشیم و بتوانیم از پدر خود به خاطر زحماتش، قدردانی کنیم.

نتیجه:
من خیلی دوست دارم که پدرم را خوشحال کنم. سعی می کنم تا در درس و زندگی، موفق باشم تا بتوانم پدرم را به خاطر زحماتش، سربلند کنم. من همیشه دعا می کنم که پدرم سالم و تندرست باشد و همیشه در کنارم باشد.

4.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا