انشا

انشا در مورد زیبایی های بهار

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد زیبایی های بهار با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد زیبایی های بهار⭐

مقدمه:
بهار فصل زیبایی و طراوت است. در این فصل، طبیعت از خواب زمستانی بیدار می شود و دوباره زندگی آغاز می شود. درختان برگ های تازه می رویانند و شکوفه می دهند، گل های رنگارنگ در دشت ها می رویند، پرندگان آواز می خوانند و هوا معطر می شود.

بدنه:
یکی از زیبایی های بهار، شکوفه های درختان است. درختان بادام، سیب، گیلاس، هلو و… در این فصل شکوفه می دهند و زیبایی خاصی به طبیعت می بخشند. شکوفه های درختان مانند عروسک های سفید و صورتی در میان درختان می درخشند و چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کنند.

از دیگر زیبایی های بهار، گل های رنگارنگ است. گل های لاله، نرگس، بنفشه، گل محمدی، گلایول و… در این فصل در دشت ها و باغ ها می رویند و زیبایی طبیعت را دوچندان می کنند. گل ها با رنگ های شاد خود، روح تازه ای به طبیعت می بخشند و حال و هوای آدمی را خوب می کنند.

هوای بهار نیز بسیار دلپذیر است. هوا معتدل است و نسیم ملایم می وزد. انسان با استشمام هوای بهاری، حس طراوت و نشاط می کند.

صدای پرندگان نیز یکی از زیبایی های بهار است. پرندگان در این فصل آواز می خوانند و بهار را نوید می دهند. صدای پرندگان در طبیعت، آرامش خاصی ایجاد می کند.

بهار، فصل نو شدن است. در این فصل، طبیعت دوباره متولد می شود و زیبایی خود را به رخ می کشد. بهار، فصل امید و سرزندگی است. انسان ها با دیدن زیبایی های بهار، امید به زندگی پیدا می کنند.

نتیجه:
بهار، فصلی است که همه باید قدر آن را بدانیم و از آن لذت ببریم. بیایید در این فصل، به طبیعت برویم و از زیبایی هایش لذت ببریم.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا