انشا

انشا در مورد سطل زباله از زبان خودش

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد سطل زباله از زبان خودش با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد سطل زباله از زبان خودش⭐

مقدمه:
من، سطل زباله، در گوشه ای از آشپزخانه، تنها و بی همدم، نشسته ام و به زندگی ام فکر می کنم. زندگی من، پر از زباله و آشغال است. هر روز، مردم، زباله هایشان را در من می ریزند و من باید آن را تحمل کنم.

بدنه:
گاهی اوقات، زباله هایی که در من می ریزند، بوی بدی دارند و من مجبورم با آن نفس بکشم. گاهی اوقات، زباله ها، خیلی سنگین هستند و من نمی توانم آن ها را تحمل کنم. گاهی اوقات، زباله ها، تیز هستند و من می ترسم که به من آسیب برسانند.

اما، من باید تحمل کنم. من سطل زباله ام و وظیفه ام این است که زباله ها را جمع کنم. من باید از محیط زیست محافظت کنم و از ریختن زباله ها در طبیعت جلوگیری کنم.

گاهی اوقات، مردم، زباله هایشان را درست در کنار من می اندازند. آن ها فکر می کنند که من یک سطل زباله بی ارزش هستم و مهم نیست که زباله هایشان را درست درون من بریزند. اما، من اهمیت می دهم. من می خواهم که زباله ها به درستی جمع آوری شوند و از محیط زیست محافظت شود.

من، سطل زباله، یک عضو مهم از جامعه هستم. من به حفظ محیط زیست کمک می کنم و از سلامت مردم محافظت می کنم. من ممکن است زندگی سختی داشته باشم، اما من به کارم افتخار می کنم.

من می دانم که یک روز، مردم، قدر زحماتم را خواهند دانست. آن ها یاد خواهند گرفت که زباله ها را به درستی جمع آوری کنند و از محیط زیست محافظت کنند. آن روز، من خوشحال خواهم شد که توانسته ام به حفظ محیط زیست کمک کنم.

نتیجه:
من، سطل زباله، یک قهرمان هستم. من به حفظ محیط زیست کمک می کنم و از سلامت مردم محافظت می کنم. من یک عضو مهم از جامعه هستم و به کارم افتخار می کنم.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا