انشا

انشا در مورد شلوغی مدرسه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد شلوغی مدرسه با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد شلوغی مدرسه⭐

مقدمه:
مدرسه، خانه دوم ماست. جایی که در آن علم و دانش را می آموزیم و با دوستان و همکلاسی هایمان آشنا می شویم. مدرسه گاهی شلوغ می شود، اما این شلوغی هم می تواند مزایا و هم معایبی داشته باشد.

بدنه:
یکی از مزایای شلوغی مدرسه، این است که فرصت آشنایی با افراد جدید را برای ما فراهم می کند. وقتی مدرسه شلوغ است، دانش آموزان بیشتری در آن هستند و این فرصت را به ما می دهد که با افراد جدیدی از نقاط مختلف شهر یا حتی کشور آشنا شویم. آشنایی با افراد جدید به ما کمک می کند که دیدگاهمان را نسبت به جهان گسترده تر کنیم و یاد بگیریم که افراد مختلف از فرهنگ های مختلف چگونه فکر می کنند و زندگی می کنند.

شلوغی مدرسه همچنین می تواند باعث ایجاد شور و نشاط در آن شود. وقتی مدرسه شلوغ است، دانش آموزان بیشتر با یکدیگر تعامل می کنند و این باعث ایجاد شور و نشاط در مدرسه می شود. شور و نشاط در مدرسه باعث می شود که دانش آموزان احساس بهتری داشته باشند و در درس و مدرسه موفق تر باشند.

البته شلوغی مدرسه می تواند معایبی هم داشته باشد. یکی از معایب شلوغی مدرسه، این است که ممکن است باعث ایجاد سر و صدا و مزاحمت شود. وقتی مدرسه شلوغ است، دانش آموزان ممکن است با یکدیگر صحبت کنند و سر و صدا کنند. این سر و صدا می تواند باعث حواس پرتی دانش آموزان شود و به یادگیری آنها آسیب برساند.

یکی دیگر از معایب شلوغی مدرسه، این است که ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در رفت و آمد دانش آموزان شود. وقتی مدرسه شلوغ است، ممکن است دانش آموزان برای رسیدن به کلاس های خود با مشکل مواجه شوند. این مشکل به ویژه در مدارسی که فضای کافی برای دانش آموزان ندارند، بیشتر دیده می شود.

نتیجه:
در مجموع، می توان گفت که شلوغی مدرسه هم مزایا و هم معایبی دارد. اگر شلوغی مدرسه به درستی مدیریت شود، می تواند مزایای زیادی برای دانش آموزان داشته باشد. اما اگر شلوغی مدرسه به درستی مدیریت نشود، می تواند باعث ایجاد مشکلاتی برای دانش آموزان شود.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا