انشا

انشا در مورد صبح

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد صبح با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد صبح⭐

مقدمه:
صبح، آغازی دوباره است. آغازی برای یک روز جدید، پر از امید و انگیزه. صبح، زمانی است که خورشید از پشت کوه‌ها بیرون می‌آید و نورش را بر زمین می‌تاباند. صبح، زمانی است که پرندگان شروع به آواز خواندن می‌کنند و طبیعت، زیبایی‌های خود را به نمایش می‌گذارد.

بدنه:
صبح، زمانی است که می‌توانی از خواب شیرین بیدار شوی، صبحانه‌ای خوشمزه بخوری و یک روز پربار را آغاز کنی. صبح، زمانی است که می‌توانی به اهدافت فکر کنی و برای رسیدن به آنها برنامه‌ریزی کنی.

صبح، زمانی است که می‌توانی به گذشته‌ات فکر کنی و از تجربیاتت درس بگیری. صبح، زمانی است که می‌توانی به آینده‌ات فکر کنی و برای آن آرزو کنی.

صبح، زمانی است که می‌توانی از لحظه حال لذت ببری و از زیبایی‌های زندگی بهره‌مند شوی. صبح، زمانی است که می‌توانی به دیگران کمک کنی و دنیا را به جای بهتری تبدیل کنی.

صبح، زمانی است که می‌توانی متفاوت باشی و دنیا را با چشمان جدیدی ببینی. صبح، زمانی است که می‌توانی رویاهای خود را دنبال کنی و زندگی را به بهترین شکل ممکن تجربه کنی.

صبح، زمانی است که می‌توانی خودت باشی و دنیا را از دیدگاه خودت ببینی.

صبح، زمانی است که می‌توانی تغییر کنی و دنیا را تغییر دهی.

صبح، زمانی است که می‌توانی زندگی کنی و از آن لذت ببری.

صبح، زمانی است که می‌توانی رویایی داشته باشی و آن را به واقعیت تبدیل کنی.

نتیجه:
صبح، یک هدیه است. هدیه‌ای از طرف خداوند متعال. هدیه‌ای که باید قدردان آن باشیم و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا