انشا

انشا در مورد صحبت درخت با انسان

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد صحبت درخت با انسان با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد صحبت درخت با انسان⭐

مقدمه:
درخت سرو بزرگی در وسط میدان شهر ایستاده بود. او سال ها بود که در آن جا زندگی می کرد و شاهد آمد و شد انسان ها بود. او چیزهای زیادی در مورد انسان ها دیده بود. دیده بود که چگونه آنها گاهی با هم مهربان و صلح آمیز هستند و گاهی با هم خشن و جنگجو. دیده بود که چگونه آنها می توانند کارهای بزرگ و شگفت انگیز انجام دهند و گاهی نیز کارهایی ناپسند و زشت.

بدنه:
یک روز، یک مرد جوان به زیر درخت سرو آمد و نشست. او خسته و کلافه به نظر می رسید. درخت به او نگاه کرد و پرسید: «چرا اینقدر ناراحت به نظر می رسی؟»

مرد جوان گفت: «من از زندگی خسته شده ام. همه چیز در جهان پر از مشکلات است. جنگ، فقر، بیماری و ظلم، همه جا را فرا گرفته است.»

درخت گفت: «من می فهمم که چرا احساس اینگونه می کنی. جهان پر از مشکلات است. اما باید به یاد داشته باشی که همیشه چیزهای خوبی هم وجود دارد. عشق، امید، شادی و زیبایی، همه جا را پر کرده اند.»

مرد جوان گفت: «اما این چیزهای خوب به نظر می رسد که خیلی کوچک هستند و در برابر مشکلات بزرگ، هیچ اهمیتی ندارند.»

درخت گفت: «درست است که مشکلات بزرگ هستند، اما چیزهای خوب نیز می توانند بسیار قدرتمند باشند. آنها می توانند قلب انسان ها را تغییر دهند و جهان را به مکانی بهتر تبدیل کنند.»

مرد جوان کمی فکر کرد و گفت: «شاید شما راست می گویید. من باید سعی کنم به چیزهای خوب زندگی توجه کنم.»

درخت لبخندی زد و گفت: «این کار خوبی است. به یاد داشته باش که همیشه امید وجود دارد.»

مرد جوان از زیر درخت بلند شد و گفت: «ممنون از حرف هایت. من احساس بهتری دارم.»

مرد جوان رفت و درخت به تماشای او ادامه داد. او خوشحال بود که توانسته بود به مرد جوان کمک کند تا امیدش را به زندگی از دست ندهد.

نتیجه:
درخت می دانست که انسان ها می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. او می خواست به آنها کمک کند تا دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنند. او می خواست به آنها نشان دهد که همیشه امید وجود دارد، حتی در زمانی که همه چیز تاریک به نظر می رسد.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا